Bli FZ-supporter – få 6 månader PC Gamer & slipp reklam

Robot
Bli FZ-supporter – få 6 månader PC Gamer & slipp reklam

Eller varför inte lägga en Minecraft-bok under julgranen?


Medlem
Bli FZ-supporter – få 6 månader PC Gamer & slipp reklam

Men jag som redan har PC Gamer då? Kan jag få 6 månader av typ.. Hemmets journal istället?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gurant:

Men jag som redan har PC Gamer då? Kan jag få 6 månader av typ.. Hemmets journal istället?

Den adderas såklart på din existerande prenumeration!


signatur
Medlem
Skrivet av Gurant:

Men jag som redan har PC Gamer då? Kan jag få 6 månader av typ.. Hemmets journal istället?

Det kräver att du lägger upp en Twitchkanal där du hardcorebroderar på tid.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Gurant:

Men jag som redan har PC Gamer då? Kan jag få 6 månader av typ.. Hemmets journal istället?

Det kräver att du lägger upp en Twitchkanal där du hardcorebroderar på tid.

Känns rätt givet att det är med ögonbindel också.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Robbeboj:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Gurant:

Men jag som redan har PC Gamer då? Kan jag få 6 månader av typ.. Hemmets journal istället?

Det kräver att du lägger upp en Twitchkanal där du hardcorebroderar på tid.

Känns rätt givet att det är med ögonbindel också.

Och nyvässade nålar.


signatur
Medlem

Gäller fri frakt och pc gamer även om man bor utomlands ?

Medlem

Så en månad senare får jag svar på min fråga...

Medlem

Jag är FZ supp och har avaktiverat ad-block men den stora gula blaff bannern som spyr galla över att jag ändå använder adblock lyser upp varje sida på FZ !


signatur

Meep!

Medlem

Så vi läsare kan betala för att era annonsörer ska få färre exponeringar, lägre CTR och sämre ROI på annonserna det betalar er för att visa? Innebär det inte att ni underminerar er egen ställning som annonsplats, gör er mindre attraktiva för annonsörer och på sikt förlorar intäkter? Citat: " Du vet väl att reklam är vår största inkomstkälla"
Med citatet som grund så borde det långsiktigt vara mer lönsamt att jag som läsare fortsätter köra utan adblock, ser annonserna och er "största inkomstkälla" består.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av cm0s:

Så en månad senare får jag svar på min fråga...

?


signatur
Megadelux

Vill bli medlem men inte ha någon bok. Kan vi ordna detta via pm när jag blir supporter? Eller innan om den automatiskt skickas..

Megadelux
Skrivet av renod:

Vill bli medlem men inte ha någon bok. Kan vi ordna detta via pm när jag blir supporter? Eller innan om den automatiskt skickas..

Edit från mobil. 12 mån.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av cm0s:

Så en månad senare får jag svar på min fråga...

?

Frågade 2014-10-09 om man fick både 6 nummer av PCG och minecraft-boken. Du skulle kolla om ni öht hade någon Minecraft-bok kvar. Sedan hörde jag inget mer.

Medlem
Skrivet av cm0s:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av cm0s:

Så en månad senare får jag svar på min fråga...

?

Frågade 2014-10-09 om man fick både 6 nummer av PCG och minecraft-boken. Du skulle kolla om ni öht hade någon Minecraft-bok kvar. Sedan hörde jag inget mer.

Vill minnas att det var en bok om hur Minecraft kom till och inte, som den här gången, en gudie till spelet.

Inaktiv

Nix och Adblocker.. allemansrätt.. sluta hacka på användare, klaga inte på de svagare i samhället, gå uppåt i hierarkin och inte neråt!


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av renod:
Skrivet av renod:

Vill bli medlem men inte ha någon bok. Kan vi ordna detta via pm när jag blir supporter? Eller innan om den automatiskt skickas..

Edit från mobil. 12 mån.

Skicka pm!

Skrivet av Diskmaskin:

Nix och Adblocker.. allemansrätt.. sluta hacka på användare, klaga inte på de svagare i samhället, gå uppåt i hierarkin och inte neråt!

Hacka? Svaga? Hur blir du svag av att se reklam? Internet en del av allemansrätten?

Så många frågor...


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Diskmaskin:

Nix och Adblocker.. allemansrätt.. sluta hacka på användare, klaga inte på de svagare i samhället, gå uppåt i hierarkin och inte neråt!

Hacka? Svaga? Hur blir du svag av att se reklam? Internet en del av allemansrätten?

Så många frågor...

Ni hackar ständigt på mig när jag besöker hemsidan med en stor gul banner med en moralkaka:

"Vill du inte se reklam? Bli FZ-Supporter!
Hej kära läsare, du som använder adblockers på vår sajt. Du vet väl att reklam är vår största inkomstkälla och om du verkligen inte tål reklam kan du istället bli supporter - läs mer här."

Vi som använder tilläggsprogram från Chrome-store är de svaga, ni ger er på oss istället för att gå upp i hierarkin!
Allemansrätten går ut på att man får använda andras mark så länge man inte förstör något, likt internet och hemsidor tycker jag.
Dock kan pk göra anspråk på bandbredd, men då får ni ta striden med bredbandsleverantörerna för vi betalar avgift för att bruka bandbredd genom deras tjänster!


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Diskmaskin:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Diskmaskin:

Nix och Adblocker.. allemansrätt.. sluta hacka på användare, klaga inte på de svagare i samhället, gå uppåt i hierarkin och inte neråt!

Hacka? Svaga? Hur blir du svag av att se reklam? Internet en del av allemansrätten?

Så många frågor...

Ni hackar ständigt på mig när jag besöker hemsidan med en stor gul banner med en moralkaka:

"Vill du inte se reklam? Bli FZ-Supporter!
Hej kära läsare, du som använder adblockers på vår sajt. Du vet väl att reklam är vår största inkomstkälla och om du verkligen inte tål reklam kan du istället bli supporter - läs mer här."

Vi som använder tilläggsprogram från Chrome-store är de svaga, ni ger er på oss istället för att gå upp i hierarkin!
Allemansrätten går ut på att man får använda andras mark så länge man inte förstör något, likt internet och hemsidor tycker jag.
Dock kan pk göra anspråk på bandbredd, men då får ni ta striden med bredbandsleverantörerna för vi betalar avgift för att bruka bandbredd genom deras tjänster!

Haha, du snackar ju bara massa blaj för att låtsas föra något slags argument för att det är ok att annonsblocka. Välkommen till verkligheten.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Diskmaskin:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Diskmaskin:

Nix och Adblocker.. allemansrätt.. sluta hacka på användare, klaga inte på de svagare i samhället, gå uppåt i hierarkin och inte neråt!

Hacka? Svaga? Hur blir du svag av att se reklam? Internet en del av allemansrätten?

Så många frågor...

Ni hackar ständigt på mig när jag besöker hemsidan med en stor gul banner med en moralkaka:

"Vill du inte se reklam? Bli FZ-Supporter!
Hej kära läsare, du som använder adblockers på vår sajt. Du vet väl att reklam är vår största inkomstkälla och om du verkligen inte tål reklam kan du istället bli supporter - läs mer här."

Vi som använder tilläggsprogram från Chrome-store är de svaga, ni ger er på oss istället för att gå upp i hierarkin!
Allemansrätten går ut på att man får använda andras mark så länge man inte förstör något, likt internet och hemsidor tycker jag.
Dock kan pk göra anspråk på bandbredd, men då får ni ta striden med bredbandsleverantörerna för vi betalar avgift för att bruka bandbredd genom deras tjänster!

Haha, du snackar ju bara massa blaj för att låtsas föra något slags argument för att det är ok att annonsblocka. Välkommen till verkligheten.

Så du tycker inte att jag möter dina argument (ja, det är jag som administrerar forumanmälningarna - surprise!)?

1. Annonsblockerare skadar oss, sajten och vår framtid. Vi vet också att många kanske inte är medvetna om att de blockerar reklam eller gör det slentrianmässigt. Eller att det går att göra undantag för sajterna man vill stödja. Därav meddelandet som du finner stå stötande.

2. Jag har väldigt lite sympati för någon som anser sig svag för att de installerat ett plugin som tar bort vår största inkomstkälla. Det är ett medvetet val.

3. Allemansrätten gäller inte Internet. Vad du anser har inget med saken att göra.

4. Vi kanske borde göra som Radiotjänst eller Copyswede, göra anspråk på intäkter till bredbandsbolagen för att täcka upp för de som annonsblockerar. Fullt rimligt.


signatur
1
Skriv svar