Förbättra din YouTube-upplevelse

Medlem
Förbättra din YouTube-upplevelse

Mer ofta än sällan läser jag, oftast av ren reflex, kommentarerna under YouTube-videor och känner hur mina hjärnceller packar sina väskor och tackar för sig.

Lyckligtvis har jag hittat det perfekta Chrome-tillägget, Herp Derp for YouTube. Det funkar som så att alla kommentarer körs genom en hemlig IQ-matris som ger dem ett intelligentare innehåll och förbättrar din YouTube-upplevelse. Säg adjö till forumtroll och meningslöst dravel!

Ni kan tacka mig i kommentarsfältet nedan.

#blogg


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Förbättra din YouTube-upplevelse

Kan själv starkt rekommendera detta! Önskar bara att fler forumbaserade tjänster kunde använda detta.

Off topic: Hej Pjotor


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Personligen använder jag Alien Tube (http://alientube.co/). Den byter ut kommentarfältet mot kommentarerna i Reddit-trådar (förutsatt att det finns en tråd för just den videon).


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Kan själv starkt rekommendera detta! Önskar bara att fler forumbaserade tjänster kunde använda detta.

Off topic: Hej Pjotor

Hej på dig! Ja, det vore trevligt om man kunde applicera det på specifika personer i Facebookflödet.

Skrivet av Puscifer:

Personligen använder jag Alien Tube (http://alientube.co/). Den byter ut kommentarfältet mot kommentarerna i Reddit-trådar (förutsatt att det finns en tråd för just den videon).

Det har jag också, gillar det skarpt! Det här tar istället hand om de videor som inte finns postade på reddit.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

hmm njae, om nån säger nått korkat får man nog leva med det.

Hade sjukt rolig monolog/dialog med nån som tyckte jag var jäveluns påfund pågrund av att jag inte ansåg svordomar generellt inte var så farligt eller samhällsstöttande som den personen tyckte.

Var riktigt roligt, skulle jag kört detta plugin hade jag bara fått derp derp från honom hehe


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Förstår inte vitsen att ändra en mening/or till något helt annat som bara är irriterande att se "herp a derp" srsly?

Om ni stör er på kommentarerna är det bara undvika att scrolla ner. Eller hitta en addon som helt enkelt gör kommentarerna osynliga.

1
Skriv svar