Bloodborne – spana in monster och miljöer

Robot
Bloodborne – spana in monster och miljöer
k3m
Medlem
Bloodborne – spana in monster och miljöer

Det ser grymt ut. Är det ett rollspel?

Medlem

Mysigt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fan vad man längtar till detta spel då:(

Medlem

Japp det är samma skapar bakom demon soul, dark souls 1 och 2 =). och ja ett rollspel. Varnar dig dock om du inte spelat dom tidigare. är du en sån som blir arg för lite kommer du nog ha sönder din dosa ganska snabbt med detta =). Enjoy ^_^

Medlem


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Gillar att stilen påminner om Demons Souls.

Grattis Playstation

Skrivet av slarron:

Japp det är samma skapar bakom demon soul, dark souls 1 och 2 =). och ja ett rollspel. Varnar dig dock om du inte spelat dom tidigare. är du en sån som blir arg för lite kommer du nog ha sönder din dosa ganska snabbt med detta =). Enjoy ^_^

man kommer se massor med casuals gråta i forumen om att det är svårt och omöjligt ? isf är det värt. ;D

Medlem

Det är mer skräck över det här än Resident Evil: Revelations 2.

Medlem
Skrivet av humancentipede:
Skrivet av slarron:

Japp det är samma skapar bakom demon soul, dark souls 1 och 2 =). och ja ett rollspel. Varnar dig dock om du inte spelat dom tidigare. är du en sån som blir arg för lite kommer du nog ha sönder din dosa ganska snabbt med detta =). Enjoy ^_^

man kommer se massor med casuals gråta i forumen om att det är svårt och omöjligt ? isf är det värt. ;D

Haha kolla gameplays på andra som spelat dom tidigare =). jag körde dark souls 1 ialf. Jag tror det tog mig 20 försök att döda första bossen som du möter inom 15 min =). TUR jag har tålamod (tack vare mina barn) hehe.

1
Skriv svar