Battlefield 4: Final Stand

Medlem
Skrivet av Syrfid:
Skrivet av kebbe:

Giants of Karelia är ju bland de sämsta kartorna i hela spelet. För övrigt var detta inte sista DLC:t till BF4, kommer ett till kartpaket från BF3.

Har du en källa på det? Ryktet går ju men jag har ännu inte hittat någon ens halvofficiell källa som kan verifiera.

Det florerar en del rykten på Twitter och Reddit.
http://www.reddit.com/r/battlefield_4/comments/2nm6l4/another...

Det faktum att man har förlängt Premium-kalendern i Battelog pekar iaf på mer innehåll, sen måste det ju inte va DLC men den som lever får se.

Medlem
Skrivet av Rentah:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av bleak:

Det står ingenting om de nya vapnen som finns som t,ex railgun-snipern eller Phantom Bow. Kan ju vara värt att nämna i en rescension av ett FPS-spel.

Tyckte inte riktigt att dessa gimmicks var tillräckligt intressanta.

Skrivet av dmn:

Recension med identitetskris?

Trodde den skulle handla om Final Stand, men istället innehåller den massa tjafs om betalmodellen.

Var inte många ord om själva DLC:t...

Kände att det var passande att summera något som ändå diskuterats ganska friskt och blicka framåt nu när det var sista delen.

eeeh VA!? "Tyckte inte riktigt att dessa gimmicks var tillräckligt intressanta" Spelar ingen roll vad du tycker är intressant. Du undanhåller information. DET ÄR EN RECENSION.

"Kände att det var passande att summera något som ändå diskuterats ganska friskt och blicka framåt nu när det var sista delen"

Hmm. Jag vet inte om du ens vet vad du talar om. Men jag t.e.x vet inget om denna expansion. Ska du blicka ifrån vad ens artikeln handlar om för att du inte känner intresse nog för att skriva den så låt någon annan göra den som vet hur man gör...

Börjar fan tappa lusten på er på FZ.

Det syns ju tydligt på filmen att han inte spelar BF4 speciellt mycket (46h totalt) och är inte speciellt intresserad av det.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Miindz:
Skrivet av Hannorden:
Skrivet av Miindz:

Man får ju mer än vad man betalar för om man räknar in alla tusentals buggar.

Verkar inte som du spelat på ett tag. De flesta buggar som totalt förstörde spelet innan har patchats för ett tag sedan, så det är fullt spelbart nu

Jag gillar hur du beskriver spelet som "fullt spelbart" och inte som "buggfritt" eller att det "flyter som det borde".. Jag har lärt mig att aldrig mer köpa EA (och Ubisoft m.fl.) på release utan vänta tills första rean = win win då även de flesta bugs är förintade.

Finns nästintill inget spel i dagsläget som saknar buggar, så jag kan inte förklara det buggfritt

12
Skriv svar