MiniDayZ – gratis retroversion av Dayz

Robot
Medlem
MiniDayZ – gratis retroversion av Dayz

Varför är det mer komplett än riktiga DayZ?

Medlem

Såg roligare ut än originalet.

Medlem

haha ''Usain Bolt in Zombie form''

Medlem

Är det multiplayer?

Medlem

Ps4?


signatur

Styret upp och däcken ner

Moderator | Testpilot
Skrivet av Strumpa:

Är det multiplayer?

Om du hade läst den korta artikeln så hade du fått svar på den frågan.

Nej.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Så det var detta dom menade med den långa utvecklingstiden


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Ps4?

LOL

Medlem
Skrivet av onliner72:
Skrivet av Ellakk:

Ps4?

LOL

?


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Strumpa:

Är det multiplayer?

Om du hade läst den korta artikeln så hade du fått svar på den frågan.

Nej.

Jag läste artikeln men blev förvirrad eftersom de har dayz i namnet, vilket är multiplayer. Var lite trött när jag läste men tack du stereotypiskt spydige artikelkommentator.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Strumpa:

Är det multiplayer?

Om du hade läst den korta artikeln så hade du fått svar på den frågan.

Nej.

Jag läste artikeln men blev förvirrad eftersom de har dayz i namnet, vilket är multiplayer. Var lite trött när jag läste men tack du stereotypiskt spydige artikelkommentator.

Står ju rakt i texten så jag har väl all rätt att skriva som jag gjorde utan att du ska behöva bli sne. Dessutom så svarade jag på din fråga.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Strumpa:

Är det multiplayer?

Om du hade läst den korta artikeln så hade du fått svar på den frågan.

Nej.

Jag läste artikeln men blev förvirrad eftersom de har dayz i namnet, vilket är multiplayer. Var lite trött när jag läste men tack du stereotypiskt spydige artikelkommentator.

Står ju rakt i texten så jag har väl all rätt att skriva som jag gjorde utan att du ska behöva bli sne. Dessutom så svarade jag på din fråga.

Du har rätt att skriva precis vad du vill men tycker det är tråkigt att du tar chansen, precis som många andra, till att klanka ner på någon som inte riktigt förstått artikelns innehåll. Det var ju du som blev sne min vän, bara för att jag ställde en simpel fråga! Undvik helst att svara i framtiden om du inte vill vara trevlig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Strumpa:

Är det multiplayer?

Om du hade läst den korta artikeln så hade du fått svar på den frågan.

Nej.

Jag läste artikeln men blev förvirrad eftersom de har dayz i namnet, vilket är multiplayer. Var lite trött när jag läste men tack du stereotypiskt spydige artikelkommentator.

Står ju rakt i texten så jag har väl all rätt att skriva som jag gjorde utan att du ska behöva bli sne. Dessutom så svarade jag på din fråga.

Du har rätt att skriva precis vad du vill men tycker det är tråkigt att du tar chansen, precis som många andra, till att klanka ner på någon som inte riktigt förstått artikelns innehåll. Det var ju du som blev sne min vän, bara för att jag ställde en simpel fråga! Undvik helst att svara i framtiden om du inte vill vara trevlig.

Jag skrev bara "Om du hade läst den korta artikeln så hade du fått svar på den frågan" följt med ett svar, hur det nu är att vara otrevlig och sne förstår jag inte. Givetvis hade man bara kunnat svara på frågan och inget mer där till. Skrev bara som jag gjorde för att... Ja den är kort och hade du läst den korta artikeln så hade du fått svar på frågan Inte så jag ville klanka ner på dig eller något och tog du illa upp så ber jag om ursäkt.

Man kan inte skriva eller skriva något alls utan att folk ska ta illa upp nu för tiden. Inte som att jag kallade dig dum eller något och ändå så blir det fel och du lyckas bli sne Oh well my bad.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Strumpa:

Är det multiplayer?

Om du hade läst den korta artikeln så hade du fått svar på den frågan.

Nej.

Jag läste artikeln men blev förvirrad eftersom de har dayz i namnet, vilket är multiplayer. Var lite trött när jag läste men tack du stereotypiskt spydige artikelkommentator.

Står ju rakt i texten så jag har väl all rätt att skriva som jag gjorde utan att du ska behöva bli sne. Dessutom så svarade jag på din fråga.

Du har rätt att skriva precis vad du vill men tycker det är tråkigt att du tar chansen, precis som många andra, till att klanka ner på någon som inte riktigt förstått artikelns innehåll. Det var ju du som blev sne min vän, bara för att jag ställde en simpel fråga! Undvik helst att svara i framtiden om du inte vill vara trevlig.

Jag skrev bara "Om du hade läst den korta artikeln så hade du fått svar på den frågan" följt med ett svar, hur det nu är att vara otrevlig och sne förstår jag inte. Givetvis hade man bara kunnat svara på frågan och inget mer där till. Skrev bara som jag gjorde för att... Ja den är kort och hade du läst den korta artikeln så hade du fått svar på frågan Inte så jag ville klanka ner på dig eller något och tog du illa upp så ber jag om ursäkt.

Man kan inte skriva eller skriva något alls utan att folk ska ta illa upp nu för tiden. Inte som att jag kallade dig dum eller något och ändå så blir det fel och du lyckas bli sne Oh well my bad.

Jag vet vad du skrev. Grejen du inte verkar förstå är ju att jag hade läst artikeln och så kommer du och framställer det som självklart att alla förstår om man läser den, vilket jag uppenbarligen inte gjorde just då.

Detta får inte mig att bli sne på minsta vis så det kan du sluta säga att jag är. Illa upp tar jag verkligen inte heller men tycker det är onödigt då man ser detta varje dag i kommentarsfältet. Väldigt ofta ser jag att någon ställer en fråga där svaret finns i artikeln och man kan då vara säker på att någon tar chansen och svarar med ett: "Om du hade läst ...".

Du får säga vad du vill men du tog den chansen och eftersom jag sett det så ofta tänkte jag säga emot och se vad du skulle säga Du får skriva vad du vill men skriver du något till mig så svarar jag.

Medlem

Värkar vara nån bugg i spelet så man inte kan plocka upp saker, blir så en bit in i spelet.

1
Skriv svar