Se snöbanorna från Battlefield 4: Final Stand

Robot
Se snöbanorna från Battlefield 4: Final Stand

Vi kör snöskoter och fightas med svävande tanks.

#battlefield-4, #dice


Medlem
Se snöbanorna från Battlefield 4: Final Stand

Chatten gav en rättvis bild av spelarna iaf

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Katana:

Chatten gav en rättvis bild av spelarna iaf

Haha, ja.


signatur
Medlem

Stängt av chatten helt eller bara haft Squad chat så hade man nog inte lessnat på det så snabbt

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av darkfate:

Stängt av chatten helt eller bara haft Squad chat så hade man nog inte lessnat på det så snabbt

Struntar ofta i vad som händer i den hörnan av skärmen.


signatur
Inaktiv

Stämmer inte. DICE skulle aldrig sälja bara kartor.

Källa:http://feber.se/spel/art/176649/dice_kommer_aldrig_ta_betalt_f/

OH WAIT!

Redaktör
Skrivet av adamtore:

Stämmer inte. DICE skulle aldrig sälja bara kartor.

Källa:http://feber.se/spel/art/176649/dice_kommer_aldrig_ta_betalt_f/

OH WAIT!

Fast han sa ju inte att man aldrig kommer ta betalt, utan att man inte vill.

Citat:

We don't ever want to charge for our maps and insisted to EA that this attitude was crucial when it came to keeping our community happy and playing together. We're owned by EA but we're still very much DICE.


signatur
Medlem

Stridsvagn S goes hovercraft - lite 2142 vibbar så här på slutet i BF4!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MatsDahlgren:

Stridsvagn S goes hovercraft - lite 2142 vibbar så här på slutet i BF4!

Finns ju ett par referenser till Titans på de olika banorna, en liten nod till 2142.


signatur
Medlem

Oerhört vackra banor, det kan man inte förneka!

Medlem

Battlefield är för intensivt, för snabbt. Mer tyngd och mer realism.

Medlem
Skrivet av nils45:

Battlefield är för intensivt, för snabbt. Mer tyngd och mer realism.

Det ska vara roligt, lite realism är kul det med, såsom verkliga fordon, vapen, banor och snygg grafik. Men roligt är viktigast vilket jag tycker dom lägger bra fokus på. (min åsikt)

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av MatsDahlgren:

Stridsvagn S goes hovercraft - lite 2142 vibbar så här på slutet i BF4!

Finns ju ett par referenser till Titans på de olika banorna, en liten nod till 2142.

Sant - glömde bort att ni skrev om Titankänslan i Naval Strike. Har inte kommit mig för att köra 4'an förrän reapriset idag på Origin - laddar ikväll

Medlem
Skrivet av MatsDahlgren:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av MatsDahlgren:

Stridsvagn S goes hovercraft - lite 2142 vibbar så här på slutet i BF4!

Finns ju ett par referenser till Titans på de olika banorna, en liten nod till 2142.

Sant - glömde bort att ni skrev om Titankänslan i Naval Strike. Har inte kommit mig för att köra 4'an förrän reapriset idag på Origin - laddar ikväll

Mycket spel för pengarna nu kan jag säga! inte i början...

Medlem

Ge oss ett nytt snyggare, bättre 2142!!!

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av adamtore:

Stämmer inte. DICE skulle aldrig sälja bara kartor.

Källa:http://feber.se/spel/art/176649/dice_kommer_aldrig_ta_betalt_f/

OH WAIT!

Fast han sa ju inte att man aldrig kommer ta betalt, utan att man inte vill.

Citat:

We don't ever want to charge for our maps and insisted to EA that this attitude was crucial when it came to keeping our community happy and playing together. We're owned by EA but we're still very much DICE.

"We don't ever want to charge for our maps and insisted to EA that this attitude was crucial when it came to keeping our community happy and playing together. We're owned by EA but we're still very much DICE."

Dom sålde sig lika snabbt som dom uttalade sig. Kan tycka att det är dags o byta ut DICE's ledning till ett par med stake kanske.

Alltså det jag nyss kollade på såg i princip ut som CoD.
BF-serien går garanterat i graven.

Är en veteran, men valt att inte köpa de senaste släppet BF4,
men jag tog chansen och spelade hos en polare.
Gick in på en conquest-bana "massive scale warfare-blabla" står det. Hamna på något som såg ut som en fängelsebana som bestod av enstaka rum, väldigt korkat byggt och inspiration helt klart taget från CoD. Fanns inte ett enda fordon i sikte, och finns ingen chans till taktiska drag då jag hinner spawna och dö lika snabbt.. Helt tvärtemot massive scale warfare och vad BF-serien egentligen ska vara.

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av adamtore:

Stämmer inte. DICE skulle aldrig sälja bara kartor.

Källa:http://feber.se/spel/art/176649/dice_kommer_aldrig_ta_betalt_f/

OH WAIT!

Fast han sa ju inte att man aldrig kommer ta betalt, utan att man inte vill.

Citat:

We don't ever want to charge for our maps and insisted to EA that this attitude was crucial when it came to keeping our community happy and playing together. We're owned by EA but we're still very much DICE.

Ah men precis. Det är ju som rattfylleristen som aldrig vill köra ihjäl någon, men ändå sätter han sig i bilen och kör berusad.

DÅ kan även jag säga att jag aldrig kommer betala för ett EA/DICE spel, per automatik reserverar jag ju mig för att ändå spela deras spel. Fast. Skulle nog inte ens lägga in BF5 om jag fick en rysk kod gratis.

Redaktör
Skrivet av adamtore:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av adamtore:

Stämmer inte. DICE skulle aldrig sälja bara kartor.

Källa:http://feber.se/spel/art/176649/dice_kommer_aldrig_ta_betalt_f/

OH WAIT!

Fast han sa ju inte att man aldrig kommer ta betalt, utan att man inte vill.

Citat:

We don't ever want to charge for our maps and insisted to EA that this attitude was crucial when it came to keeping our community happy and playing together. We're owned by EA but we're still very much DICE.

Ah men precis. Det är ju som rattfylleristen som aldrig vill köra ihjäl någon, men ändå sätter han sig i bilen och kör berusad.

DÅ kan även jag säga att jag aldrig kommer betala för ett EA/DICE spel, per automatik reserverar jag ju mig för att ändå spela deras spel. Fast. Skulle nog inte ens lägga in BF5 om jag fick en rysk kod gratis.

Den jämförelsen var aningen grov.

Alltså, grejen är att det han först sa har en tendens att förvrängas, som att han LOVAT något.. Och det gjorde han ju faktiskt inte, oavsett vad Dice gjort senare. Man behöver inte tycka om affärsmodellen, men han ljög fortfarnde inte.

Sen ska man komma ihåg att det nästan är ett måste att säga såna saker om man är pr - han kan ju inte gärna säga att Dice älskar kundernas pengar. Pr är ofta bra på att få ut ett budskap. Kolla patchinfo för BF4 det senaste året: "vi lyssnar på communityn" står med ungefär varje gång. Ubisoft kör samma strategi, har jag en känsla av efter Watch Dogs och AC Unity. Tror de har studerat CD Projekt, GOG och Valve. Sidospår kanske.


signatur
1
Skriv svar