Paris atombombas i Civilization Online-trailer

Robot
Medlem
Paris atombombas i Civilization Online-trailer

Sacrebleu!!!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ser faktiskt lite smågulligt ut. Trodde det skulle bli något cashgrab facebook-spel. Fast undrar hur det spelas. Styr man en enhet eller är det ett rts?

Medlem
Medlem

Yuck!
Ser ut som en korsning mellan WoW och Settlers. Trodde det var en Sid Meier produktion iom Civilization namnet men efter att ha sett videon så hoppas jag att spelet aldrig blir klart. Sånt skräp kan stanna i asien.


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Medlem

Tippar på ett P2W.

Medlem

Det där såg inget vidare ut

Medlem

Vilken skymf!

Medlem

Verkar intressant. Gillar såna här spel där man bygger civilisationer tillsammans. Lite som A Tale in the Desert

Medlem
Skrivet av Acriax:

Ser faktiskt lite smågulligt ut. Trodde det skulle bli något cashgrab facebook-spel. Fast undrar hur det spelas. Styr man en enhet eller är det ett rts?

Man styr sin egna karaktär.

Medlem

Ser ut som ytterligare ett koreansk/anpassat spel. Ett till som man kan stryka från listan. Gud vad jag saknar ett kul, bra och annorlunda MMO. Får snart gå tillbaka till EveO.

Medlem

Ack... det här var inte vad jag ville se.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

såg gameplay videon.
några sekunder så såg man.
som många andra skit mmo från asien kan även detta stanna hemma i asien.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Ser onekligen inte ut som Paris. Menar kanske postaren Eiffeltornet?

Medlem

Det här lär bli en flopp spelmässigt i europa. Sälja gör det väl säkert. Asien lär det väl blomstra i.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

1
Skriv svar