Jurassic World

Jurassic World

Ibland dyker det upp filmtrailers som slår en av stolen. Många trailers ljuger till och med så bra att man blir besviken när man väl får se filmen. Idag skeppas trailers ut så långt innan filmen går upp på våra biografer att man bygger upp en stämning som inte filmen kan leva upp till.

1994 släpptes den första Jurassic Park filmen och är än idag en av det största bioupplevelser som jag haft. Här om dagen kom så då trailer för den fjärde delen i serien.

Jurassic World, det finns inget ställe i världen som jag hellre vill vara på just nu än just i den parken.

Jag hoppas bara så innerligt att filmen kan leva upp till vad den nu vill lova med denna trailern.

#blogg

Medlem
Jurassic World

Tycker det var ganska kasst alltså...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Tycker det var ganska kasst alltså...

Utveckla gärna...

Tycker trailern va riktigt bra faktiskt, längesedan man fick den där "vill se nu" känslan... längtar sönder faktiskt.

Medlem

Huvudkaraktären åker på jakt med raptors? Hm, jag förblir ytterst tveksam till att detta blir en hit. Den kommer sälja, det vet vi alla, men kommer den vara BRA, det är frågan.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Det känns lite som senaste Indy Jones filmen.. rätt så B. Men vi kommer alla att se filmen ändå.

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Hipshot:

Tycker det var ganska kasst alltså...

Utveckla gärna...

Tycker trailern va riktigt bra faktiskt, längesedan man fick den där "vill se nu" känslan... längtar sönder faktiskt.

Kan väl vara för att handlingen skriker B-film förpackad i guld.

Medlem

Känns som filmen är väldigt förutsägbar, har inga höga förhoppningar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Den såg lovande ut fram till We have made a hybrid...

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Hipshot:

Tycker det var ganska kasst alltså...

Utveckla gärna...

Tycker trailern va riktigt bra faktiskt, längesedan man fick den där "vill se nu" känslan... längtar sönder faktiskt.

Vet inte, det är bara för mycket SciFi, det räckte liksom med bärnstenen och dinosaurierna...
Och vad är det för hybrid, en människa och en sko-hybrid?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av AkirA:

Huvudkaraktären åker på jakt med raptors? Hm, jag förblir ytterst tveksam till att detta blir en hit. Den kommer sälja, det vet vi alla, men kommer den vara BRA, det är frågan.

Enligt manusförfattaren så handlar det inte om tämjda raptorer. Så det kanske mer är trailerbaiting och dom flyr från något.


signatur

Videomupp

Skrivet av WildThing:
Skrivet av AkirA:

Huvudkaraktären åker på jakt med raptors? Hm, jag förblir ytterst tveksam till att detta blir en hit. Den kommer sälja, det vet vi alla, men kommer den vara BRA, det är frågan.

Enligt manusförfattaren så handlar det inte om tämjda raptorer. Så det kanske mer är trailerbaiting och dom flyr från något.

Kanske tävlar först fram till en Cadillac!
ah, Ah? Cadillacs and Dinosaurs...någon....ingen? okej jag går.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar