Battlefield Hardline

Robot
Battlefield Hardline

Battlefield-serien försöker sig än en gång att leverera en engagerande singleplayerkampanj - denna gång med Dead Space-veteraner som regissörer. Vi har provspelat!

#dice, #battlefield-bad-company, #battlefield-3, #battlefield-4, #battlefield-hardline-5, #visceral-games, #dead-space, #army-of-two-the-devils-cartel


Medlem
Battlefield Hardline

"provspelet" så jävla nice


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Varför kan man inte vara lite unik och fortsätta på bad company temat ist för att vara nå cod / Hollywood wannabe


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ser faktiskt fram emot det här. Ser rätt värt ut att spendera ett par timmar i.

k3m
Medlem

Det här kan faktiskt bli första BF jag kommer spela. Jag gillar verkligen allt jag sett och hört om Hardline

Medlem
Skrivet av Molotov:

Varför kan man inte vara lite unik och fortsätta på bad company temat ist för att vara nå cod / Hollywood wannabe

Bad company är ju precis lika unikt som BF3...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Låter lite najs ändå, polisspel finns det inte gott om direkt.

Medlem

jag testade betan, det sög så otroligt hårt. jag tyckte att battlefield 4 var mycket bättre än hardline, och jag gillade inte 4an speciellt mycket. 3an var bäst av dem tre, men bad company 2 slår dem alla på fingrarna

Inaktiv

har inte med detta spel, de jag säger men skulle vilja se ett gamemode i många fps. då man blir tilldelad en klass men kan bestämmas om vem som skall spela vad om man kör ex 5on5.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Molotov:

Varför kan man inte vara lite unik och fortsätta på bad company temat ist för att vara nå cod / Hollywood wannabe

Bad company är ju precis lika unikt som BF3...

Nej nu vet jag inte hur du menar
Bad company var nå helt annat bara jämföra tex hur trailerna var till bad company 1 det var humor och jag tycker dom fick till det där.
Bad company 2 tonades det tyvärr ner lite men det var väll ok.
BF3 där blev det cod wannabe ville vara "seriöst"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Varför skrivs det inte om den nya betan man ska få ta del av inom hardline? Den kommer innan jul vad diverse människor berättat om.

(There’ll be another Battlefield Hardline beta before launch, in which we’ll get to test everything Visceral have changed about the shooter since June. Executive producer Steve Papoutsis says we can expect new approaches to all sorts: especially heavy weapons, faction distinction and recoil.)

Från källa: http://www.pcgamesn.com/battlefield-hardline

Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Molotov:

Varför kan man inte vara lite unik och fortsätta på bad company temat ist för att vara nå cod / Hollywood wannabe

Bad company är ju precis lika unikt som BF3...

Nej nu vet jag inte hur du menar
Bad company var nå helt annat bara jämföra tex hur trailerna var till bad company 1 det var humor och jag tycker dom fick till det där.
Bad company 2 tonades det tyvärr ner lite men det var väll ok.
BF3 där blev det cod wannabe ville vara "seriöst"

Bryr mig inte mycket om trailers, eller "ton", jag pratar om multiplayer och visst, man kan gå in på detaljer om hur vapen och fordon funkar, men i grunden är det liksom inte mycket skillnad.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Jag vill ha mer BAD COMPANY med 1ans unika komedi


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Molotov:

Varför kan man inte vara lite unik och fortsätta på bad company temat ist för att vara nå cod / Hollywood wannabe

Bad company är ju precis lika unikt som BF3...

Nej nu vet jag inte hur du menar
Bad company var nå helt annat bara jämföra tex hur trailerna var till bad company 1 det var humor och jag tycker dom fick till det där.
Bad company 2 tonades det tyvärr ner lite men det var väll ok.
BF3 där blev det cod wannabe ville vara "seriöst"

Bryr mig inte mycket om trailers, eller "ton", jag pratar om multiplayer och visst, man kan gå in på detaljer om hur vapen och fordon funkar, men i grunden är det liksom inte mycket skillnad.

Well då kan man göra samma sak inom alla andra bf spelen med. I grunden är det inte mycket skillnad i någon av dom.

Medlem

Var inte alls sugen på det här spelet, men efter att ha läst den här artikeln väcktes intresset igen!
Men MP:t skiter jag nog i

Medlem

orkar inte köra gamla mer, men tänker garanterat inte heller betala 700 för ett nytt utseende aldrig någonsin om inte spelet snittar minst 9 på metacritic.


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

orkar inte köra gamla mer, men tänker garanterat inte heller betala 700 för ett nytt utseende aldrig någonsin om inte spelet snittar minst 9 på metacritic.

Metacritic? Den sidan är ju helt korrupt.

Medlem
Skrivet av Arkaith:
Skrivet av monsterbenke:

orkar inte köra gamla mer, men tänker garanterat inte heller betala 700 för ett nytt utseende aldrig någonsin om inte spelet snittar minst 9 på metacritic.

Metacritic? Den sidan är ju helt korrupt.

på vilket sätt då utöver att folket ger betyget? källa plz


signatur

//monster

Medlem

Intressant. Verkar gå lite i SWATs anda och det förtjänade verkligen en uppföljare. Treviligt med ett BF som har en kampanj som är värd att köra igenom för mer än specialvapnena man låser upp.

Medlem

Tycker att dom går lite väl militäriserat.. bank rånare med rpg-7, kom igen.. Eller snutar med granatkastare för den delen..

vilket trams .. det här spelet kommer bara leda till att fler ungdomar köper luvjackor.

Jyu
Medlem

Att folk inte tröttnar...

Medlem

Om man inte gjort om spelet rejält så kommer det fortfarande kännas som en rätt flummig mod till bf4.

Att tillverkaren har pratat om hur mycket tid de lagt ner och vad som finns "under huven" spelar lika lite roll som att jag kryssar över MAZDA och skriver dit FERRARI på en av mina bilar. Det är fortfarande en MAZDA.

Blir inget köp. Spelet var för dåligt när det provspelades att lika mycket tid som påstods lagts ner initialt skulle behövas för att göra om det helt. Man var långt bortom tweakande för att få till det.

Jag tror man måste äga ett tv-spel för att gilla Hardline.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Molotov:

Varför kan man inte vara lite unik och fortsätta på bad company temat ist för att vara nå cod / Hollywood wannabe

Bad company är ju precis lika unikt som BF3...

Nej nu vet jag inte hur du menar
Bad company var nå helt annat bara jämföra tex hur trailerna var till bad company 1 det var humor och jag tycker dom fick till det där.
Bad company 2 tonades det tyvärr ner lite men det var väll ok.
BF3 där blev det cod wannabe ville vara "seriöst"

Bryr mig inte mycket om trailers, eller "ton", jag pratar om multiplayer och visst, man kan gå in på detaljer om hur vapen och fordon funkar, men i grunden är det liksom inte mycket skillnad.

Ok men det var SP-delen jag pratade om mest.
fast multiplayer så tycker jag nog att Bad company var skillnad mot BF3 också.
Tittar man tillbaa på BF3 idag känns som en "test" inför BF4
och lite av ett steg bakåt från bad company imo.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar