nikolodeon gamla serier svenska

Medlem
nikolodeon gamla serier svenska

fick en impuls att hitta alla gamla serier man kollade på när man va yngre på svenska efter mycket sökande hittade ja många dvd till försäljning dock bara engelska. så sagt och gjort gick in på deras hemsida ringde upp dom fick som svar att dom skulle återkomma med info 2 månader går inget samtal tillbaka.
ringer igen fick samma svar 2-3 månader går och ja ringer upp igen. fick då veta att dom har inget med försäljning av material och det har med licenser att göra med så det vart ju lite surt och nu har jag inte en aning vart mitt nästa steg är för att hitta dom på Svenska.

och dom e väldigt svåra att hitta på piratvägen också någon som har tips ??

bland annat dom här jag inte hittar

The Ren & Stimpy Show

Rocko's Modern Life

Rugrats

CatDog

Aaahh!!! Real Monsters

The Wild Thornberrys

Medlem
Skrivet av posyko:

fick en impuls att hitta alla gamla serier man kollade på när man va yngre på svenska efter mycket sökande hittade ja många dvd till försäljning dock bara engelska. så sagt och gjort gick in på deras hemsida ringde upp dom fick som svar att dom skulle återkomma med info 2 månader går inget samtal tillbaka.

Är du säker på att det inte finns Svenskt tal med på DVD-erna?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av posyko:

fick en impuls att hitta alla gamla serier man kollade på när man va yngre på svenska efter mycket sökande hittade ja många dvd till försäljning dock bara engelska. så sagt och gjort gick in på deras hemsida ringde upp dom fick som svar att dom skulle återkomma med info 2 månader går inget samtal tillbaka.

Är du säker på att det inte finns Svenskt tal med på DVD-erna?

yes det är jag ialal fall p ådom jag hittat på amazon finns det ej

Medlem

Hur är det med Netflix då? Många gamla serier som finns där med svenskt tal.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Hur är det med Netflix då? Många gamla serier som finns där med svenskt tal.

ja jo sant det gör det nog men jag är en persson av det gamla slaget vill ha det sparat på datorn vill kunna veta att med säkerhet kunna kolla på det när andan faller på. vilket ja inte kan med alla licenser som byts hit och dit och försvinenr

1
Skriv svar