Be snubbelfull on a beer

Skägg.
10 Chambers
Be snubbelfull on a beer

Någon har Google-översatt min Sims 4-preview, har därmed introducerat ordet "snubbelfull" i det engelska språket.

#blogg


signatur
Medlem
Be snubbelfull on a beer

Snubbelfull är det nya smörgåsboard!

Medlem

Antaligen en bot som har gjort det, med andra ord ingen människa som har gjort det. De används flitigt nuförtiden men resultaten är fortfarande medelmåttiga

What? Man fattar ingenting.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ja, varför inte? Det är ju ett beskrivande ord som sammanfattar en specifik fas ganska väl.

Det påminner lite om en barndomskamrat på förskolan som svor sig över sina gummistövlar som var aningen för stora, vilket resulterade i att hon snubblade över de konstant. I sin frustration hade hon plötsligt uppfunnit ordet, "Gummisnubblar" - ett ord som används flitigt av ett urval personer inom kretsen även idag.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Moderator | Testpilot

Är det där olagligt på något sätt så du kan göra något åt det? Och om du kan, kommer du göra det?

Dum fråga kanske men vad vet jag. Han kanske bara har det på en fjuttig blogg så det inte spelar så stor roll.

EDIT: Googlade lite och såg personen inte tog credit för texten. Never mind!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

"The Sims fills fourteen years". Lite av ett projekt tydligen. Kanske den tiden man lagt ner i diverse mmos inte är så farlig ändå...

ZF
Medlem

Snubbelfull, var inte det nån figur i LotR?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ZF:

Snubbelfull, var inte det nån figur i LotR?

Haha!


signatur
1
Skriv svar