Snart bär det av!

Medlem
Snart bär det av!

Devin Townsend's Chaos in the Skies Tour 2015! Biljetterna bokade och klara!

Mitt bästa konsertminne är nog den gången när Ralf Gyllenhammar klättrade ner från scenen mitt under ett Mustasch-gig och bjöd oss i framraden på whisky. Vilket är ditt?

#blogg


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Snart bär det av!

Oh! Ska definitivt boka ett par biljetter själv. Bästa konsertminne? Såg Dream Theater för ett par år sen, när Mike Portnoy fortfarande var trummis i bandet. Opeth var förband också. Grym kväll!

Skägg.
10 Chambers

Oj, svårt val! Kan ge en orankad topp 3?

- Prodigy, Hovet 1998. Då hyfsat okända Foo Fighters var skränigt förband. Prodigy inledde med Smack my Bitch up. Det öset!

- Charta 77 och Coca Carola på Kafe 44. Jag stagedivade.

- Coheed & Cambria, Debaser Medis 2008. Det finns inga ord!


signatur
Skribent

Jag har ingen som helst koll på när saker egentligen skedde, men rangordnar utan årtal.

– Morrissey i Scandinavium 200X, en något överförfriskad snubbe (jag) skriker Judy min vän (Morrissey hade den i introt), var på Mozzer svarar: You're too young to remember and I'm too old to forget.

~ Danzig på Metal Town tillsammans med Doyle. Fullt ös rakt igenom och en snubbe slog mig i bakhuvudet halva konserten. Det gjorde ont i början, men sen blev huvudet avdomnat. Bra mosh längst fram.

– Håkan Hellström på Ullevi. Herre jävlar vilket väckelsemöte. Minns hela konserten, trots att en kompis smugglade Mintu i trosorna. Vi hade dessutom köpt öl till alla, som försvann... Först vännerna, sen ölen.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar