GOG kör igång sin stora höstrea

Medlem
GOG kör igång sin stora höstrea

Diggar verkligen GOG!
Såååå skönt med DRM-fritt.
Vissa spel funkar så jäkla illa med Steam.

GOG håller dessutom på att betatesta sin multiplayerplattform GOG Galaxy. Ser lovande ut.

ELF
Medlem

Denna höstrea är helt onödig. Man har ju redan köpt alla spel man vill ha...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jag gillar GOG, men stödjer dem alldeles för lite. Har de flesta spel över steam. Får lägga dem som startsida så kanske man använder dem mer.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av ELF:

Denna höstrea är helt onödig. Man har ju redan köpt alla spel man vill ha...

Tvivlar på att höstrean blir helt onödig bara för att du gått lös med plånkan.

Medlem
Skrivet av beltet:

Jag gillar GOG, men stödjer dem alldeles för lite. Har de flesta spel över steam. Får lägga dem som startsida så kanske man använder dem mer.

Samma här, dock har inte så många titlar intresserat mig på GOG, jag hoppas dom kommer lägga in alla gamla elder scrolls spel så man faktiskt blir lite mer köpsugen vill ha dom äldre spelen med har nu bara morrowind och oblivion på steam och saknar resterande som jag lika gärna kan ha på gog då.

Medlem

Ser priser i euro wtf ?? Kom dom inte med ett stort utlägg om att ta bort det och köra stenhårt på sina principer ??

Medlem
Skrivet av posyko:

Ser priser i euro wtf ?? Kom dom inte med ett stort utlägg om att ta bort det och köra stenhårt på sina principer ??

Går att välja på sidan under "currency" längst ner till höger (samma fält som "reedem code").

Medlem

Blir det samma pris som övriga länder eller är det regionala nu ???

ELF
Medlem
Skrivet av posyko:

Blir det samma pris som övriga länder eller är det regionala nu ???

Det är regionala. Men man får tillbaka pengar som läggs i en virtuell plånbok precis som på Steam. Så nästa gång man handlar så dras pengarna från den virtuella plånboken.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

http://www.gog.com/news/preorder_pillars_of_eternity

"**$53.99 and $40.99 are the discounted prices for this title in the US. Other prices will apply in different countries. If you end up paying more than than the US price, we will reimburse the difference from our own pocket, giving it back to you in store credit (this is what we call the "Fair Price Package")."

Medlem
Skrivet av PcGamer:

http://www.gog.com/news/preorder_pillars_of_eternity

"**$53.99 and $40.99 are the discounted prices for this title in the US. Other prices will apply in different countries. If you end up paying more than than the US price, we will reimburse the difference from our own pocket, giving it back to you in store credit (this is what we call the "Fair Price Package")."

så med andra ord ja jag betalar mer då mina pengar blir låsta på gog vilket i sin tur måste förbryukas synd

Medlem
Skrivet av posyko:
Skrivet av PcGamer:

http://www.gog.com/news/preorder_pillars_of_eternity

"**$53.99 and $40.99 are the discounted prices for this title in the US. Other prices will apply in different countries. If you end up paying more than than the US price, we will reimburse the difference from our own pocket, giving it back to you in store credit (this is what we call the "Fair Price Package")."

så med andra ord ja jag betalar mer då mina pengar blir låsta på gog vilket i sin tur måste förbryukas synd

I fallet ovan (53,99) så skilde det 4 kr men det går som sagt var att betala med dollar om man hellre vill det.

k3m
Medlem
Inaktiv

Man önskar nästan att man inte ägde The Witcher 2.

Medlem

Du kan få fixa det till mig, är bortrest... :/

Medlem

Jag kunde inte hålla mig! Det blev Ultimate D&D Bundle.

1
Skriv svar