Dragon Age 3 snart här, se lanseringsfilmen

Robot
Dragon Age 3 snart här, se lanseringsfilmen

Kommer du spela det tredje Dragon Age-spelet?

#dragon-age-inquisition


Medlem
Dragon Age 3 snart här, se lanseringsfilmen

Blir ett köp på detta.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Precis förladdat klart det, 1d 8h 13m kvar tills man kan spela, fan så pepp man är nu

Medlem

Nice trailer, förbokat för ovanlighetens skull.

Medlem

Faktiskt riktigt ball trailer, musiken gjorde mycket

Medlem

Jag förbokade detta redan i våras, eftersom jag är ett die hard Mass Effect & Dragon Age-fan.

Fick idag testa en 6h trial på Xbox One, genom EA Access och jag kan säga att för min del så lever det upp till förväntningarna och mer!

Undrar hur helgen kommer spenderas... hehe

Medlem

Blir ett köpt för mig! Men först ska jag spela igenom Assassin's Creed: Unity och Far Cry 4. Nu börjar det ta sig på konsollmarknaden!

Medlem
Ase
Medlem

hoppas att dom lärt sig & inte konsollbegränsat det för mycket som dom gjorde med 2an & även ettan storyn var ju bra på båda men striderna var ointressanta, men det e äventyr & rollspel man vill ha inte trist hack & slash ala diablo

Medlem

Jag brukar aldrig boka spel.. men detta känns som ett säkert kort. Då 2:an inte var någon höjdare har jag hamstrat på origins.

Det verkar som Bioware har lyssnat på sina fans. Har kollat mängder med gameplay videos på pc-versionen.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

BioWare har gjort bättre trailers. Som Mass Effect 2 Launch Trailer.

Redan bokad från Webhallen, sitter och väntar på den 20e nu.

Medlem

Lol Launch trailer nu, har juh suttit och spelat 16 timmar på senaste 24 timmar så


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av Hangman:

BioWare har gjort bättre trailers. Som Mass Effect 2 Launch Trailer.

Redan bokad från Webhallen, sitter och väntar på den 20e nu.

Har också bokat från webbis!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Freywiind:

Lol Launch trailer nu, har juh suttit och spelat 16 timmar på senaste 24 timmar så

Hur fick du tag i den så tidigt då?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag har sett streams på Twitch de senaste dagarna och det ser verkligen ut som att Bioware tagit lärdom av forna felsteg och skapat något som kan bli årtiondets RPG.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Också spelat det sen kl 16 igår (hongkong vpn), det har varit väldigt svårt att slita sig för att göra saker som tex äta och sova

Medlem
Skrivet av magma:
Skrivet av Freywiind:

Lol Launch trailer nu, har juh suttit och spelat 16 timmar på senaste 24 timmar så

Hur fick du tag i den så tidigt då?

Gissar på VPN.

Medlem

Vill. Ha. NU!!!! =D

Medlem

varför släpps det den 18:e på vissa platser och den 20:e här? Internet tider yo. Borde ju släppas globalt på samma datum. Iallafall som nedladdning !

Medlem

Ny dator, da3 och sista dlc't till bf4 på samma vecka. Jag vet hur jag kommer spendera mina 5 lediga dagar. ^^v

Verkliga världen, vi ses igen nästa vecka.


signatur
Medlem

Första spelet jag har köpt på typ ett decennium, det var verkligen värt det. Holy MOLY vad bra det presterar och så otroligt vackert att man blir hög av allt som har med det att göra.

I vilket fall som helst (antar att det här inte är olagligt utan kanske rent moraliskt), för ni som har köpt det och förladdat det via Origin så kan man börja spela redan nu genom att ansluta via en Koreansk VPN, väldigt enkel och jag tror som sagt att det inte gör något då man ändå har betalat för spelet och allt är frid och fröjd

Medlem

Köper troligtvis på release! Är klar med förhandsbokningar från flera företag - EA och DICE bland annat.

Men oavsett så ser det ut att vara en rätt häftig upplevelse.

Medlem

Var köper ni billigast? På nätet kostar det ju 600 spänn. Det bästa jag hittade var Electroworld för 419. http://www.electroworld.se/product/spel-konsoler/spel-till-pc...

Medlem

Hade dom bara släppt det på steam så hade jag köpt det. Aldrig att jag installerar origin. Blir på sin höjd piratat om jag kommer spela det. Förövrigt idiotisk i min mening att bojkotta den största affären/klient bara för att dom har sin värdelösa egna. Hade någon dött om det släpptes på samtliga? Nej /care på detta spel hur än bra det nu kommer vara.

Medlem
Skrivet av Divion:

Hade dom bara släppt det på steam så hade jag köpt det. Aldrig att jag installerar origin. Blir på sin höjd piratat om jag kommer spela det. Förövrigt idiotisk i min mening att bojkotta den största affären/klient bara för att dom har sin värdelösa egna. Hade någon dött om det släpptes på samtliga? Nej /care på detta spel hur än bra det nu kommer vara.

Skaffa en PS4 så slipper du allt sånt där trams

Medlem
Skrivet av motionfield:

Var köper ni billigast? På nätet kostar det ju 600 spänn. Det bästa jag hittade var Electroworld för 419. http://www.electroworld.se/product/spel-konsoler/spel-till-pc...

Origin Mexico ca 340spänn för digital deluxe, google how to do it.

Medlem
Skrivet av Glore:
Skrivet av motionfield:

Var köper ni billigast? På nätet kostar det ju 600 spänn. Det bästa jag hittade var Electroworld för 419. http://www.electroworld.se/product/spel-konsoler/spel-till-pc...

Origin Mexico ca 340spänn för digital deluxe, google how to do it.

Tack.

Medlem
Skrivet av Divion:

Hade dom bara släppt det på steam så hade jag köpt det. Aldrig att jag installerar origin. Blir på sin höjd piratat om jag kommer spela det. Förövrigt idiotisk i min mening att bojkotta den största affären/klient bara för att dom har sin värdelösa egna. Hade någon dött om det släpptes på samtliga? Nej /care på detta spel hur än bra det nu kommer vara.

Du menar alltså att du är så egoistisk och konservativ att du hellre laddar hem spelet olagligt istället för att supporta ett företag som gör bra spel, enbart för att du totalvägrar att använda något annat än steam? Genius..


signatur
Medlem

De flesta onlineplattformarna funkar faktiskt bra nu. Det är bara tråkigt att man ska behöva flera. Men hellre det än att hålla på med 8 DVD-skivor för varje spel.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Köper troligtvis på release! Är klar med förhandsbokningar från flera företag - EA och DICE bland annat.

Men oavsett så ser det ut att vara en rätt häftig upplevelse.

Fast, Bioware ägs ju av EA?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

12
Skriv svar