Grand Theft Auto V

Robot
Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto 5 är här till nykonsolerna – snyggare, styggare och med klassiskt shooterperspektiv. Kan det bli annat än bäst?

#grand-theft-auto-v, #assassins-creed-unity, #rockstar, #grand-theft-auto-iii


Medlem
Grand Theft Auto V

Borde vara minus för att man kan köpa PRÅSTITUERADE!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Eight08:

Borde vara minus för att man kan köpa PRÅSTITUERADE!

Du kan dessvärre inte köpa dem, bara betala för deras tjänster.


signatur
Medlem

Hade blivit ett köp om det hade varit ett nytt GTA

Medlem

Ska bli intressant att testa med Riften sen när det kommer till PC, har saknat ett "levande" open world spel att testa den med, Skyrim i all ära men "levande" känns det inte.

Redaktör
Skrivet av Eight08:

Borde vara minus för att man kan köpa PRÅSTITUERADE!

Tycker du det skriver du ett minus på ditt spel.


signatur
Medlem

Blir att köpa när lönen kommer


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Eight08:

Borde vara minus för att man kan köpa PRÅSTITUERADE!

Du kan dessvärre inte köpa dem, bara betala för deras tjänster.

Hahaha...

Inaktiv
Skrivet av Eight08:

Borde vara minus för att man kan köpa PRÅSTITUERADE!

Att skjuta henne är ok, men att ge henne ett skjut och lite pengar är absolut förbjudet.

Medlem

Storleken ligger på 46GB om man tar ner den från Playstation Store

ZF
Medlem

den här recensionen tog inte upp nog om gräs tycker jag. det är trots det GTAV handlat om hela tiden, vilket varit klart sen det började spekuleras om vad den gröna färgen i loggan indikerade.

gräs!

dmn
Medlem

Högupplöst? lol...

Medlem

Kommer aldrig förstå varför våld är mer accepterat än sex. Hur kan det vara mer ok att döda någon än att köpa sex av någon som fallet är när GTA 5 diskuteras. Jag lirar bf4 och mer därtill så är inte emot "sådana" spel men diskussion finner jag lite märklig

Medlem

"...Nyversionen av GTA V är minst lika bra som originalet, och ofta bättre bättre på allt..."

Sista paragrafen.

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Ska bli intressant att testa med Riften sen när det kommer till PC, har saknat ett "levande" open world spel att testa den med, Skyrim i all ära men "levande" känns det inte.

Har du testat nåt av S.T.A.L.K.E.R.-spelen?


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Eight08:

Borde vara minus för att man kan köpa PRÅSTITUERADE!

Det minuset balanseras ut med pluset att man kan ha ihjäl vita män, många vita män. Även vita kränkta män, och vita cis-män osv.....


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Tycker detta gta är ett utav de sämre.. Storyn är väldigt tråkig..

Medlem

Det vore ett bra läge för Sony att släppa detta spel som gratisspel på playstation+ för de som redan köpt originalspelet på PS3 eller PS4.....just sayin....

Medlem
Skrivet av Soldier_Blue:

Det vore ett bra läge för Sony att släppa detta spel som gratisspel på playstation+ för de som redan köpt originalspelet på PS3 eller PS4.....just sayin....

Varför skulle de ge det till de som redan har spelet om man redan köpt det?

Medlem

GTA V........ PC..... Måste....... ha............


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Soldier_Blue:

Det vore ett bra läge för Sony att släppa detta spel som gratisspel på playstation+ för de som redan köpt originalspelet på PS3 eller PS4.....just sayin....

PC master race här...

Hade du köpt eller kommit att köpa det till din PC så hade du haft möjligheten att spela spelet i all världens tid nästan, oavsett om du uppgraderar din rig.

Iaf till den dagen då vi enbart har vindkraftverk och det blir lite sisådär med strömförsörjningen vissa dagar.

Medlem

Äntligen!
Vi som är lite bättre än alla andra, dvs datorspelare, får äntligen bränna loss i Los Santos. Jag spelade det lite kort på min PS3 men kunde tyvärr inte lira mer än ett par timmar eftersom det gick så extremt slött. Om det inte blir en usel portning så ska det bli kul att spela GTAV i sin rätta form. På dator.

Medlem
Skrivet av xorpen:

Äntligen!
Vi som är lite bättre än alla andra, dvs datorspelare, får äntligen bränna loss i Los Santos. Jag spelade det lite kort på min PS3 men kunde tyvärr inte lira mer än ett par timmar eftersom det gick så extremt slött. Om det inte blir en usel portning så ska det bli kul att spela GTAV i sin rätta form. På dator.

Vadå äntligen?
Det är inte släppt till PC än, det släpps först nästa år

Medlem
Skrivet av GooGeL:
Skrivet av Soldier_Blue:

Det vore ett bra läge för Sony att släppa detta spel som gratisspel på playstation+ för de som redan köpt originalspelet på PS3 eller PS4.....just sayin....

PC master race här...

Hade du köpt eller kommit att köpa det till din PC så hade du haft möjligheten att spela spelet i all världens tid nästan, oavsett om du uppgraderar din rig.

Iaf till den dagen då vi enbart har vindkraftverk och det blir lite sisådär med strömförsörjningen vissa dagar.

Förstår inte riktigt vad du yrar om, men visst. Jag tycker PC är en utomordentlig plattform också....

Medlem

Ett tips är att sänka känsligheten på styrningen för 1st person vehicle till NOLL, så blir det skönare och inte så ryckigt att svänga. Man bör också ställa in styrningen för 1st person on foot. Jag tycker inte att defaultinställningarna var bra...

Detsamma gäller 3rd person vehicle när man svänger runt kameran och tittar på bilen, då går det långsamt så det känns som spelet håller 15 fps och laggar. Man bör dubbla den för att spelet ska kännas mer responsivt. Däremot så är 3rd person vehice-styrningen perfekt och precis som man minns den från PS3/360.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Min plånbok gråter

Inaktiv

Högupplöst?

Medlem
Skrivet av Eight08:

Borde vara minus för att man kan köpa PRÅSTITUERADE!

Ett annat stort minus är antalet svenska lektioner som du ser ut att ha missat...


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

FML
Medlem

"Förstapersonsvyn i bilar"

Jag såg ett klipp på Youtube där dem sa att man kunde ställa in i Settings att den ska hoppa mellan FPS på fot, och växla automatiskt till 3rd Person när man sitter i bil. Bara en fot not.

Medlem

Köpte det för Online-lägets skull, och där är det kul när det funkar, vilket det oftast inte gör. Betyg 3/5 hade varit mer rättvist om man tagit med onlinedelen i betyget också.

123
Skriv svar