Köp speljulklapparna på Steams stora reavecka

MEG
Medlem
Köp speljulklapparna på Steams stora reavecka

Hmm får väl ta en titt om det är något som lockar...


signatur

Death is only the beginning

FM-guru
F.d. Sisyr

Redan plockat hem Shadowrun: Dragonfall (50%) och Hearts of Iron III Collection (75%)...

Medlem

Allt ansvar för sin ekonomi, bara liksom existerar inte när den kommer, och varje år är den här som klockan men inte fan lär man sig!!!!

Medlem

Tror jag sparar mig till julrean. Kommer behöva varenda surt förvärvade slant inför den.

Inaktiv

Tänkte köpa evil within tills jag såg prisskillnaden mellan euro och dollar och valde att avstå.

Medlem

brukar alltid passa på när det är minst 50-75% rea finns ju fler spel än man hinner spela även om man vore heltidsledig ändå


signatur

//monster

MEG
Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Allt ansvar för sin ekonomi, bara liksom existerar inte när den kommer, och varje år är den här som klockan men inte fan lär man sig!!!!

På tal om något helt annat, snygg bild


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Hrm, Steam är utsatt för ett virus, kanske bäst att låta bli att köpa spel för ett tag.. Ooh, Steamrea! Bäst att passa på och köpa lite spel

Youtube-proffs

Tur att man alltid har en småbuffert undanlagt i sådana här nödsituationer, det sista man vill är att sitta framför datorn när en mini-sale går igång och man inte har pengar.

Kan rekommendera Don´t Starve samt FTL. Sköna feel-good spel som inte behöver aktivera hjärnan eller grafikkort allt för mycket. Hotline Miami är självklart med. Kristus, många spel som har bantat ner sina eurokilo ser jag.

Själv blir det till att trycka in lite Don´t Starve: Reign of Giants, Complete Commandos Edition samt The Stanley Parable. Allt för 80 spänn. Sweet Gabe.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

hejsan icke läsförmögna!


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Polish:

Tur att man alltid har en småbuffert undanlagt i sådana här nödsituationer, det sista man vill är att sitta framför datorn när en mini-sale går igång och man inte har pengar.

Kan rekommendera Don´t Starve samt FTL. Sköna feel-good spel som inte behöver aktivera hjärnan eller grafikkort allt för mycket. Hotline Miami är självklart med. Kristus, många spel som har bantat ner sina eurokilo ser jag.

Själv blir det till att trycka in lite Don´t Starve: Reign of Giants, Complete Commandos Edition samt The Stanley Parable. Allt för 80 spänn. Sweet Gabe.

sant, jag gör likadant, har alltid några hundringar över till reor
däremot vill jag tillägga några spelrekommendationer nu när det är fjantigt billigt:

dont starve (självklarhet), trine 2, mkt skoj coopspel! ftl: faster than light, banished
och torchlight 2. alla värda småpengarna dom nu kostar. hoppas någon tar nytta av tipset =>
eventuellt även mass effect 1 och 2 för 5 euro lr så. enligt mig är det bästa spelserien någonsin.


signatur

//monster

Medlem

Kommer absolut checka av mot min önskelista. Hur mycket rabatt på Ethan Carter tro?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Youtube-proffs
Skrivet av Paddington:

Kommer absolut checka av mot min önskelista. Hur mycket rabatt på Ethan Carter tro?

40% samt 20% på extra collectors edition.


signatur

Calle säger att jag är influencer

CFW
Medlem
Skrivet av monsterbenke:

ser även att steam börjat sälja originspel. bf4 bla finns där nu, fan på tiden

?? kan inte hitta det i alla fall.

Medlem
Skrivet av CFW:
Skrivet av monsterbenke:

ser även att steam börjat sälja originspel. bf4 bla finns där nu, fan på tiden

?? kan inte hitta det i alla fall.

ah kanske var det inte 4an, hah. har varit vaken några dygn


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Paddington:

Kommer absolut checka av mot min önskelista. Hur mycket rabatt på Ethan Carter tro?

vill minnas att det låg på 11 euro lr så. värt det säger jag, häftigt lir


signatur

//monster

Inaktiv

Favorit i repris!

vet ni ngt bra shmup-spel på steamrean ? som är lika bra som ikaruga, jamestown eller revolver360 re:actor .. jag har utvecklat en extrem fetish för bullethell-spel

bop
Medlem

intresserad av ethan carter men tycker fortfarande 11 euro för ett 3 timmar långt spel är för dyrt

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

ser även att steam börjat sälja originspel. bf4 bla finns där nu, fan på tiden

Finns i sjön.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Inaktiv
Skrivet av monsterbenke:

ser även att steam börjat sälja originspel. bf4 bla finns där nu, fan på tiden

B*llshit...

Medlem

Nej. Inga mer spel i år...
Ska bara kika lite på vad som bjuds he he


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

ser att ingen kollar övriga kommentarer. jag rättade mitt fel många timmar innan ni ens påpekade det. så felet är erat, det är ni som finns i sjön. läs om läs rätt ffs


signatur

//monster

Medlem

Öppna plånböckerna för mig!

Inaktiv
Skrivet av monsterbenke:

ser att ingen kollar övriga kommentarer. jag rättade mitt fel många timmar innan ni ens påpekade det. så felet är erat, det är ni som finns i sjön. läs om läs rätt ffs

Chilla

1
Skriv svar