Fira World of Warcraft – Vinn Warlords of Draenor

Robot
Fira World of Warcraft – Vinn Warlords of Draenor
Medlem
Fira World of Warcraft – Vinn Warlords of Draenor

Tävlingen har inte börjat än, den börjar 2014-11-23 13:00.

verkar lite onödigt att posta denna artikel redan nu då

Avstängd

Jag blev också sjukt lurad av artikelns intro. WoW firar 10 år den 23:e - alltså på söndag.

Medlem

Missade nog datumet då artikeln ska publiceras

Skägg.
10 Chambers

Error, den ska upp på söndag, förvarnade!


signatur
Medlem
Medlem

Det är jäkligt lockande att börja spela igen om man vinner ett ex, efter att ha lagt av efter 7 år och haft 3års "avhållsamhet"

Medlem

Fasiken! Jag svarade fel

Medlem

Belly najs, tack för chansen.

Medlem

Tack för tävling!

Medlem

Ingen aning om svaret på sista frågan... den var lurig.

Medlem

Med dessa frågor, så måste de lotta ut vinsterna..

( spelade i 6 år ca: och ... inte fasen vet jag vad eller vilka svaren är... speciellt den sista... har hört många svordomar i mitt liv... av olika personer i olika spel... men, inte fasen är det någon som jag lagt på minnet... är spelare, Inte Freak ! )

tror jag kunde alla varit wow fri i nästan 4 år...nästan så jag hoppas jag vinner och tvingas bli beroende igen

EDIT: fan jag läste fel på fråga 3! jag vet svaret men läste det som var han var ifrån inte vart han föddes! får man ändra sitt svar...


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av shelter:

Ingen aning om svaret på sista frågan... den var lurig.

Det är därför Google uppfanns.


signatur

I drank what?

Medlem

"Tävlingen pågår till 2014-12-27 13:00." Då har ju nästa expansion hunnit släppas ju

Medlem
Skrivet av Eight08:

"Tävlingen pågår till 2014-12-27 13:00." Då har ju nästa expansion hunnit släppas ju

också min tanke. skall det stå 11 istället för 12, månne?

Redaktör
Skrivet av GurraFlesk:
Skrivet av Eight08:

"Tävlingen pågår till 2014-12-27 13:00." Då har ju nästa expansion hunnit släppas ju

också min tanke. skall det stå 11 istället för 12, månne?

Jepp! Fixat.


signatur
Medlem

Känner mig gammal. 10 år.....


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

sååå om man som sakt vet man gjort fel..får man ändra sitt svar:P


signatur

New life, New hope

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bannor:

Med dessa frågor, så måste de lotta ut vinsterna..

( spelade i 6 år ca: och ... inte fasen vet jag vad eller vilka svaren är... speciellt den sista... har hört många svordomar i mitt liv... av olika personer i olika spel... men, inte fasen är det någon som jag lagt på minnet... är spelare, Inte Freak ! )

Svaren KAN finnas i två artiklar vi nyligen skrivit. Och lite googlande.


signatur
Medlem

och detta förutsätter alltså att man läst era artiklar... inte, att man är intresserad av spelet, okej. ( intressant )
( googlade en hel del... läste halva wowpedia, vilket namn etc ledde till..., tröttnade efter dryga 20min... )
därav min kommentar... // att man sedan kan, referera och ta, ider, tankar och frågeställningar, utifrån, ett specifikt
område /källa... är ett sätt... och tydligen då, det ni valt, men åter igen.. namnge, 10 namn på städer i olika delar av Wow världen, fråga efter vapentyper, npc´s namn... etc, m.m... så kanske även jag kan hitta detta... men, om ett av era måsten, är att jag läser alla era artiklar, så snälla, var bussiga och bjud på denna " ledtråd.." för detta i sig, har inte med Wow världen att göra... utan synpunkter och referenser som delvis kan betraktas som "privata"
o.s.v. ( i alla fall, som jag ser det..)
men, eftersom jag redan "svarat" jag enbart får svara 1 gång... och jag vare sig kräver eller påstår ett skit mer än att det inte är lätt... när frågorna är begravda i saker som inte är självklara... (enligt mig)
så återgår jag till att tycka det jag skriver...

och därmed, vet... att frågor, svar och tävlingar, inte alltid är lätta, inte alltid är konsekventa eller ens har rätt svar i frågeställningar/svar... och jag vet att jag inte kan hitta svar... ( som i detta fall då,) Om man nu inte är hang- arounds till er /dig.. så är det än svårare att finna de korrekta svaren... för man måste... vissa saker...
och vissa av dessa saker, är inte för mig och andra, utan enbart för andra som vet, vad du menar, vet vad du sagt/skrivit. och vad du hänvisar till...

- Att det är din rätt, motsäger jag inte.
- Att det är sättet ni valt.. kan jag ha synpunkter på... men vet att dessa (synpunkter ) å ena sidan kan bli gödsel som i skit, eller gödsel, som i, att saker utvecklas och blir bättre... ( självfallet hoppas jag på det senare..)
- Tycker, det jag anser... utifrån andra typer av tävlingar... vissa enkla, andra svåra...
- Tror, att visst kommer ni få svar, i tävlingen... men "svårighets graden" ? är den baserad på hur många som ska svara.. eller vilka som ska svara ? / så vinsterna, ska hamna där ni önskar eller till de mest trogna ?
( eller; är tävlingen till för alla oavsett vem man är och med lika stor chans att vinna, inte för att man är din kompis, din Fan-skara eller de som prenumererar på dina alster ?
- De har rätt att göra så... du har rätt att göra som du vill.. etc, jag frågar bara... hur tanken gick och varför, vissa frågor utgår ifrån att man borde/måste hitta artiklar och webbside (sajt) baserade åsikter.. och inte spelbaserad fakta o.s.v. )

Att jag svarar och säger innebär inte annat än att jag svarat, jag är inte sur, irriterad eller dryg ( mer än vanligt )
jag tycker och funderar, jag vill vinna, som alla andra och jag vet och förstår att inte alla kan det, det finns "bara" ett antal vinnare... och i detta fall, så söker ni ett antal svar, vilka jag inte hittade.. därför kan jag inte vinna och bör inte heller göra så...
men, trots det, så tycker jag...vissa saker.. om nu vissa andra vill säga " skriv en bok" så.. kommer jag inte göra så.. om andra tycker, idiot... så får de väl tycka det.. (speciellt om de finner alla svaren) men, det borde framgå, att idiot, är en sak som jag inte är.. och detta kan man lämna därhän..
Det jag önskar framförallt och hoppas på är att du herr redaktör kan förstå mina åsikter och synpunkter... och detta utan att besvara, utan att säga, skriva eller tycka annat, än att mina synpunkter, är sjyssta, oavsett om de är fel eller rätt. ( vad som senare sker, är en annan sak... det jag sa, ifrån början är.. och vidhåller, att det är inte lätt att finna visa svar... speciellt, nu då i efterhand och med "mer fakta" vet.. att svaren är dolda, på ställen, som man inte alltid letar... att det i detta fall, är mitt eget misstag, visar sig i att jag inte har någon chans och mina svar är felaktiga...
oavsett detta faktum... så är detta lite längre inlägg, enbart till för att förklara, hur och vad jag utgår ifrån och baserar mina synpunkter på....
Att jag kunde valt att framföra det enklare och mer " ungdomligt, typ; fan vad denna tävling stinker.. eller vad man nu säger som frustrerad ungdom, är för mig okänt, därav denna långa harang.
men jag skriver hellre en bok, än stönar fram ett "" jävla fitt tävling.."

tack för möjligheten att delta i tävlingar och rätten att uttrycka sin åsikt.
- Thomas.

Medlem

För en gångs skull en tävling jag verkligen hoppas på! Bestämde mig för att inte ge WoD en chans då jag tycket MoP var en stor let down. men efter allt bra man hört om WoD hade det varit skoj att ge det en chans. Många kompisar som kommit tillbaka och säger att det är jättenice. Fått samma känsla som TBC.
Lycka till alla!

Medlem

Lyckades få alla rätt iallafall, så nu bara hoppas!
Lycka till, alla!

Medlem

Vem som än vinner. Grattis och god game

Medlem

Haha lyckades inte ens få alla rätt.

Medlem

alla rätt, nu väntar man på utnämnandet av vinnarna... vore skoj!

Medlem

Wait, I won, holy shit <.<


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Jag var inte så lyckosam. Men grattis!

Medlem
Skrivet av LordMunchy:

Jag var inte så lyckosam. Men grattis!

Man får tacka ^~^
Mycket oväntat.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Väntar fortfarande på att få hem spelet gått 5 dagar nu. x/

12
Skriv svar