The Hunter: Primal – jaga dinosaurier istället för hjort

Robot
Medlem
The Hunter: Primal – jaga dinosaurier istället för hjort

Coolt Synd bara att The Hunter är så pengakrävande.

Medlem

HOLY CRAP! Efter all tid jag har spenderat i Carnivores så är det här nu högst upp på hypeometern!


signatur

Videomupp

Skribent
Skrivet av WildThing:

HOLY CRAP! Efter all tid jag har spenderat i Carnivores så är det här nu högst upp på hypeometern!

Tänkte senast igår på just Carnivores.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av WildThing:

HOLY CRAP! Efter all tid jag har spenderat i Carnivores så är det här nu högst upp på hypeometern!

Tänkte senast igår på just Carnivores.

Finns till iOS maskinerna, samt en remake på Ps3. Men dom är lite för tunna. Behöver lite mer djup i jakten, och här kan nog The hunter ge en del!


signatur

Videomupp

Medlem

Jag är ALLTID på ett bra dinosauriespel finns allt för få

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Coolt Synd bara att The Hunter är så pengakrävande.

"theHunter: Primal is a side project for the Expansive Worlds studio, that will be released as a one-off payment product"

Medlem

Hoppas man kan jaga med pilbåge TUROK STYLE!

Medlem

Ge oss ett nytt turok istället!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Inpieces:
Skrivet av Bojkott:

Coolt Synd bara att The Hunter är så pengakrävande.

"theHunter: Primal is a side project for the Expansive Worlds studio, that will be released as a one-off payment product"

Underbart!

Medlem

Tyrannosaurus rex levde inte under Jura, utan under Krita. besserwissern har talat.

Medlem
Skrivet av WildThing:

HOLY CRAP! Efter all tid jag har spenderat i Carnivores så är det här nu högst upp på hypeometern!

Jag hann inte långt innan jag fann dig i kommentarerna

Medlem

Lägg bara in FF och VS för helvete.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av stormarn:

Tyrannosaurus rex levde inte under Jura, utan under Krita. besserwissern har talat.

Levde troligtvis inte heller i en tempererad zon, whats your point?

Medlem
Skrivet av stormarn:

Tyrannosaurus rex levde inte under Jura, utan under Krita. besserwissern har talat.

Tveksamt det fanns mänskliga jägare under den tiden om man skall hålla på så. Fast man kanske inte är en "vanlig" jägare med traditionella vapen iförsig, nvm!

Känns väl lite drygt att sätta sig i ett älgpass, blåsa i sin visselpippa och "titta där bakom trädet, där har vi en riktig fin 14-meters brachiosaurus som bara väntar på att bli skjuten med en 6,5x55 studsare".

När de ändå håller på, släng in en spinosaurus också. De är coola


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av stormarn:

Tyrannosaurus rex levde inte under Jura, utan under Krita. besserwissern har talat.

Tveksamt det fanns mänskliga jägare under den tiden om man skall hålla på så. Fast man kanske inte är en "vanlig" jägare med traditionella vapen iförsig, nvm!

Känns väl lite drygt att sätta sig i ett älgpass, blåsa i sin visselpippa och "titta där bakom trädet, där har vi en riktig fin 14-meters brachiosaurus som bara väntar på att bli skjuten med en 6,5x55 studsare".

När de ändå håller på, släng in en spinosaurus också. De är coola

lol skulle vara kul om det var så och att man kunde smyga på ståndskall på en triceratops^^


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av nisp88:
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av stormarn:

Tyrannosaurus rex levde inte under Jura, utan under Krita. besserwissern har talat.

Tveksamt det fanns mänskliga jägare under den tiden om man skall hålla på så. Fast man kanske inte är en "vanlig" jägare med traditionella vapen iförsig, nvm!

Känns väl lite drygt att sätta sig i ett älgpass, blåsa i sin visselpippa och "titta där bakom trädet, där har vi en riktig fin 14-meters brachiosaurus som bara väntar på att bli skjuten med en 6,5x55 studsare".

När de ändå håller på, släng in en spinosaurus också. De är coola

lol skulle vara kul om det var så och att man kunde smyga på ståndskall på en triceratops^^

Mja.. Det är frågan vad man behöver för hund för att klara av ståndskall på en triceratops

1
Skriv svar