Red Orchestra 2 – gratis innehåll och fri helg

Robot
Red Orchestra 2 – gratis innehåll och fri helg
Inaktiv
Red Orchestra 2 – gratis innehåll och fri helg

Givet köp om ni gillar "realistiska" shooters. Inget run n gun här inte


signatur

War never changes.

Medlem

Riktigt najs spel! Man har riktigt kul för som Zaphiren sa ''Inget run 'n' gun''. Det som är så spännande är när man ska kika läget en snabbis om kusten är klar, du vet aldrig om nån plockar ett fint headshot på dig Jag sitter alltid på spänn när jag ska gå från skydd till skydd, haha.

Underbart spel och jag rekommenderar det

Medlem

Och coop som det snackades om innan spelet släpptes?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Geeks Gaming
Skrivet av Ankh:

Och coop som det snackades om innan spelet släpptes?

Med coop mena dom en online kampanj och den har funnits typ sedan spelet släpptes.

I övrigt så är detta spelet lätt värt att köpa. Inga jävla dlc's och skit.

Medlem

RO och RO2 är nog två av dem bästa spelen som har gjorts!

Medlem

Det är ju inga servrar som kör Barashka. Fattar inte varför. Jag gillar den. Stor, snygg, alla klasser och tanks. Nej, alla ska köra bridges hela tiden. Bridges, bridges och sen lite mera bridges.

Medlem
Skrivet av von_lidl:

RO och RO2 är nog två av dem bästa spelen som har gjorts!

Förutom att man i princip slutade med stridsvagnar i tvåan. (Det gjorde för ont)

Oväntat skämt åsido, jag saknar mångfalden av fordon i RO2. Jag kan spela ettan bara för just det.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Ankh:

Och coop som det snackades om innan spelet släpptes?

Med coop mena dom en online kampanj och den har funnits typ sedan spelet släpptes.

I övrigt så är detta spelet lätt värt att köpa. Inga jävla dlc's och skit.

Handlar inte nyheten om ett dlc som släppts?


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Bridge är skön. Lirat flera år nu, och trötrnar aldrig

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Det är ju inga servrar som kör Barashka. Fattar inte varför. Jag gillar den. Stor, snygg, alla klasser och tanks. Nej, alla ska köra bridges hela tiden. Bridges, bridges och sen lite mera bridges.

Det handlar om att vinna kampanjen, Barashka är en bana som är svår att vinna som Ryss, banan är för uppdelad och det slutar oftast att dom hela 20 eller 25 minuterna av banan går åt, vilket resulterar i att ingen väljer den banan.

Medlem
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av von_lidl:

RO och RO2 är nog två av dem bästa spelen som har gjorts!

Förutom att man i princip slutade med stridsvagnar i tvåan. (Det gjorde för ont)

Oväntat skämt åsido, jag saknar mångfalden av fordon i RO2. Jag kan spela ettan bara för just det.

Håller med. RO hade bättre banor generellt och bättre balans mellan fordon och infanteri, känslan av realism var starkare i första spelet. RO2 har dock roligare och bättre infanteri egenskaper.

Geeks Gaming
Skrivet av Ellakk:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Ankh:

Och coop som det snackades om innan spelet släpptes?

Med coop mena dom en online kampanj och den har funnits typ sedan spelet släpptes.

I övrigt så är detta spelet lätt värt att köpa. Inga jävla dlc's och skit.

Handlar inte nyheten om ett dlc som släppts?

Enligt tw så är det en patch med extra kontent.

Medlem

´Grymt spel! Många timmar om the record!

kommer inte på ngt dåligt att säga om det här spelet.. jag brukar va pessimist annars.

Medlem

Underbart spel.


signatur

FUBAR

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Ellakk:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Ankh:

Och coop som det snackades om innan spelet släpptes?

Med coop mena dom en online kampanj och den har funnits typ sedan spelet släpptes.

I övrigt så är detta spelet lätt värt att köpa. Inga jävla dlc's och skit.

Handlar inte nyheten om ett dlc som släppts?

Enligt tw så är det en patch med extra kontent.

Ok en dlpec med andra ord.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Givet köp om ni gillar "realistiska" shooters. Inget run n gun här inte

Speciellt om man är en man och lirar på hardcore servrar där man dör av ett skott av dom flesta finkalibriga vapen, sen är det bara inb4 någon plockar mkb-42

1
Skriv svar