FZ:s Assassin's Creed: Unity-tävling avgjord!

Robot
FZ:s Assassin's Creed: Unity-tävling avgjord!

Spel, vapen och tröjor förgyller tillvaron för vinnarna.

#assassins-creed-unity


Releasehästryttare
FZ:s Assassin's Creed: Unity-tävling avgjord!

Grattis!

Medlem

Grattis!, och fan! Vann inte denna gången heller

Inaktiv

Attans också! Men Grattis!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Grattis till vinnarna


signatur

I drank what?

Medlem
Medlem

Inte denna gång. Men nästa. Grattis till vinnarna☺

Medlem

Grattis, era buggtestare.

Medlem

"Fotnot: En av frågorna ströks ur tävlingen innan vinnarna korades eftersom det fanns flera svarsalternativ som kunde vara rätt."
Skulle kunna ge en syrlig kommentar, men nej!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Raid25:

Grattis!, och fan! Vann inte denna gången heller

Precis min tanke

Medlem
Medlem

Börjar undra över om geografi har någon betydelse över om man vinner. Behöver man flytta till Stockholm om man ska vinna?

Medlem

Åh tack så mycket FZ! =D

Medlem
Skrivet av Shuriko:

Börjar undra över om geografi har någon betydelse över om man vinner. Behöver man flytta till Stockholm om man ska vinna?

Jag håller med dig!
Man kanske även borde byta kön, har aldrig sätt någon tjej vinna så...

Medlem

Tur att jag inte vann, det hade bara känns som salt i såren. Jag avinstallerade idag mitt AC Unity efter att min sparfil blev korrupt. Japp, över 10h av "buggtestande" ut genom rutan. Hade nog blivit en tidig majbrasa med Arno på toppen... Jag är inte bitter

Redaktör
Skrivet av Shuriko:

Börjar undra över om geografi har någon betydelse över om man vinner. Behöver man flytta till Stockholm om man ska vinna?

Vinnarna i den här tävlingen har tillsammans ungefär 70 mil till Stockholm från sina hemorter. Leta nya taktiker.


signatur
Medlem

Grattis vinnare!
Fan att man hade fel påstorleken på tröjan och plattformen

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Shuriko:

Börjar undra över om geografi har någon betydelse över om man vinner. Behöver man flytta till Stockholm om man ska vinna?

Vinnarna i den här tävlingen har tillsammans ungefär 70 mil till Stockholm från sina hemorter. Leta nya taktiker.

Hmm. Your imagien is out of space...

1
Skriv svar