Lagg, bugg, quest, slött

Medlem
Lagg, bugg, quest, slött

Hallå igen!
Jag lyckats testa på lite av de nya WoD iaf. Dock blir det inte så mycket då det bara är kvällar jag kan spela på mest. Nu när det är så nytt så är de rätt svårt att spela på kvällarna då det är då ALLA är inne och ska spela. Det blir mycket hackande och laggande. Vill spela men det förstörs av lagget. Förhoppningsvis så kan jag spela i helgen och lägga ner lite mera tid så jag kan vänta på att göra questen.

Hur går det för er andra? Många som blivit lvl 100 än då? Jag sitter fast på 90 fortfarande..

over and out!

#blogg

Testpilot
Lagg, bugg, quest, slött

Läste att de DDosar servrarna rätt hårt nu!
Som om inte folkanstormningen var nog ?

Själv har jag inte spelat sen Cataclysm , kör Asscreed: Unity nu istället och skall utforska buggarna

Medlem

Kommit så långt att jag gjort första garrison questen.

men för mig som inte raidar så den stora behållningen är att ta det lugnt och chilla maxa till lvl100 ger inget extra .

Ska se imorgon förmiddag om man kan få nått gjort men som du säger normalt kan jag bara på kvällar vilket just nu är ospelbart


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Skribent

Har hunnit bli level 92. Loggade in för tio minuter sedan för att inse att det fortfarande är ospelbart. Det lilla jag spelat av expansionen gillar jag väldigt mycket. Känns som Blizzard hittat hem. Synd att det inte går att spela.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar