Playstation Plus Bundle?

Medlem
Playstation Plus Bundle?

Hejsan! Mitt Playstation Plus-medlemskap är på väg att gå ut. Nästan 500 pesetas kostar det att förnya ett år. Det är ju lite trist att lägga ut dessa pengar "bara" för att kunna spela online. Men jag tänkte om någon känner till något slags erbjudande tillsammans med Playstation Plus? T.ex.ett spel + PS+ för 599:- eller liknande. En PS+-bundle helt enkelt. Finns det eller är jag helt ute och snurrar?

Medlem

Det brukar väl oftast bara följa med en gratismånad när man köper spel? Minns att jag fick med en när jag köpte Destiny i alla fall.

Medlem

Någon gång per år är det billigare med PS+ och när det kommer deals brukar jag förlänga mitt med något år. Tror mitt räcker fram till 2016 så behöver inte oroa mig.

Om du orkar vänta kanske det kommer ett sådant erbjudande igen.

Själv tycker jag PS+ är riktigt bra även om man inte spelar online. Man får tillgång till så många spel även om det senaste tiden varit rätt fattigt på kvalitetstitlar.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skrivet av musse1:

Hejsan! Mitt Playstation Plus-medlemskap är på väg att gå ut. Nästan 500 pesetas kostar det att förnya ett år. Det är ju lite trist att lägga ut dessa pengar "bara" för att kunna spela online. Men jag tänkte om någon känner till något slags erbjudande tillsammans med Playstation Plus? T.ex.ett spel + PS+ för 599:- eller liknande. En PS+-bundle helt enkelt. Finns det eller är jag helt ute och snurrar?

Annars kan du betala per månad, och stänga av när du har lust. Man spelar ju ändå aldrig aktivt varje dag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag är helt inne på att förlänga. Det är inga problem. Tänkte bara om man kunde hitta något fint paket med abonnemang och spel tillsammans. Det hade varit trevligt. Aja, tack för all hjälp iaf

1
Skriv svar