WoW buggade ur lite...

Skribent
WoW buggade ur lite...

[ia=1002346; medium]

Glad kille 29 loggade in i #World of Warcraft för att skicka lite lakejer på uppdrag. Vanligtvis brukar min lilla stad bestå av mig och mina invånare. Det betryggande ljudet från patrullerande vakter och flitens hammare stördes något av att halva servern verkar ha hamnat på fel plats.

[ia=1002348; medium]

Detta är den andra buggen jag stött på idag, den första var en sovande gnome som svävade ned för en trappa i ett värdshus. Helt klart värre än blodpesten.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Det funkade utmärkt för mig mellan 08-13.30, när jag kom tillbaka runt 16:30 så har jag inte kunnat spela alls tyvärr.

Riktigt såhär mycket problem har jag inte haft på föregående expansioner, i alla fall inte vad jag kan minnas.

Tråkigt för dom som verkligen är seriösa, själv orkar jag inte riktigt bry mig, det var väntat, livet går vidare.

Skribent
Skrivet av Svanberg:

Det funkade utmärkt för mig mellan 08-13.30, när jag kom tillbaka runt 16:30 så har jag inte kunnat spela alls tyvärr.

Riktigt såhär mycket problem har jag inte haft på föregående expansioner, i alla fall inte vad jag kan minnas.

Tråkigt för dom som verkligen är seriösa, själv orkar jag inte riktigt bry mig, det var väntat, livet går vidare.

Jag kommer inte ihåg, men vet att det varit problem. Det är trots allt ett massivt spel och skit händer. Nu hände det på fel dag bara


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar