World of Warcraft: Warlords of Draenor är släppt

Robot
World of Warcraft: Warlords of Draenor är släppt
Medlem
World of Warcraft: Warlords of Draenor är släppt

Gav upp efter 1 ¹/2 h efter att quest mobs phaseade rakt framför mig. Och det var halft omöjligt att hitta dom.

Medlem

Det tog 45 min innan man kom in och då möttes man av en epics questline! Har inte ens hunnit spela klart första delen!

Hittills galet bra!

Medlem

Satt och spelade till tre inatt, det här har chans att bli den bästa expansionen hittills! underbara miljöer, roliga quests och massor, massor av nytt innehåll!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Skribent

Både jag och Mattias Frost blev utkickade från servern. Det är lite instabilt just nu, men skön expansion. Orcher och sånt.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

he, tog 1.5min efter eventet gick live sen blev jag disconnected och kom aldrig in igen så gick o la mig:)

Får se om jag lyckas idag, har ju kört betan så vet vad som väntar så bävar för trängsel


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Avstängd

Jag blev utkickad en timme före midnatt och kom inte in igen. Hur funkar det idag?

Skribent
Skrivet av Calez:

Jag blev utkickad en timme före midnatt och kom inte in igen. Hur funkar det idag?

Jag blev utkickad efter två timmar ungefär. Lär vara bra tryck på servrarna hela dagen.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Satt till 5 i natt/morse, men gav tillsllut upp på att försöka klicka på en kikare över min blivande Garrison spot. Blizzard har just nu hotfixat det problemet, och jag väntar nu med spänning på att dom ska hotfixa nästa del av questen.

Medlem

Level 97 just nu, men går lite trögt då servern jag spelar på (Twisting Nether) får World Server down lite titt som tätt.

Medlem

Personligen har jag aldrig spelat wow och ser ingen anledning att börja nu.

Medlem

Fuck vad jag önskar jag hade tid att lira. Men bäst att hålla sig borta från giftet så länge det går. Man är wow-fri sedan något år men suger likt förbannat upp all info om det. Vet inte hur det är möjligt...

Medlem

Många servers är helt sönder just nu, går inte att göra nånting, har en buff "Update interactions" som är fast. Just nu springer jag runder och får explore experiance, enda som funkar

Medlem
Skrivet av Stich:

Personligen har jag aldrig spelat wow och ser ingen anledning att börja nu.

Ok..

Medlem

Väntar ett tag innan jag beger mig till dreanor, lär vara packat med folk i start zonerna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vet inte om det är expansions-noja, eller om denna expansionen faktiskt är annorlunda. Gillar verkligen miljöerna och uppdragen.
Det känns helt enkelt väldigt bra!

Skribent
Skrivet av Svanberg:

Vet inte om det är expansions-noja, eller om denna expansionen faktiskt är annorlunda. Gillar verkligen miljöerna och uppdragen.
Det känns helt enkelt väldigt bra!

Haha, funderar på det nu med. Springer ju egentligen bara runt och gör samma saker i lite mer inspirerande omgivning. Tokdiggar dock garrisson-delen. Tummen upp!


signatur

I am the black wizards.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Seraium:

Väntar ett tag innan jag beger mig till dreanor, lär vara packat med folk i start zonerna.

Är bara level 83, så kan lunka på i de nu ganska folktomma områdena...


signatur
MEG
Medlem

Återupptog spelet i och med att de släppte björnesmagasin expantionen, insåg dock ganska snabbt varför jag slutade att spela, men iaf kul för de som fortfarande spelar.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Seraium:

Väntar ett tag innan jag beger mig till dreanor, lär vara packat med folk i start zonerna.

Är bara level 83, så kan lunka på i de nu ganska folktomma områdena...

"Greetings, wanderer!"


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Undrar hur det här påverkar D3 RoS , anyone ?

Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Seraium:

Väntar ett tag innan jag beger mig till dreanor, lär vara packat med folk i start zonerna.

Är bara level 83, så kan lunka på i de nu ganska folktomma områdena...

Du får ju en gratis boost till level 90!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Svanberg:

Vet inte om det är expansions-noja, eller om denna expansionen faktiskt är annorlunda. Gillar verkligen miljöerna och uppdragen.
Det känns helt enkelt väldigt bra!

Haha, funderar på det nu med. Springer ju egentligen bara runt och gör samma saker i lite mer inspirerande omgivning. Tokdiggar dock garrisson-delen. Tummen upp!

Man blir ju lika exalterad varje gång en expansion släpps, även fast det i grund och botten är samma sak man gör.
Dubbla tummar upp för garrisions och ingen flying!

Medlem

Låter som man ska låta bli lvl90gubbarna o köra nån gubbe med lägre level.

Tog över min druid till horde sidan så levla den eller levla min pally eller nååt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Gen
Medlem

Skall lira ikväll när jag bestämt mig om jag skall plocka ut CE för dyra pengar eller köpa standard. Men som alla säger är det alltid buggigt på releasedagen och det kanske inte är värt att lira idag pga det. Angående att lira en low level char istället, har 10 gubbar som är 90 varav en är 84 och det var den jag tänkte köra 90 boosten på så det blir inget lowlevlande trots allt

Medlem

Halv omöjligt att levla på Stormscale atm, server latency på 10-30 sec på allt man gör i Frostfire ridge
Lär dröja några dagar innan det är spelbart skulle jag tro.

Medlem

sämst.... sån jäkla delay atm så går inte o spela. Vet inte om jag är galen, men mop.s släpp var fan bättre

Medlem

Min karaktär är permanent inloggad fast jag inte ens är inne i spelet, och försöker jag logga in blir jag disconectad


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Värt att spela igenom för storyn enbart? Vore kanske något!

Medlem
Skrivet av Chilli88:

Undrar hur det här påverkar D3 RoS , anyone ?

Inte alls, skulle jag tippa på.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

123
Skriv svar