Just Cause 3 avtäckt!

Robot
Just Cause 3 avtäckt!

Avalance rycker skynket av nästa del i open world-actionsagan, och kryddar med besked om plattformar och när det släpps.

#avalanche-studios, #just-cause-3, #just-cause-2


Medlem
Just Cause 3 avtäckt!

Woo

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Medlem
Medlem

Läkta bilder som sägs visa en tidig alphaversion.

Medlem

Trevlig nyhet. Tvåan var grymt kul, framförallt i multiplayer, så detta blir ett solklart köp.

Medlem

My name is Bolo Santosi


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Svimmade nästan

Medlem
Skrivet av DAoG:

Mad Max då?

Det jobbas på för fullt?

Skrivet av Bojkott:

Läkta bilder som sägs visa en tidig alphaversion.

-snip-

Indeed, det var lite snack angående att de hade planerat att ha konsol-versionerna som "full-price" och PC versionen som F2P, det påstods att just den idén är slopad iaf.

Så rykten all around.

Men jag hade ju inte blivit förvånad om mikrotransaktionerna hittar sig till slutprodukten även om det är en "60$" titel. *Blänger på AC Unity*

Utöver detta så är det självklart en glad nyhet att Just Cause 3 är på G

Inaktiv
Skrivet av DAoG:

Mad Max då?

Utvecklas i Sthlm. Just Cause 3 i New York Office.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Farris:
Skrivet av DAoG:

Mad Max då?

Det jobbas på för fullt?

Skrivet av Bojkott:

Läkta bilder som sägs visa en tidig alphaversion.

-snip-

Indeed, det var lite snack angående att de hade planerat att ha konsol-versionerna som "full-price" och PC versionen som F2P, det påstods att just den idén är slopad iaf.

Så rykten all around.

Men jag hade ju inte blivit förvånad om mikrotransaktionerna hittar sig till slutprodukten även om det är en "60$" titel. *Blänger på AC Unity*

Utöver detta så är det självklart en glad nyhet att Just Cause 3 är på G

JC2 hade ju också en hel del mikrotransaktioner, så det lär definitivt återkomma i JC3.

Skrivet av Farris:

Indeed, det var lite snack angående att de hade planerat att ha konsol-versionerna som "full-price" och PC versionen som F2P, det påstods att just den idén är slopad iaf.

Så rykten all around.

Men jag hade ju inte blivit förvånad om mikrotransaktionerna hittar sig till slutprodukten även om det är en "60$" titel. *Blänger på AC Unity*

Utöver detta så är det självklart en glad nyhet att Just Cause 3 är på G

Det är dock uppenbarligen ett konsoll-interface på bilderna. Jag gissar att det är fullpris + mikrotransaktioner som det är tänkt. Men om folk gnäller tillräckligt högljudt så finns det fortfarande tid för att de ändrar sig
Det kanske till och med är någon missnöjd testare som läckt bilderna just för att tvinga fram klagomål från allmänheten så att topparna hos förläggaren ändrar sig...

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Farris:
Skrivet av DAoG:

Mad Max då?

Det jobbas på för fullt?

Skrivet av Bojkott:

Läkta bilder som sägs visa en tidig alphaversion.

-snip-

Indeed, det var lite snack angående att de hade planerat att ha konsol-versionerna som "full-price" och PC versionen som F2P, det påstods att just den idén är slopad iaf.

Så rykten all around.

Men jag hade ju inte blivit förvånad om mikrotransaktionerna hittar sig till slutprodukten även om det är en "60$" titel. *Blänger på AC Unity*

Utöver detta så är det självklart en glad nyhet att Just Cause 3 är på G

JC2 hade ju också en hel del mikrotransaktioner, så det lär definitivt återkomma i JC3.

Jao, men om det nu skulle bli som i de "läckta alpha bilderna" så ser det ju ut att vara saftigare gentemot det så kallade "DLC'T" i JC 2.

Men men det är som sagt bara rykten i dagsläget , jag hoppas på det bästa i alla fall (att du inte ska behöva slänga ut extra pengar för att låsa upp fordon/vapen/items).

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Farris:

Indeed, det var lite snack angående att de hade planerat att ha konsol-versionerna som "full-price" och PC versionen som F2P, det påstods att just den idén är slopad iaf.

Så rykten all around.

Men jag hade ju inte blivit förvånad om mikrotransaktionerna hittar sig till slutprodukten även om det är en "60$" titel. *Blänger på AC Unity*

Utöver detta så är det självklart en glad nyhet att Just Cause 3 är på G

Det är dock uppenbarligen ett konsoll-interface på bilderna. Jag gissar att det är fullpris + mikrotransaktioner som det är tänkt. Men om folk gnäller tillräckligt högljudt så finns det fortfarande tid för att de ändrar sig
Det kanske till och med är någon missnöjd testare som läckt bilderna just för att tvinga fram klagomål från allmänheten så att topparna hos förläggaren ändrar sig...

Jag ser verkligen fram emot det här och vill inte att det ska bli nersmetat med mikrotransaktioner. Just Cause 2 var väldigt snällt med pris, innehåll och moddar, så jag hoppas att de fortsätter i samma anda.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Mad Max kan dra åt...

Jag spelade JC2 för kanske ett år sedan och ja, det var fan ganska bra ändå, man dras in i det på något sätt, jag hoppas verkligen på att JC3 blir bra!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Känslan när jag stänger av JC2 efter att ha klarat ut "kampanjen" en tredje gång och får se denna nyhet... obeskrivligt

Medlem

Ni som kommenterar att det kommer finnas mikrotransaktioner, varför har ni en tedens att tro på negativa rykten?

http://avalanchestudios.com/news/just-cause-3-unveiled/

"To be perfectly clear: Just Cause 3 will be available in 2015 for PlayStation 4, Xbox One and Windows PC. It will be distributed as a retail box and digital download. It is not a Free To Play game. It does not feature in-game micro transactions. Does that mean we'll release the game and call it quits? Nope. Beyond launch, we are likely to look into DLC packs and items as part of our ambition to support Just Cause 3 and its players for many years to come, but until that time we’re completely focused on making the best Just Cause game we possibly can. Rest assured it will be a huge, fully packed and extremely rewarding experience right out of the gate."

Mer om Just Cause 3 kan även läsas på steams hemsida : http://store.steampowered.com/app/225540/

Medlem

Vaknade i morse med baksmälla, läste detta och blev nykter på en gång och var tvungen att torka bort de lyckliga tårarna.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Hoppas där är med multiplayer i 3an, för är det något spel som jag tycker co-op/multiplayer hade passat FFA eller liknande så är det ta mig fan JC.

Medlem

Jag började spela tvåan igen för några dagar sen och tänkte att jag verkligen ville se en uppföljare. Någon besvarade min bön..

inget läcker sen 1999 .. det är medveten marknadsföring

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Farris:
Skrivet av DAoG:

Mad Max då?

Det jobbas på för fullt?

Skrivet av Bojkott:

Läkta bilder som sägs visa en tidig alphaversion.

-snip-

Indeed, det var lite snack angående att de hade planerat att ha konsol-versionerna som "full-price" och PC versionen som F2P, det påstods att just den idén är slopad iaf.

Så rykten all around.

Men jag hade ju inte blivit förvånad om mikrotransaktionerna hittar sig till slutprodukten även om det är en "60$" titel. *Blänger på AC Unity*

Utöver detta så är det självklart en glad nyhet att Just Cause 3 är på G

JC2 hade ju också en hel del mikrotransaktioner, så det lär definitivt återkomma i JC3.

http://www.pcgamer.com/just-cause-3-will-not-have-microtransa...

Medlem

Diggade tvåan riktigt mycket så blir ett garanterat köp.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Farris:
Skrivet av DAoG:

Mad Max då?

Det jobbas på för fullt?

Skrivet av Bojkott:

Läkta bilder som sägs visa en tidig alphaversion.

-snip-

Indeed, det var lite snack angående att de hade planerat att ha konsol-versionerna som "full-price" och PC versionen som F2P, det påstods att just den idén är slopad iaf.

Så rykten all around.

Men jag hade ju inte blivit förvånad om mikrotransaktionerna hittar sig till slutprodukten även om det är en "60$" titel. *Blänger på AC Unity*

Utöver detta så är det självklart en glad nyhet att Just Cause 3 är på G

JC2 hade ju också en hel del mikrotransaktioner, så det lär definitivt återkomma i JC3.

http://www.pcgamer.com/just-cause-3-will-not-have-microtransa...

Låter bra det

Medlem
Medlem
Skrivet av DAoG:

Mad Max då?

Du menar "Mad West Coast Customs Desert Car Game"?

Medlem

Att dom inte kör online co-op på detta alltså. Det är ju praktiskt taget som gjort för det vet att tvåan har en mod, men tänker på att göra det på riktigt från början!

Medlem

Den här kan bli kul!

Medlem

var tvåan bra eller? jag spelade bara ettan av nån anledning..

12
Skriv svar