Se trailern från första Destiny-expansionen

Robot
Se trailern från första Destiny-expansionen

Kommer du att återvända till Destiny när The Dark Below släpps?

#destiny, #bungie


Medlem
Se trailern från första Destiny-expansionen

Jag som spelar mestadels PvP känner mig inte direkt jättesugen på att lägga ut pengar på expansionen när det bara släpps tre banor för Crucibles.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Längtar!


signatur

Veni Vidi Vice

Medlem

Är det gratis?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Är det gratis?

Nej, den är inte gratis, spelet har ingen månadskostnad trots onlineservrar och ständiga uppdateringar etc, då brukar DLC's oftast kosta pengar.
Köper du Expansion pass kostar det 319kr för Expansion 1 (denna, The Dark Below) och Expansion 2 (kommande, House of Wolves) i ett paket.
Vet inte vad priset blir separat per expansion tyvärr, men det borde vara mer än 50% av priset av Expansion Pass dock.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Sådär sugen. PvE'n lär vara lika enkelspårig och questen likaså.
beror helt på hur många av psn-polarna som hänger på.

Medlem

Lurad igen? hell no!

Medlem

Finemang. Har ett par level 28or, en titan och en hunter, som får vila lite tills DLC:n släpps men sen blir det åka av igen.

Lite mera hive-action är aldrig fel. "We've woken the hiiiive!"

Medlem
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av Theade:

Är det gratis?

Nej, den är inte gratis, spelet har ingen månadskostnad trots onlineservrar och ständiga uppdateringar etc, då brukar DLC's oftast kosta pengar.
Köper du Expansion pass kostar det 319kr för Expansion 1 (denna, The Dark Below) och Expansion 2 (kommande, House of Wolves) i ett paket.
Vet inte vad priset blir separat per expansion tyvärr, men det borde vara mer än 50% av priset av Expansion Pass dock.

Om man gjorde en av de "Dyrare" förbeställningarna skall dessa ingå. Men det blev ju som sagt dyrare. Det stora hålet som syns i trailern är på månen (för de som inte spelat). Där har man hittils bara kunnat ramlat ner och dött eller kört rakt ut med sin "Sparrow!" eller liknande och dött.

Inaktiv

Destiny var en jävla bajsmacka

Medlem

Usch nej, Destiny var den största besvikelsen sedan Colonial Marines


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Över45:

Om man gjorde en av de "Dyrare" förbeställningarna skall dessa ingå. Men det blev ju som sagt dyrare. Det stora hålet som syns i trailern är på månen (för de som inte spelat). Där har man hittils bara kunnat ramlat ner och dött eller kört rakt ut med sin "Sparrow!" eller liknande och dött.

Jo, Digital Guardian Edition, Collectors Edition (som jag köpte) & Ghost Edition innehöll Expansion Pass så får båda expansionerna på köpet då iaf.
Själv kör jag Destiny dagligen (i mån av tid) och kommer fortsätta köra det tills Expansionen kommer (och sedan fortsätta efter det också).


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Jag gillar många aspekter av Destiny, har nog spelat över 300 timmar; men när jag insåg att jag hade gjort om samma uppdrag 500 gånger, då fick det vara nog. Jag sålde spelet idag, men plockar nog upp det igen om ett par år för att kolla om det har hänt något roligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

phi
Medlem

Nej, Destiny var inget vidare bra spel enligt mig. Det var ett jävla tråkgrind och farmande i PvE och efter ca 200 matcher i crucible så gav jag upp pga för kasst motstånd, det kändes som att man spelade mot hjärndöda bottar hela tiden. Har inte rört spelet på en månad nu och det blir definitivt ingen expansion för min del.

Medlem

Hade jag köpt spelet utan att ha vetat något om det hade jag säkert gillat det mer. Jag körde en bit iallafall men hypen knäckte det för mig. Jag trodde det skulle bli så mycket mer än vad det var.

Och nu ställs det mot andra stortitlar i kampen om min speltid. Det är tyvärr en kamp Destiny förlorar. Vilket är synd, för som sagt, jag hade oerhört höga förväntningar på det.


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Hatkärlek till spelet, kommer köra nya raiden men inte mer en kanske 1 eller 2 ggr (vilket är en lögn för det kommer bli mer än så )

Medlem

Spelar vardagar ca 2-3h, på helger kan det bli 5-8h
Har fortfarande kul, men spelar sällan själv.. Raid varje vecka
Iron banner när det nya saker att hämta ut, annars hatar jag pve

1
Skriv svar