1km julpynt

Medlem
1km julpynt

Igår tog jag mitt ben på en 1000 meter lång promenad. Den längsta hittills efter operationen. Det var dags för familjen att åka till Vellingeblommans årliga julpynt och julpromenad. De har inomhus en 1km lång promenadslinga full med julpynt, tomtar och annat skoj att titta på. Meya var helt överlycklig och Leo satt faktiskt tyst hela tiden i vagnen, en massa roligt att titta på för honom också

GOD JUL känns som på sin plats!

#blogg

Medlem
1km julpynt

Gillar pynt men hatar att sätta upp allt för då vet man att man någon gång måste ta ner det igen Jag blivit lite cynisk mot jul på senare tid då jag redan i juni läste om året julshow och att man kunde boka biljetter. Jag kan sträcka mig till att man tjuvstartar i slutet av november. Det är lite som julmust som man nu kan få hela året vilket tar bort de juliga med den.

Men sen ser man detta och man blir glad ända in magen.

Dock var min första tanke efter ha läst titeln och första mening samt sneglat på första bilden att du fått en knäpp av att ha legat stilla med ditt ben att du satt upp 1 km julpynt i en gran bara för att ha något att göra. Tur att detta inte var fallet.

Medlem
Skrivet av Jaxz:

Gillar pynt men hatar att sätta upp allt för då vet man att man någon gång måste ta ner det igen Jag blivit lite cynisk mot jul på senare tid då jag redan i juni läste om året julshow och att man kunde boka biljetter. Jag kan sträcka mig till att man tjuvstartar i slutet av november. Det är lite som julmust som man nu kan få hela året vilket tar bort de juliga med den.

Men sen ser man detta och man blir glad ända in magen.

Dock var min första tanke efter ha läst titeln och första mening samt sneglat på första bilden att du fått en knäpp av att ha legat stilla med ditt ben att du satt upp 1 km julpynt i en gran bara för att ha något att göra. Tur att detta inte var fallet.

Haha, du är galen som ens tänker tanken! 1km julpynt
Nej själv är jag rätt sparsmakad av mig när det kommer till julen. Jag gillar lussebullar och glögg men måste inte ha mängder med pynt.
Däremot var julpromenaden igår riktigt nice! Kul att du gillar bilderna

1
Skriv svar