The Crew får öppen beta nästa vecka

Robot
Medlem
The Crew får öppen beta nästa vecka

Men till PC då? :'(

Medlem

Jag är otroligt skeptisk till detta spel. kan vara kul, som destiny i början. men sen.....


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Blir det ännu en dålig konsol-port till PC från Ubisoft?

Medlem

Jag lirade den stängda betan på PC och kan kort sagt säga att det aldrig blir något köp. Hade hoppats på att det skulle bli mer som TDU, men i stället så var det lika upphetsande som NFS World.

Medlem

FZ har fortfarande inte tagit till sig att Crew kommer till Xbox360 också. Det vet jag - inte säkert om det var PS3 också.

Jag lade en länk till utgivarnas kommentar till detta tidigare i en tråd.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Jag lirade den stängda betan på PC och kan kort sagt säga att det aldrig blir något köp. Hade hoppats på att det skulle bli mer som TDU, men i stället så var det lika upphetsande som NFS World.

Jag provade det på Xbox och orkade knappt med en halvtimme innan jag tappade intresset helt. Mina förhoppningar gick från hyfsat höga till att jag som mest läser nyheterna (och tydligen kommenterar en nyhet) kring spelet.

Skrivet av LariosoDog:

FZ har fortfarande inte tagit till sig att Crew kommer till Xbox360 också. Det vet jag - inte säkert om det var PS3 också.

Jag lade en länk till utgivarnas kommentar till detta tidigare i en tråd.

Skicka in det som ett nyhetstips på http://www.fz.se/kontakt/ istället så har du nog större chans att bli uppmärksammad. Även om FZ-folket ofta läser kommentarerna så är det nog mycket som flyger under deras radar där också.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Blir det ännu en dålig konsol-port till PC från Ubisoft?

Klämde ut 60 fps med ett 660ti (inte att förväxlas med 660) på det högsta under betan i somras, processorn borde inte ha någon större betydelse så länge man har en i5 och motsvarande eller bättre.

Personligen ser jag fram emot spelet, hade jag fått välja hade jag nog köpt Forza Horizon 2, men jag antar jag får nöja mig med detta, hade inte köpt det på konsol då det är låst till 30 fps dock, det var betan också men man kunde låsa upp den i en ini fil, var betydligt bättre körkänsla i 60 fps.

Medlem
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av fantomsmurfen:

Blir det ännu en dålig konsol-port till PC från Ubisoft?

Klämde ut 60 fps med ett 660ti (inte att förväxlas med 660) på det högsta under betan i somras, processorn borde inte ha någon större betydelse så länge man har en i5 och motsvarande eller bättre.

Personligen ser jag fram emot spelet, hade jag fått välja hade jag nog köpt Forza Horizon 2, men jag antar jag får nöja mig med detta, hade inte köpt det på konsol då det är låst till 30 fps dock, det var betan också men man kunde låsa upp den i en ini fil, var betydligt bättre körkänsla i 60 fps.

60 FPS med vilka grafikinställningar då?

Medlem

25:e till den 28:e står det på deras hemsida!

"We’re having an Open Beta on consoles (PS4 & Xbox one) from November 25th until the 28th! We’ll be flashing the go sign at 9AM CET on the 25th, and we’ll be raising the checkered flag at 9AM CET on the 28th."

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Skicka in det som ett nyhetstips på http://www.fz.se/kontakt/ istället så har du nog större chans att bli uppmärksammad. Även om FZ-folket ofta läser kommentarerna så är det nog mycket som flyger under deras radar där också.

/ LordDaimos

Mer upplysning till folket egentligen, som får intryck att de måste skaffa nextgen konsoll för The Crew. FZ kan man inte lita på för att känna sig informerad liksom.

Förra hösten tipsade jag FZ om WRC 4 förra hösten, men det ignorerades helt .- varken artikel eller recension. De betalade väl inte nog kan jag tro - trots att de låg med centerbanner länge.

Som racing-entusiast så har jag full koll - på annat håll än här.

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av fantomsmurfen:

Blir det ännu en dålig konsol-port till PC från Ubisoft?

Klämde ut 60 fps med ett 660ti (inte att förväxlas med 660) på det högsta under betan i somras, processorn borde inte ha någon större betydelse så länge man har en i5 och motsvarande eller bättre.

Personligen ser jag fram emot spelet, hade jag fått välja hade jag nog köpt Forza Horizon 2, men jag antar jag får nöja mig med detta, hade inte köpt det på konsol då det är låst till 30 fps dock, det var betan också men man kunde låsa upp den i en ini fil, var betydligt bättre körkänsla i 60 fps.

60 FPS med vilka grafikinställningar då?

De högsta inställningarna på 1920x1080, möjligt jag sänkte eller stängde av AA dock.

Medlem

Jag spelade closed beta, fick vibbar av nfs most wanted. Gillade kör känslan, grafiken och storyn i spelet. Sedan allt man kunde göra i spelet och med bilen.

Medlem
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av fantomsmurfen:

Blir det ännu en dålig konsol-port till PC från Ubisoft?

Klämde ut 60 fps med ett 660ti (inte att förväxlas med 660) på det högsta under betan i somras, processorn borde inte ha någon större betydelse så länge man har en i5 och motsvarande eller bättre.

Personligen ser jag fram emot spelet, hade jag fått välja hade jag nog köpt Forza Horizon 2, men jag antar jag får nöja mig med detta, hade inte köpt det på konsol då det är låst till 30 fps dock, det var betan också men man kunde låsa upp den i en ini fil, var betydligt bättre körkänsla i 60 fps.

60 FPS med vilka grafikinställningar då?

De högsta inställningarna på 1920x1080, möjligt jag sänkte eller stängde av AA dock.

Jaha, nice! trodde spelet va mer krävande liksom

Medlem

Fruktansvärt dålig körkänsla enligt min mening, för ett spel som enbart fokuserar på bilar. Det känns som man alltid har en fördröjning när man svänger, trots att jag ändrade deadzone/sensitivity m.m. Det är ett helvete att kontrollera bilarna i höga farter!

Spelvärlden är stor och stundtals vacker, men det spelar heller inte så stor roll då man knappt kan vinkla kameran alls. Rekommenderar att ni väntar på recensionerna innan ni köper.

Medlem
Skrivet av Playcrafter:

Fruktansvärt dålig körkänsla enligt min mening, för ett spel som enbart fokuserar på bilar. Det känns som man alltid har en fördröjning när man svänger, trots att jag ändrade deadzone/sensitivity m.m. Det är ett helvete att kontrollera bilarna i höga farter!

Spelvärlden är stor och stundtals vacker, men det spelar heller inte så stor roll då man knappt kan vinkla kameran alls. Rekommenderar att ni väntar på recensionerna innan ni köper.

Det låter som 30 fps i mina öron, hade samma problem innan jag låste upp frameraten.

Medlem

Tips!
TDU orginalet är online igen (första public beta).

En "community-mod" , helt egen nyprogramerad server-kod, efter att eden stängt servrarna.
Eventuellt kommer ## -multiplayer också, istället för bara 8 (i lokala "bubblan").

Citat:

New back-end features (such as time synchronisation)
New client features (key shortcut, launch options, ...)

Fuel Mode
Modding enhancement
Graphics Tweaking
Small Tweaks (such as faster launch)
toggle traffic on minimap

Undra hur snopna fransmännen (eden) är just nu.
http://forum.turboduck.net/threads/29561-Test-Drive-Unlimited...


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar