Inga mikrotransaktioner i Just Cause 3

Robot
Inga mikrotransaktioner i Just Cause 3

Avalanche avfärdar de spekulationer som drog igång efter att några tidiga screenshots läckt ut på nätet.

#just-cause-3, #avalanche


Medlem
Inga mikrotransaktioner i Just Cause 3

Det säger dom nuja, men sen kommer det komma lite mikrotransaktioner och dlc

Medlem

Gött att de släpper grejen med mikrotransaktioner. DLC är jag dock lite skeptiskt inställd till, men sålänge spelet blir modbart till PC så är det ett självklart dag ett-köp ^^

Moderator | Testpilot

Behöver man ens berätta det här? Borde väl inte ens finnas i ett sådant här spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

misstänker det kommer va förenklat på ngt sätt, för att va "accessible" för en större målgrupp

Medlem

Finns väl en hel del mikrotransaktioner till 2:an?

Eller dlc kanske dom kallar det, vad är skillnaden mellan mikrotransaktioner och dlc?

Moderator | Testpilot
Skrivet av gamer_:

Finns väl en hel del mikrotransaktioner till 2:an?

Eller dlc kanske dom kallar det, vad är skillnaden mellan mikrotransaktioner och dlc?

FÖR MIG, så är mikrotranskationer precis som det låter, små saker man köper. Allt från kläder till ett nytt vapen (Andra stats eller bara ett "skin").

Medans DLC känns som större saker som ger uppdrag, multiplayer banor, samt expansioner kan slängas in där.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag tror att framtida DLC paket enbart kommer att handla om nya fordon, vapen och möjligtvis fler online kartor. Själva kampanj modet vilket just cause bygger på då det är ett sandlådespel tror jag inte kommer att ha något större med DLC att göra.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av gamer_:

Finns väl en hel del mikrotransaktioner till 2:an?

Eller dlc kanske dom kallar det, vad är skillnaden mellan mikrotransaktioner och dlc?

FÖR MIG, så är mikrotranskationer precis som det låter, små saker man köper. Allt från kläder till ett nytt vapen (Andra stats eller bara ett "skin").

Medans DLC känns som större saker som ger uppdrag, multiplayer banor, samt expansioner kan slängas in där.

Du menar precis som de gjort med tvåan altså. Hej här är ett DLC, med några vapen o skins...

1
Skriv svar