Phasing-huvudvärken

Medlem
Phasing-huvudvärken

Jag och min warlock känner likadant angående WoWs serverstrul. Phasing funkar inte för fem öre idag, och det är så gott som omöjligt att få något quest gjort på grund av det.

[ia=1002683; medium]

#blogg


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Phasing-huvudvärken

Lyckades spela igenom 90-92, alliance första område, utan större problem. Nu står det dock helt still, kan inte ta mig till min garrision alls, så kan inte komma vidare med mitt uppdrag för att ta mig till nästa zon.

Tycker dock att själva spelet varit väldigt roligt, synd bara med problemen

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Lyckades spela igenom 90-92, alliance första område, utan större problem. Nu står det dock helt still, kan inte ta mig till min garrision alls, så kan inte komma vidare med mitt uppdrag för att ta mig till nästa zon.

Tycker dock att själva spelet varit väldigt roligt, synd bara med problemen

Ja, jag trodde att det skulle bli bättre när jag kom till Gorgrond där det finns mindre "scrubs", men tji fick jag... Så fort problemen är åtgärdade kommer det här att bli kanonbra! Jag älskar miljöerna, uppdragen och storyn så här långt, och timmersågen i min garrison går på högvarv så att jag ska kunna uppgradera mina hus så fort som möjligt.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Svanberg:

Lyckades spela igenom 90-92, alliance första område, utan större problem. Nu står det dock helt still, kan inte ta mig till min garrision alls, så kan inte komma vidare med mitt uppdrag för att ta mig till nästa zon.

Tycker dock att själva spelet varit väldigt roligt, synd bara med problemen

Ja, jag trodde att det skulle bli bättre när jag kom till Gorgrond där det finns mindre "scrubs", men tji fick jag... Så fort problemen är åtgärdade kommer det här att bli kanonbra! Jag älskar miljöerna, uppdragen och storyn så här långt, och timmersågen i min garrison går på högvarv så att jag ska kunna uppgradera mina hus så fort som möjligt.

Känns verkligen som ett steg i rätt riktning efter Cata och MoP. Njutit av storyn och miljöerna på ett annat sätt än föregående expansioner. Garrison kommer nog att bli kul när man kommer igång med det ordentligt!

Skribent

Hörde jag GRUPPKRAM?!!!


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Hörde jag GRUPPKRAM?!!!

Jag hoppas det, här behövs både kramar och stödgrupper!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Skribent
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Johan Olander:

Hörde jag GRUPPKRAM?!!!

Jag hoppas det, här behövs både kramar och stödgrupper!

Hej,
Jag heter Johan och försöker spela WoW. Testade att köra på min alt. Det gick bra fram till att jag skulle få min garnison.

*alla gråter*

<Ni andra fortsätter>


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Johan Olander:

Hörde jag GRUPPKRAM?!!!

Jag hoppas det, här behövs både kramar och stödgrupper!

Hej,
Jag heter Johan och försöker spela WoW. Testade att köra på min alt. Det gick bra fram till att jag skulle få min garnison.

*alla gråter*

<Ni andra fortsätter>

Tack för att du vill dela med dig till oss i den här svåra stunden, Johan.
Mitt namn är Peter, och jag försökte questa idag. Alla fiender, blommor och huggbara träd försvann mitt framför ögonen på mig. Jag vet inte vad som är verklighet längre.

*mera gråt, en person måste ledas ut ur rummet*


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar