Sjukskriven

Medlem
Sjukskriven

Nu har det gått en arbetsvecka sedan min operation. Allt gick bra och jag har nu ett fint bandage med okänt antal stygn under. Jag har påbörjat min rehab på Kulan idrottskadecentrum i Malmö och jag kämpar på med mina övningar.
Jag hoppas verkligen att jag får ut önskad effekt av operationen och att benet inte gör lika ont vid löpning när allt väl är läkt och upptränat igen.

Operationen var i måndags och denna veckan har gått lugnt förbi. Jag har legat med benet i högläge och tagit det lugnt.

Något jag fortfarande kan göra i princip obehindrat är ju i alla fall att fotografera och idag fick jag lite julkänsla när jag kikade in och såg alla clementiner i kylskåpet.

Det närmar sig verkligen jul och med den en massa mys det ser jag fram mot!

#blogg

Medlem
Sjukskriven

Fantastisk bild, storgillar balansen i färgerna.

Hoppas allt läker på bra, och visst lider det mot jul!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Hoppas det läker bra. Själv hoppas jag på att slippa opereras, jävla hälar, men stötvåg har hittills hjälpt.

Medlem
Skrivet av Jaxz:

Hoppas det läker bra. Själv hoppas jag på att slippa opereras, jävla hälar, men stötvåg har hittills hjälpt.

Hälar är inte heller roligt att ha ont i. Mitt är ju en vecka nu och jag hade av bandaget lite snabbt idag för att titta. Jag tog inte bort allt men kan ändå uppskatta såret till ca 12-15cm långt. Nästa vecka tar jag bort allt för då ska stygnen bort. Ser jag fram mot.
Sjukgymnastiken fortsätter...

Lycka till Jaxz!

1
Skriv svar