Mjukstart

Mjukstart

Överraskning! Jag lever!
Fast det har inte alltid känts så.

Inte inloggad en enda gång, senast var visst den fjärde maj i år, tid jag behövt till annat, tro mig.
Blev sjuk i början av maj, något som fört med sig nya mediciner och en hel del fysisk och psykisk smärta, tänker inte säga mer än så. Allt annat skit som plågar världen har ju inte heller lockat en att vara aktiv på nätet, någonstans, men nu tänker jag pröva mig på en mjukstart.

Moderering får ni ta med någon annan för även om jag varit borta länge så är allt inte bra än. Behöver mer tid och sådant. Ville kanske mest visa att jag fortfarande finns. Eller så är det Den Bästa Månaden December med sitt magiska sken av vinter(Julmust) som lockat fram mig. För visst finns det ljusglimtar(Julmust) att tillgå. Julen(Julmust) är magisk. Den förde mig till er och Julmusten till mig. Även om det finns de som vill att jag ska hålla mig borta, men de förtjänar ingen (Julmust) uppmärksamhet.

Så, mjukstart alltså, och julen för dörren. kanske...en kalender? Kanske inte för jag är inte förbered.
Vi får se.

Så att ni vet att det verkligen är jag:

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Mjukstart

Mjukstart och julmust låter bra! Kul att se dig titta förbi igen, som sagt.

Medlem

Krya på dig din gamla skojare

Sebastian Lind, dig ser man inte särskilt ofta heller numera. När kommer man få läsa om dina kritiska spelåsikter igen?


signatur

Everybody needs help.

Skrivet av Apministern:

Krya på dig din gamla skojare

Sebastian Lind, dig ser man inte särskilt ofta heller numera. När kommer man få läsa om dina kritiska spelåsikter igen?

Vet inte, men det vore kul att få skriva lite igen, jag tog ju ett break som varat ganska länge nu. Kul att folk fortfarande minns mig.

1
Skriv svar