Grass Simulator – döda gräsätande kor

Robot
Medlem
Grass Simulator – döda gräsätande kor

Nej.

Det räcker med Simulatorspel nu.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Nej.

Det räcker med Simulatorspel nu.

Ja simulatorspel som inte är simulatorer nu för tiden. "Goat Simulator" var inte simulator för fem öre. Det var ett buggigt skitspel som borde varit gratis. Om det är seriöst och välgjort har jag inget emot det, men inte när det ska baseras på nån tramsig humor, samtidigt som det inte ett dugg är likt verkligheten så är det fel att kalla det simulator.

Medlem
Medlem
Skrivet av ConTigent:

Gräsligt...

*fniss*

Inaktiv

Vad. I. Hela. Jävla. Helvete. O.o Precis som vad totte1015 sa: nu får det för fan vara nog med så kallade "simulatorspel". Ska ett spel vara simulator, så ska det bannemig vara simulator också (som Euro Truck Simulator-spelen, eller varför inte Flight Simulator-serien)! Inte något jävla "döda kor som äter gräs"-skjutarspel.

Jag blev minst sagt upprörd av handlingen i spelet och utvecklarna verkar vara några småpojkar på typ 10-13 år. Barnsligt, löjligt, vidrigt och fasansfullt löjligt! Sa jag även att det är löjligt?

Medlem

Goat Simulator öppnade porten till simulatorhelvetet. Förr försökte man åtminstone simulera ett yrke. Nu simulerar man berg, gräs och stenar.

BTW. Microsoft Flight Simulator gör comeback nästa år genom ett samarbete mellan Dovetail Games och Flight1. Och de släpper även FSX: Steam Edition.

Medlem

Vafan jag trodde man skulle spela grässtrån nu blev jag besviken.

Medlem
Medlem
Skrivet av fudge:

Vafan jag trodde man skulle spela grässtrån nu blev jag besviken.

Det trodde jag med. Hade hoppats på det då det heter simulator.
Besvikelsen är total.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

BTW. Microsoft Flight Simulator gör comeback nästa år genom ett samarbete mellan Dovetail Games och Flight1. Och de släpper även FSX: Steam Edition.

Njaaa, det blir ingen comeback per say, de ska endast göra en re-release av gamla FSX med addons på Steam. FSX är 10 år gammalt och det känns, både när det gäller grafiken och själva simulationen. Det finns mycket bättre, uppdaterade alternativ som X-Plane 10.

Medlem
Skrivet av Rolle:
Skrivet av Bojkott:

BTW. Microsoft Flight Simulator gör comeback nästa år genom ett samarbete mellan Dovetail Games och Flight1. Och de släpper även FSX: Steam Edition.

Njaaa, det blir ingen comeback per say, de ska endast göra en re-release av gamla FSX med addons på Steam. FSX är 10 år gammalt och det känns, både när det gäller grafiken och själva simulationen. Det finns mycket bättre, uppdaterade alternativ som X-Plane 10.

http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Flight_Simulator

On July 9, 2014, Dovetail Games have announced Microsoft had granted them rights to develop the next Flight Simulator in the series. Dovetail Games also announced the release of Flight Simulator X: Gold Edition on Steam for late 2014 named Microsoft Flight Simulator X: Steam Edition. The new game is set to be announced in 2015.

Finns även ett pressmeddelande på Dovetails hemsida.

Medlem

People actually think this is worth money????

Va fan man ska bli spelutvecklare. Jag har ingen kunskap men det kan ju inte vara svårt.

1
Skriv svar