Blizzard ger gratisdagar efter Warlords of Draenor-strul

Robot
Avstängd
Blizzard ger gratisdagar efter Warlords of Draenor-strul

Tas tacksamt emot. Men jag måste säga att expansionen är fruktansvärt bra. Bästa hittills.

Det är uppenbart att ett område inspirerats kraftigt av Avatar liksom musiken. Att bygga sin egen garnison är barnsligt kul.

Medlem

Från igår skulle jag vilja säga det återgått till normal läge, inga köer och allt verkar fungerar som det ska även garrison.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Good guy blizzard!

Gen
Medlem

Tusen tack! Lite som på vanillatiden när man hela tiden fick extradagar och vissa fick extraveckor. Good times, good times och denna expansion är definitivt en flashback. Först kändes det konstigt att inte kunna flyga men nu när man vant sig är det faktiskt inga problem.

Medlem

Vet du om man kommer kunna flyga vid lvl100?

Det gör mig inget dock om det inte skulle gå


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Vet du om man kommer kunna flyga vid lvl100?

Det gör mig inget dock om det inte skulle gå

Nej man kan inte flyga vid level 100 i Draenor, har inte sett något behov av det hittils heller, man tar sig runt väldigt snabbt endå och ofta så befinner man sig i sin Garrison.

Inaktiv

Tack Blizzard!

Måste säga att jag är riktigt nöjd med expansionen hittills. Grymt bra och roligt i nya världen.

Medlem

Bra, men det var också det minsta dem kunde göra. Det är ungefär som att man ska bli tacksam för att på pengarna tillbaka när man köpt en trasig produkt. Jag hade gärna sett nånting mer, i still med ett par valfria produkter från In-Game Shop eller en uppgradering till Digital Delux (för de med normal). Sådant som inte skulle kosta dom någonting, men ge lite extra glädje till oss som suttit och skrikigt i frustration sedan release.

Just nu är dock spelet för jäkla bra för att vara bitter över något sådant

Medlem

Glöm inte Ender att vi pratar 5dagar för 8miljoner konton det blir ju lite pengar om man räknar så.

Men håller med dom kunde bjudit på mera allt från mounts till vanity pet ingame eller nått utöver sånt som inte skulle ge dom huvudvärk att lösa:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Ender:

Bra, men det var också det minsta dem kunde göra. Det är ungefär som att man ska bli tacksam för att på pengarna tillbaka när man köpt en trasig produkt. Jag hade gärna sett nånting mer, i still med ett par valfria produkter från In-Game Shop eller en uppgradering till Digital Delux (för de med normal). Sådant som inte skulle kosta dom någonting, men ge lite extra glädje till oss som suttit och skrikigt i frustration sedan release.

Just nu är dock spelet för jäkla bra för att vara bitter över något sådant

Problemet med att ge ut något liknande är att det är alltid en grupp som kommer klaga över att dom minsann fick betala för den där saken som alla andra fick som gåva och att dom vill ha något annat som kompensation yadayadayada. Alla behöver prenumerationstid och alla har drabbats.

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:
Skrivet av Notumforce:

Vet du om man kommer kunna flyga vid lvl100?

Det gör mig inget dock om det inte skulle gå

Nej man kan inte flyga vid level 100 i Draenor, har inte sett något behov av det hittils heller, man tar sig runt väldigt snabbt endå och ofta så befinner man sig i sin Garrison.

Från och med patch 6.1 kommer man att kunna flyga! Tills dess får vi vackert utforska den nya världen till fots.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av WaXsMoKe:
Skrivet av Notumforce:

Vet du om man kommer kunna flyga vid lvl100?

Det gör mig inget dock om det inte skulle gå

Nej man kan inte flyga vid level 100 i Draenor, har inte sett något behov av det hittils heller, man tar sig runt väldigt snabbt endå och ofta så befinner man sig i sin Garrison.

Från och med patch 6.1 kommer man att kunna flyga! Tills dess får vi vackert utforska den nya världen till fots.

Nej det kommer man inte kunna.

Avstängd

Jag trodde aldrig det men jag slipper gärna flygmountet. Det är faktiskt mer upplevelse att se världen från marken och dessutom får jag använda alla mina läckra ridmounts…

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av WaXsMoKe:
Skrivet av Notumforce:

Vet du om man kommer kunna flyga vid lvl100?

Det gör mig inget dock om det inte skulle gå

Nej man kan inte flyga vid level 100 i Draenor, har inte sett något behov av det hittils heller, man tar sig runt väldigt snabbt endå och ofta så befinner man sig i sin Garrison.

Från och med patch 6.1 kommer man att kunna flyga! Tills dess får vi vackert utforska den nya världen till fots.

Nej det kommer man inte kunna.

Du har rätt. Min källa var tydligen från ifjol. Lika bra, flying mounts har gjort spelet på tok för asocialt ändå.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Man kan säga vad man vill om deras spel och sånt (jag själv ogillar world of warcraft). Men dom vet verkligen hur man behandlar sina kunder på rätt sätt!

Medlem
Skrivet av Ender:

Bra, men det var också det minsta dem kunde göra. Det är ungefär som att man ska bli tacksam för att på pengarna tillbaka när man köpt en trasig produkt. Jag hade gärna sett nånting mer, i still med ett par valfria produkter från In-Game Shop eller en uppgradering till Digital Delux (för de med normal). Sådant som inte skulle kosta dom någonting, men ge lite extra glädje till oss som suttit och skrikigt i frustration sedan release.

Just nu är dock spelet för jäkla bra för att vara bitter över något sådant

Skrivet av MiRV:
Skrivet av Ender:

Bra, men det var också det minsta dem kunde göra. Det är ungefär som att man ska bli tacksam för att på pengarna tillbaka när man köpt en trasig produkt. Jag hade gärna sett nånting mer, i still med ett par valfria produkter från In-Game Shop eller en uppgradering till Digital Delux (för de med normal). Sådant som inte skulle kosta dom någonting, men ge lite extra glädje till oss som suttit och skrikigt i frustration sedan release.

Just nu är dock spelet för jäkla bra för att vara bitter över något sådant

Problemet med att ge ut något liknande är att det är alltid en grupp som kommer klaga över att dom minsann fick betala för den där saken som alla andra fick som gåva och att dom vill ha något annat som kompensation yadayadayada. Alla behöver prenumerationstid och alla har drabbats.

precis ska man ge iväg gratissaker får det nog vara något nytt som ingen redan lagt ner tid eller pengar på att skaffa redan.

Medlem

Kunde inte logga in med min main i går, fick bara world server down. Men kunde logga in med mina andra gubbar...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kan man "frysa" spel tid? Det kunde man för länge sedan om man till exempel skulle på semester o så. Men hittar ingen knapp för de på manage account längre

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Från igår skulle jag vilja säga det återgått till normal läge, inga köer och allt verkar fungerar som det ska även garrison.

Kanske inte var några köer för att folk som loggat ut i garrison inte kunde logga in igen. Det låste sig på loadingscreen och man möttes av felmeddelandet "World Server Down". Rätt långa trådar på bnet forumet om det.

Medlem

Skulle lagt till för mig på aszune servern:)

Mena så klart inte för alla


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av WaXsMoKe:
Skrivet av Notumforce:

Vet du om man kommer kunna flyga vid lvl100?

Det gör mig inget dock om det inte skulle gå

Nej man kan inte flyga vid level 100 i Draenor, har inte sett något behov av det hittils heller, man tar sig runt väldigt snabbt endå och ofta så befinner man sig i sin Garrison.

Från och med patch 6.1 kommer man att kunna flyga! Tills dess får vi vackert utforska den nya världen till fots.

Nej det kommer man inte kunna.

Du har rätt. Min källa var tydligen från ifjol. Lika bra, flying mounts har gjort spelet på tok för asocialt ändå.

Det och att saker och ting förlorar sitt värde när man bara kan flyga förbi det hur som helst, jag gillar hur det är nu. Hoppas Blizzard inte lyssnar för mycket på folk som tjötar om flying mounts.

Medlem

Vänta nu, har de tagit bort flying mounts i Draenor? Innebär det att World PvP äntligen har en chans att återkomma?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Flying mounts har aldrig funnits i "retail" versionen..Vet inte hur det var i Betan dock.

Medlem

När får man dessa 5 bonusdagar då? Jag har iaf inte fått några. Och ja jag had subscription fram till den 16e.

1
Skriv svar