Halo 5: Guardians

Robot
Halo 5: Guardians

Än dröjer det innan Halo 5 försöker kriga sig in i Xbox One-ägarnas vardagsrutiner. Vi har redan provspelat, och här är en första rapport om framtidens onlinebataljer.

#halo-5-guardians, #halo-the-master-chief-collection, #halo-4, #343-industries, #microsoft


Medlem
Halo 5: Guardians

Fyfan för fps spel med gamepads


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Fyfan för fps spel med gamepads

Allt handlar om skills... Jag har absolut inget problem med fps med kontroll. Och när alla spelar under samma förutsättningar fungerar det ypperligt enligt mig.

Medlem

För mig beror det lite på vad det är för typ av fps, bf4 funkar bra ,cod funkar mindre för mig dvs.

Halo är köpt 100% för att köra igenom alla spelen i singelplayer har bara spelat 1an tidigare och den är sjukt omgjord kände inte igen mig

Aldrig ägt en xbox 360 så ser bram emot halo2,3 och 4 och sen halo 5 när det väl kommer.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Fyfan för fps spel med gamepads

Fyfan för sånna som innte kan acceptera att man kan spela spel på olika sätt.


signatur

FUBAR

Medlem
Medlem

Äntligen ADS i Halo, fan vad underbart

Medlem

"....Där storyn i spelserien för det mesta varit rent trams...."

Vad i! Muckar du gräl Mats


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Hangman:

Äntligen ADS i Halo, fan vad underbart

Indeed!

KoP
Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Fyfan för fps spel med gamepads

Fyfan för gamla slitna kommentarer om att fps med handkontroll är pest och pina.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Kleptoman:

Fyfan för fps spel med gamepads

Fyfan för gamla slitna kommentarer om att fps med handkontroll är pest och pina.

Eller hur? En riktig gamer kan spela på både pc och konsoll

Medlem

"..Där storyn i spelserien för det mesta varit rent trams..."

VAFAN?!

Medlem
Skrivet av Apministern:

"....Där storyn i spelserien för det mesta varit rent trams...."

Vad i! Muckar du gräl Mats

Håller med! Storyn är ju det bästa, multiplayern däremot har jag alltid tyckt varit ren skit. xD

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av noorthan:
Skrivet av Kleptoman:

Fyfan för fps spel med gamepads

Fyfan för sånna som innte kan acceptera att man kan spela spel på olika sätt.

Jag kanske är blind, men han skrev väl bara att han starkt ogillar sånna spel?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av noorthan:
Skrivet av Kleptoman:

Fyfan för fps spel med gamepads

Fyfan för sånna som innte kan acceptera att man kan spela spel på olika sätt.

Jag kanske är blind, men han skrev väl bara att han starkt ogillar sånna spel?

Problemet är att kleptoman alltid gnäller när det kommer till konsoler, han brukar ju gnälla när vissa föredrar att spela på konsol. Varit med ofta också när man själv eller andra sagt att dom gillar att spela med handkontroll till vissa pc spel då har man fått gliringar från honom.

Om spelet så har man sett lite från det och hört folk som recenserat spelet, då har det snackats om att det verkar tagit lite från nya cod, boost grejen bland annat.

Sure behöver ju inte varit kopierat från det, tycker halo verkar själv roligare nu när man har dessa nya saker så som också att du kan zooma in med alla vapen.
Och att du kan sprinta nu, får se om man skaffar sig en xbox one någon gång samt detta spel när det väl släpps då kanske suget för att spela mer konsol väcks upp med för mig.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Kleptoman:

Fyfan för fps spel med gamepads

Fyfan för gamla slitna kommentarer om att fps med handkontroll är pest och pina.

Det gör det ju inte mindre sant


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Kleptoman:

Fyfan för fps spel med gamepads

Fyfan för gamla slitna kommentarer om att fps med handkontroll är pest och pina.

Det gör det ju inte mindre sant

Vad är sant? Det finns inget rätt eller fel, antingen föredrar man dosa eller så föredrar man mus och tangentbord. Alla andra floskler är bara för folk inte kan respektera andras val, detta gäller även folk som spelar på konsol som kastar bajs på oss pc spelare.

Du är en gamer oavsett och man kan väl istället respektera varandras val

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Kleptoman:

Fyfan för fps spel med gamepads

Fyfan för gamla slitna kommentarer om att fps med handkontroll är pest och pina.

Det gör det ju inte mindre sant

Vad är sant? Det finns inget rätt eller fel, antingen föredrar man dosa eller så föredrar man mus och tangentbord. Alla andra floskler är bara för folk inte kan respektera andras val, detta gäller även folk som spelar på konsol som kastar bajs på oss pc spelare.

Du är en gamer oavsett och man kan väl istället respektera varandras val

Precis, kan vi inte komma överrens om att vissa föredrar handkontroller, andra föredrar mus och tagnentbord. Vissa kan spela med båda.
Jag kan egentligen bara tala för mig själv, med det jävligt ointressant att läsa om vad en viss person föredrar, speciellt i kommentarerna på en artikel. Klaga på sånt i en egen forumtråd eller nåt.

1
Skriv svar