Så samlar du alla anhängare i Warlords of Draenor

Robot
Medlem
Skrivet av anon_178365:

Härligt, synd bara att det inte går att spela spelet överhuvudtaget pga 5-6 timmars köer och oändligt lagg.

Programmera ditt tangentbord (om du har ett gamingtangentbord) att gå runt i en stad för att inte loggas ut. Då kan du sova eller gå till jobbet och behöver aldrig oroa dig om köer.
Körde så i några veckor efter Cataclysm släpptes då köerna var 6 timmar långa och var omöjligt att logga in efter jobbet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Den här filmen fick mig bara att känna att, ja, nej tack ,jag ska inte tillbaka Tror jag blivit lite drogresistent


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av absimilard:

Den här filmen fick mig bara att känna att, ja, nej tack ,jag ska inte tillbaka Tror jag blivit lite drogresistent

WoW är svårare att sluta med än rökning. Jag är 487 dagar rökfri, och så länge har jag aldrig klarat mig utan WoW.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av absimilard:

Den här filmen fick mig bara att känna att, ja, nej tack ,jag ska inte tillbaka Tror jag blivit lite drogresistent

WoW är svårare att sluta med än rökning. Jag är 487 dagar rökfri, och så länge har jag aldrig klarat mig utan WoW.

Ofta byter man ju ett beroende mot ett annat så WoW kanske blivit din nya cigg.

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av absimilard:

Den här filmen fick mig bara att känna att, ja, nej tack ,jag ska inte tillbaka Tror jag blivit lite drogresistent

WoW är svårare att sluta med än rökning. Jag är 487 dagar rökfri, och så länge har jag aldrig klarat mig utan WoW.

Rökning är något man måste kämpa för att sluta med. WoW är något man tröttnar på.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av absimilard:

Den här filmen fick mig bara att känna att, ja, nej tack ,jag ska inte tillbaka Tror jag blivit lite drogresistent

WoW är svårare att sluta med än rökning. Jag är 487 dagar rökfri, och så länge har jag aldrig klarat mig utan WoW.

hehe fan så sant rök fri sen 15år tillbaka var rökare i 12år:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av absimilard:

Den här filmen fick mig bara att känna att, ja, nej tack ,jag ska inte tillbaka Tror jag blivit lite drogresistent

WoW är svårare att sluta med än rökning. Jag är 487 dagar rökfri, och så länge har jag aldrig klarat mig utan WoW.

Ofta byter man ju ett beroende mot ett annat så WoW kanske blivit din nya cigg.

Man skulle kunna tro det! Problemet är att jag började spela WoW innan jag började röka.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av pinalina:

Härligt, synd bara att det inte går att spela spelet överhuvudtaget pga 5-6 timmars köer och oändligt lagg.

Programmera ditt tangentbord (om du har ett gamingtangentbord) att gå runt i en stad för att inte loggas ut. Då kan du sova eller gå till jobbet och behöver aldrig oroa dig om köer.
Körde så i några veckor efter Cataclysm släpptes då köerna var 6 timmar långa och var omöjligt att logga in efter jobbet.

Och det är sånna som dig som gör att köerna är långa... Gammal hederlig ban gör sitt.

Medlem
Skrivet av Kloker:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av pinalina:

Härligt, synd bara att det inte går att spela spelet överhuvudtaget pga 5-6 timmars köer och oändligt lagg.

Programmera ditt tangentbord (om du har ett gamingtangentbord) att gå runt i en stad för att inte loggas ut. Då kan du sova eller gå till jobbet och behöver aldrig oroa dig om köer.
Körde så i några veckor efter Cataclysm släpptes då köerna var 6 timmar långa och var omöjligt att logga in efter jobbet.

Och det är sånna som dig som gör att köerna är långa... Gammal hederlig ban gör sitt.

Det är ju tur att man inte blir bannad för sånt


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Kloker:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av pinalina:

Härligt, synd bara att det inte går att spela spelet överhuvudtaget pga 5-6 timmars köer och oändligt lagg.

Programmera ditt tangentbord (om du har ett gamingtangentbord) att gå runt i en stad för att inte loggas ut. Då kan du sova eller gå till jobbet och behöver aldrig oroa dig om köer.
Körde så i några veckor efter Cataclysm släpptes då köerna var 6 timmar långa och var omöjligt att logga in efter jobbet.

Och det är sånna som dig som gör att köerna är långa... Gammal hederlig ban gör sitt.

Det är ju tur att man inte blir bannad för sånt

Kan nog räknas som botting, är nog inte helt omtyckt om det uppmärksammas

Medlem

Sånt kaos online nu så det finns inte. Eller online och online, finns det öh. någon som inte sitter fast i kön?
Ifall dom hinner fixa problemen innan jag tröttnat totalt så vill jag nog först uppleva samlandet av anhängarna själv, iaf en gång innan jag tar hjälp av en guide.

Inaktiv
Skrivet av Ender:

Sånt kaos online nu så det finns inte. Eller online och online, finns det öh. någon som inte sitter fast i kön?
Ifall dom hinner fixa problemen innan jag tröttnat totalt så vill jag nog först uppleva samlandet av anhängarna själv, iaf en gång innan jag tar hjälp av en guide.

Jag har inte haft problem på Eonar sedan igår eftermiddag, inga köer heller.

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av Ender:

Sånt kaos online nu så det finns inte. Eller online och online, finns det öh. någon som inte sitter fast i kön?
Ifall dom hinner fixa problemen innan jag tröttnat totalt så vill jag nog först uppleva samlandet av anhängarna själv, iaf en gång innan jag tar hjälp av en guide.

Jag har inte haft problem på Eonar sedan igår eftermiddag, inga köer heller.

Har du varit inne efter 12 idag? Funkar din Garrison sedan release?
Jag ställde mig i kö straxt innan 11 i förmiddags, kom in straxt efter 12, bara för att mötas av en server restart 1:45 min senare. Ställde mig i kö igen (1776) och kom in nu, 5 timmar senare.

Klart, Kazzak är en av de värre misstänker jag, men bra surt är det iaf :/

dmn
Medlem
Skrivet av marcus8958:

Rökning är något man måste kämpa för att sluta med.

Nej, det är bara att låta bli att röka.

Inaktiv
Skrivet av Ender:
Skrivet av Segas:
Skrivet av Ender:

Sånt kaos online nu så det finns inte. Eller online och online, finns det öh. någon som inte sitter fast i kön?
Ifall dom hinner fixa problemen innan jag tröttnat totalt så vill jag nog först uppleva samlandet av anhängarna själv, iaf en gång innan jag tar hjälp av en guide.

Jag har inte haft problem på Eonar sedan igår eftermiddag, inga köer heller.

Har du varit inne efter 12 idag? Funkar din Garrison sedan release?
Jag ställde mig i kö straxt innan 11 i förmiddags, kom in straxt efter 12, bara för att mötas av en server restart 1:45 min senare. Ställde mig i kö igen (1776) och kom in nu, 5 timmar senare.

Klart, Kazzak är en av de värre misstänker jag, men bra surt är det iaf :/

Jag läste som hastigast när jag loggade in vid 11 att det skulle vara en omstart av servrarna. Förmodar att jag loggade in precis när dom kommer online igen. Idag har jag barnen själv så jag har bara sporadiskt loggat in och kollat min garrison för uppdrag och uppgraderingar, men än så länge inga konstigheter.

Har en god vän som också spelar på Kazzak och han var på plats 3010 vid lunch...helt sjukt.

står klart och tydligt i reglerna att keyboard makron räknas som fusk om jag inte minns fel


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar