GTA V story mode: Vad göra?

Medlem
GTA V story mode: Vad göra?

Hej!
Jag införskaffade GTA V nyligen och har börjat med storyn. Nu har jag gjort ett par uppdrag med Lamar. Träffat Simeon. Gjort ett par vändor med bärgningsbilen. Kört en snubbe på hoj som fotade. Nu då? Inget händer!! Jag trodde att nåt uppdrag skule dyka upp, men det är heldött. Hur kul det än är att glida runt och kolla på vyerna, så vill jag ju komma vidare. Jag har ringt alla kontakter på moben, och den enda som svarar är Lamar och han vill bara hänga. Någon som har förslag?

Medlem

Byt karaktär?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Perry-Golf:

Hej!
Jag införskaffade GTA V nyligen och har börjat med storyn. Nu har jag gjort ett par uppdrag med Lamar. Träffat Simeon. Gjort ett par vändor med bärgningsbilen. Kört en snubbe på hoj som fotade. Nu då? Inget händer!! Jag trodde att nåt uppdrag skule dyka upp, men det är heldött. Hur kul det än är att glida runt och kolla på vyerna, så vill jag ju komma vidare. Jag har ringt alla kontakter på moben, och den enda som svarar är Lamar och han vill bara hänga. Någon som har förslag?

Du har inga bokstäver på kartan alls att åka till?


signatur
Medlem

Framförallt så kika efter bokstäver och se vilken färg de har och byt gubbe. Tog pinsamt lång tid att lista ut.
Nästa gång ska jag överväga att kika i manualen

Medlem

Jag kan inte byta gubbe. När jag försöker är det bara Franklin att välja på. När jag tittar på kartan finns bara ett grönt S och det är Simeon, när jag åker dit händer inget. Går inte att gå in. Det dyker upp ett frågetecken lite då och då, det är bärgningsbilen, bilrace och snubben som fotograferar. Jag trodde att nån skulle ringa och ge mej nåt uppdrag eller att det skulle finnas nåt på kartan som kunde vara ett uppdrag, men icke!!

Medlem

slå upp en guide, leta fram senaste uppdrag du gjort och ta det därifrån


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Hahaha. Plötsligt hände det grejer. Bara råkade åka förbi Simeon för 111:e gången och då stod snubben där och gormade. Så nu kan jag byta gubbe. Nu ska jag kötta vidare

Jag har övervägt att sluta spela flera gånger, men ska ändå fortsätta. Jag är övertygad om att det blir lite roligare längre fram.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

har du fått Trevor än?

Redaktör
Skrivet av Spiff:

har du fått Trevor än?

<3


signatur
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Spiff:

har du fått Trevor än?

&lt;3

Brolove ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag har övervägt att sluta spela flera gånger, men ska ändå fortsätta. Jag är övertygad om att det blir lite roligare längre fram.

Min personliga åsikt är: Nej, det blir dessvärre inte roligare.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Spelar man GTA fortfarande. Jag minns när de första spelen kom ut för herrans massa år sedan. Men visst finns det en tjusning i att skjuta poliser och köra för fort. Bästa tipset är att köra några sökningar på youtube.com. Där brukar man hitta svaren ganska snabbt...


signatur

// August
youtube.com

Medlem
Skrivet av Elgitarr:

Spelar man GTA fortfarande. Jag minns när de första spelen kom ut för herrans massa år sedan. Men visst finns det en tjusning i att skjuta poliser och köra för fort. Bästa tipset är att köra några sökningar på youtube.com. Där brukar man hitta svaren ganska snabbt...

Det blir snabbt väldans tråkigt tycker jag. Och något man kunnat gjort sedan GTA spelens början. OM man tycker sådant e kul, att röja runt och förstöra saker och hålla på, så tycker jag Saints row spelen är roligare. Där är det iaf missions som går ut på att skjuta på allt som rör sig och leva rövare.
I rockstars världar får man absolut inget för det, det e bara tidsfördriv.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Inaktiv
Skrivet av SunShine:
Skrivet av walter_iego:

Jag har övervägt att sluta spela flera gånger, men ska ändå fortsätta. Jag är övertygad om att det blir lite roligare längre fram.

Min personliga åsikt är: Nej, det blir dessvärre inte roligare.

Blir bra mycket roligare längre fram!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

1
Skriv svar