Red Faction: Guerrilla är gratis via Xbox Games with Gold

Robot
Red Faction: Guerrilla är gratis via Xbox Games with Gold

har bara spelat det här på pc, men det har fortfarande den bästa fysikmotorn jag har sett i något spel.

Medlem

Synd att man äger en xbone då :/

Inaktiv

Jag tror inte jag kommer spela på 360:n mer faktiskt. Kan lika gärna sälja den och köpa tillbehör och spel till Xboxen istället.

Medlem

Vilken jävla förnedring för XBone ägare. "Ni med 360 får ett jävligt bra spel, ni med XB1 får ett spel som ser ut som om inte ens Nintendo ville ha det."


signatur

I drank what?

Medlem

Ska väl patchas till Steamworks eller dylikt på PC läste jag nyligen. Blir att köpa igen, har från en annan källa, kommer antagligen inte att fungera.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Inaktiv
Skrivet av Mirage:

Vilken jävla förnedring för XBone ägare. "Ni med 360 får ett jävligt bra spel, ni med XB1 får ett spel som ser ut som om inte ens Nintendo ville ha det."

Jag är inte så lättförnedrad som resten av kärringsamhället, så det är lugnt du.

Medlem

Dead Rising 3 eller liknande borde väl dyka upp på Xbone-sidan snart, riktigt ovärt att betala för indieskräp och lastgamla 360-spel.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Vilken jävla förnedring för XBone ägare. "Ni med 360 får ett jävligt bra spel, ni med XB1 får ett spel som ser ut som om inte ens Nintendo ville ha det."

Volgarr är ett ruskigt bra spel om man gillar retrokänsla och brutal svåtighetsgrad. Inget för den med dåligt tålamod dock.

Medlem

Kul att en artikel om xbox ändå ska avslutas med att playstation delar ut en aning bättre gratisspel.. Räcker väl med att alla fanboys trollar in den åsikten i kommentarsfältet.

Medlem

Avundsjuka eller något man kan undra varför ska man jämföra


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Fast jag vet inte om ps+spelen är så mycket bättre...

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av Mirage:

Vilken jävla förnedring för XBone ägare. "Ni med 360 får ett jävligt bra spel, ni med XB1 får ett spel som ser ut som om inte ens Nintendo ville ha det."

Volgarr är ett ruskigt bra spel om man gillar retrokänsla och brutal svåtighetsgrad. Inget för den med dåligt tålamod dock.

Indeed. Gillade Guacamelee och Chariot med faktiskt, inte dåliga spel alls.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar