Se sju minuter från förstapersonsläget i GTA V!

Robot
Se sju minuter från förstapersonsläget i GTA V!

Tjuvkika på livet i Los Santos ur Michaels egna ögon.

#rockstar-games, #grand-theft-auto-v


Medlem
Se sju minuter från förstapersonsläget i GTA V!

Hehe..
Ja, det gick undan!

Medlem

När något väl existerar på internet så går det inte att ta bort.

Medlem

Det gick snabbt..


signatur

Have a good time!

Medlem
Medlem
Skrivet av hanes256:

Praise his comment!

Medlem

Tycker det påminner om Postal 2 när det kom, med skjutsade. Lite för nära verklighet eller nåt

Medlem
Skrivet av Corrado:

Tycker det påminner om Postal 2 när det kom, med skjutsade. Lite för nära verklighet eller nåt

Nämn gärna var det är nära verkligheten i postal 2

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Corrado:

Tycker det påminner om Postal 2 när det kom, med skjutsade. Lite för nära verklighet eller nåt

Nämn gärna var det är nära verkligheten i postal 2

Jag tycker man passerat en gräns för vad som är ok när man kan gå och skjuta civila människor i spel bara för att det är kul, som man kunde i Postal.

Medlem

även denna gif är fett najs. visar hur de ser ut när man flyger ur vindrutan

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=138757645&postcoun...

Medlem
Skrivet av Corrado:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Corrado:

Tycker det påminner om Postal 2 när det kom, med skjutsade. Lite för nära verklighet eller nåt

Nämn gärna var det är nära verkligheten i postal 2

Jag tycker man passerat en gräns för vad som är ok när man kan gå och skjuta civila människor i spel bara för att det är kul, som man kunde i Postal.

Vet du vad världens bästa fix är för det? SKJUT INTE CIVILA MÄNNISKOR I SPELET OM DU INTE VILL. Problem solved!

Medlem
Skrivet av FL3JM:
Skrivet av Corrado:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Corrado:

Tycker det påminner om Postal 2 när det kom, med skjutsade. Lite för nära verklighet eller nåt

Nämn gärna var det är nära verkligheten i postal 2

Jag tycker man passerat en gräns för vad som är ok när man kan gå och skjuta civila människor i spel bara för att det är kul, som man kunde i Postal.

Vet du vad världens bästa fix är för det? SKJUT INTE CIVILA MÄNNISKOR I SPELET OM DU INTE VILL. Problem solved!

Oj oj lite aggressiv

Medlem
Skrivet av Corrado:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Corrado:

Tycker det påminner om Postal 2 när det kom, med skjutsade. Lite för nära verklighet eller nåt

Nämn gärna var det är nära verkligheten i postal 2

Jag tycker man passerat en gräns för vad som är ok när man kan gå och skjuta civila människor i spel bara för att det är kul, som man kunde i Postal.

Nej men börja inte med sådant här jävla tjafs nu igen
Om det inte passar att acceptera extremvåld i spel så lämna spelvärlden snarast.
Notera att det är ett SPEL, skilj det från verkligheten.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Corrado:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Corrado:

Tycker det påminner om Postal 2 när det kom, med skjutsade. Lite för nära verklighet eller nåt

Nämn gärna var det är nära verkligheten i postal 2

Jag tycker man passerat en gräns för vad som är ok när man kan gå och skjuta civila människor i spel bara för att det är kul, som man kunde i Postal.

Nej men börja inte med sådant här jävla tjafs nu igen
Om det inte passar att acceptera extremvåld i spel så lämna spelvärlden snarast.
Notera att det är ett SPEL, skilj det från verkligheten.

Otroligt hur mycket ni tar åt er. Har jag nämnt något om att det inte ska få finnas?

Medlem
Skrivet av Corrado:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Corrado:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Corrado:

Tycker det påminner om Postal 2 när det kom, med skjutsade. Lite för nära verklighet eller nåt

Nämn gärna var det är nära verkligheten i postal 2

Jag tycker man passerat en gräns för vad som är ok när man kan gå och skjuta civila människor i spel bara för att det är kul, som man kunde i Postal.

Nej men börja inte med sådant här jävla tjafs nu igen
Om det inte passar att acceptera extremvåld i spel så lämna spelvärlden snarast.
Notera att det är ett SPEL, skilj det från verkligheten.

Otroligt hur mycket ni tar åt er. Har jag nämnt något om att det inte ska få finnas?

Sluta gnäll då

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:
Skrivet av Corrado:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Corrado:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Corrado:

Tycker det påminner om Postal 2 när det kom, med skjutsade. Lite för nära verklighet eller nåt

Nämn gärna var det är nära verkligheten i postal 2

Jag tycker man passerat en gräns för vad som är ok när man kan gå och skjuta civila människor i spel bara för att det är kul, som man kunde i Postal.

Nej men börja inte med sådant här jävla tjafs nu igen
Om det inte passar att acceptera extremvåld i spel så lämna spelvärlden snarast.
Notera att det är ett SPEL, skilj det från verkligheten.

Otroligt hur mycket ni tar åt er. Har jag nämnt något om att det inte ska få finnas?

Sluta gnäll då

Visa mig var jag har gnällt

Medlem

lite NSFW varning på första klippet på länken...

Medlem
Skrivet av Spiff:

lite NSFW varning på första klippet på länken...

Inget fel med tuttar !
https://www.youtube.com/watch?v=M5wtBEL4kWw

Medlem

Precis min mening men det är lite hårt i ett kontorslandskap lol

Inaktiv

Det ska bli riktigt spännande att spela världens första GTA med officiellt FPS-stöd på Playstation 4 (brorsans konsol - inte min, tack och lov!) om, några timmar, prick en vecka

Medlem

Hoppas att det går snabbt och smidigt att byta mellan FPS och TPS. Det blir nog mest av det förstnämnda för mig, men samtidigt lär det inte ge riktigt samma GTA - känsla. Jag skaffade en PS4 för att Bloodborne gjorde mig sönder-hypead, men den har hittills mest samlat damm. På tisdag blir det andra bullar.

Medlem

Vad var det för ruta som dök upp när han sprang förbi bensinstationen?
Något om att tanka kanske!?

(det har varit spekulationer om att man skall kunna tanka i GTA på GTAforums)

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vad var det för ruta som dök upp när han sprang förbi bensinstationen?
Något om att tanka kanske!?

(det har varit spekulationer om att man skall kunna tanka i GTA på GTAforums)

Eller göra brandbomber

Medlem
Skrivet av Corrado:

Tycker det påminner om Postal 2 när det kom, med skjutsade. Lite för nära verklighet eller nåt

Kan förstå vad du menar, när han sköt personen vid kassan t.ex. Men spelet är 18+ och att skjuta civila är något man väljer själv att göra, som allt annat i detta spel. Spelet handlar också om kriminalitet. Att det finns mentalt ostabila människor speciellt i USA som kommer att bli inspirerade är är det nog ingen tvekan om, men man kan ju inte sluta tillverka köksknivar för att det finns sjuka människor som använder dom för att skada eller mörda med, det är dessutom 18+ på spelet.

Medlem
Skrivet av Corrado:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Corrado:

Tycker det påminner om Postal 2 när det kom, med skjutsade. Lite för nära verklighet eller nåt

Nämn gärna var det är nära verkligheten i postal 2

Jag tycker man passerat en gräns för vad som är ok när man kan gå och skjuta civila människor i spel bara för att det är kul, som man kunde i Postal.

Så det gick inte i andra spel tidigare? hmm och jag tycker det passerat en gräns om man ska ta illa vid sig om vad man kan göra i spel och inte.
Vad gör det dig om folk finner nöjet i att skjuta civila i diverse dator och tv spel? Och i postal går det inte ens ut på att döda civil befolkning, det går ut på att göra dagliga saker som att köpa mjölk m.m som du sedan kan ändra på genom att bete dig som en galning direkt i första början eller försvara dig genom att vissa människor försöker döda dig.

Spelet ger dig två val, likaså om vi ändå ska gnälla på att man kan döda civila i spel ska du inte ge grand theft auto en höger med? Där har du två val också, antingen gör du det man ska eller mördar du allt du ser men inte gnäller folk på det spelet av någon underlig anledning.

Medlem
Skrivet av Corrado:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Corrado:

Tycker det påminner om Postal 2 när det kom, med skjutsade. Lite för nära verklighet eller nåt

Nämn gärna var det är nära verkligheten i postal 2

Jag tycker man passerat en gräns för vad som är ok när man kan gå och skjuta civila människor i spel bara för att det är kul, som man kunde i Postal.

Varför?

Det var samma hysteri om filmer förr.. Om man spelar GTA och sen gör något dumt så är där nått som inte står helt rätt till...

Bara för man kör i 350 i Need 4 Speed betyder det inte att man går ut och tar volvon och pressar den över 200 var gång man är ute och kör..

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Corrado:

Tycker det påminner om Postal 2 när det kom, med skjutsade. Lite för nära verklighet eller nåt

Kan förstå vad du menar, när han sköt personen vid kassan t.ex. Men spelet är 18+ och att skjuta civila är något man väljer själv att göra, som allt annat i detta spel. Spelet handlar också om kriminalitet. Att det finns mentalt ostabila människor speciellt i USA som kommer att bli inspirerade är är det nog ingen tvekan om, men man kan ju inte sluta tillverka köksknivar för att det finns sjuka människor som använder dom för att skada eller mörda med, det är dessutom 18+ på spelet.

precis, och dessutom bör folk lära sig att det är inte spelens fel om folk vill göra samma sak i verkliga livet. Springer jag runt och pissar folk i ansiktet i postal 2 betyder det ju inte att jag kommer göra det i verkliga livet.
Inte fan kommer jag försöka använda en katt som ljuddämpare heller bara för det går i postal, bara folk som är sjuka i huvudet tar efter spel och såna ska inte ens sitta framför spelen om dom inte kan skilja verklighet från låtsas eller ens låta bli att pröva saker från spel.

Medlem

Usch, hittar ingen fungerande länk =(


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Nää det ska ju vara 3:e person i GTA, hoppas det skrotas i framtida spel.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Nää det ska ju vara 3:e person i GTA, hoppas det skrotas i framtida spel.

Du kan ju välja, så jag ser inget fel med att kunna spela det som FPS.

12
Skriv svar