Första bilderna från Just Cause 3

Robot
Första bilderna från Just Cause 3

Exklusiva men naggande goda.

#just-cause-3


Medlem
Första bilderna från Just Cause 3

3 år utveckling för spelet. Känns som det inte kommer vara så mycker mer än Just cause 2.

Medlem

But why?
...
Just Cause

Medlem
Skrivet av Rakoon:

3 år utveckling för spelet. Känns som det inte kommer vara så mycker mer än Just cause 2.

Kollade inte igenom hela klippet...sa dom att det kommer vara tre år eller att det varit?

Medlem

Blir säkert lika bra som tvåan Men hoppas de får med flygvapnet denna gång, var så tråkigt att man aldrig fick slåss mot stridsflygplan! De bara starta och försvann, kom aldrig när man t.ex. hade en bombare själv o gav sig på en oljeplattform


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Men sjukt vad jag älskar sånt där vatten! Blått och läckert.. Sjukt snyggt gjort!!!! AC;Black Flag har riktigt läckert vatten men o.O

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Rakoon:

3 år utveckling för spelet. Känns som det inte kommer vara så mycker mer än Just cause 2.

Kollade inte igenom hela klippet...sa dom att det kommer vara tre år eller att det varit?

nej nej, dom har utvecklat spelet i 3 år.

edit: Så länge jag får se bättre effekter på explosioner och bättre vapenhantering så lär jag inte bli missnöjd.

Medlem

Visst, det är snyggt. Men något dom MÅSTE fixa i 3:an är INNEHÅLLET. JC2 var också riktigt snyggt när det kom och det var en väldigt stor och vacker värld. Men det fanns nästan inget att göra.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Visst, det är snyggt. Men något dom MÅSTE fixa i 3:an är INNEHÅLLET. JC2 var också riktigt snyggt när det kom och det var en väldigt stor och vacker värld. Men det fanns nästan inget att göra.

Tycker att det fanns skitmycket att göra. Bortsett från huvuduppdragen så fanns det massvis med baser att förstöra, guerrilla missions, collect missions, racing och oerhört mycket att utforska, som t.ex. Lost-ön.

haha vad gjorde man i just cause 2 mer än att hoppa fallskärm mellan palmerna och spränga vindkraftverk? jag kommer inte ihåg mkt
Får iaf inga negativa vibbar .. måste ladda ner det igen och testa

Medlem
Skrivet av Rakoon:

3 år utveckling för spelet. Känns som det inte kommer vara så mycker mer än Just cause 2.

Blir nöjd om det så är Just Cause 2 med ny story. Det spelet var och är briljant.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Rakoon:

3 år utveckling för spelet. Känns som det inte kommer vara så mycker mer än Just cause 2.

Blir nöjd om det så är Just Cause 2 med ny story. Det spelet var och är briljant.

Precis, spelkänslan och miljön är fantastiska i JC2, det enda som saknades var en bättre story.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av StrongBad:

Visst, det är snyggt. Men något dom MÅSTE fixa i 3:an är INNEHÅLLET. JC2 var också riktigt snyggt när det kom och det var en väldigt stor och vacker värld. Men det fanns nästan inget att göra.

Tycker att det fanns skitmycket att göra. Bortsett från huvuduppdragen så fanns det massvis med baser att förstöra, guerrilla missions, collect missions, racing och oerhört mycket att utforska, som t.ex. Lost-ön.

Visst du har rätt men jag förstår endå vad föregående menar.
Det är en stor värld och man får kännslan av att det inte utnyttjas.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av StrongBad:

Visst, det är snyggt. Men något dom MÅSTE fixa i 3:an är INNEHÅLLET. JC2 var också riktigt snyggt när det kom och det var en väldigt stor och vacker värld. Men det fanns nästan inget att göra.

Tycker att det fanns skitmycket att göra. Bortsett från huvuduppdragen så fanns det massvis med baser att förstöra, guerrilla missions, collect missions, racing och oerhört mycket att utforska, som t.ex. Lost-ön.

Visst du har rätt men jag förstår endå vad föregående menar.
Det är en stor värld och man får kännslan av att det inte utnyttjas.

Jag håller med, det blir ganska mycket "samma" i en apstor värld.

Underbart om dom hade med MP från början, tänk campaign coop i JC liksom.

Tror att JC skulle kunna bli en bättre konkurrent till gta, än vad Saints Row är nu, men man får nog se till att göra världen lite mer rik då.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Rent grafikmässigt ser det ju ut att vara väldikt likt JC2, hoppas det "hottas upp" lite mer. Utöver det så kan ju inte Avalanche misslyckas med någonting typ xD

Medlem

Medelhavet, fuck yeah!

Medlem

Härligt att se Just Cuase återvända hoppas att multiplayer är med releasen!

Medlem

Blow shit up and looking good while doing it.
Har alltid varit glad i Just Cause spelen, även fast det har varit småknöligt med vissa bitar så har jag alltid återvänt för att just spränga saker på bästa och mest galna sätt jag kan tänka på.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Inte i närheten så snyggt som Overlord, ett spel från typ 2006, men för vissa är det snyggare med en bild på 80 årig bingo tant om man kan se varje pormask och finne.

Har ett radeon 6850 och ser absolut ingen anledning dampa loss med ett nytt grafikkort..


signatur

hur tjattar man

1
Skriv svar