Julkalendern – andra chansen att vinna Paradox-spel

Robot
Julkalendern – andra chansen att vinna Paradox-spel
Medlem
Julkalendern – andra chansen att vinna Paradox-spel

Aaahh, tror ja fattade nu synd bara att ja svarade något helt annat igår...

Medlem

jag fattar ingenting. pengarna tillbax!

Inaktiv

Då ligger man bra till. Drog iväg min gissning 50 minuter efter första ledtråden publicerades igår. Men sen kommer lottdragningen in i bilden och allting skiter sig.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rockartisten:

Då ligger man bra till. Drog iväg min gissning 50 minuter efter första ledtråden publicerades igår. Men sen kommer lottdragningen in i bilden och allting skiter sig.

Fast de första rätta svaren får ju också en liten bonus


signatur
Medlem

Nu ligger jag bra till ... Tror jag

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Rockartisten:

Då ligger man bra till. Drog iväg min gissning 50 minuter efter första ledtråden publicerades igår. Men sen kommer lottdragningen in i bilden och allting skiter sig.

Fast de första rätta svaren får ju också en liten bonus

Ok, jag trodde det var de första bland de dragna. Då blev det ju lite extra spännande.

Inaktiv
Skrivet av nevdacil:

Nu ligger jag bra till ... Tror jag

Ja, man känner så, men sen vet man ju hur sånt kan sluta.

Medlem

Morgondagens ledtråd: Monsters Inc

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av YawN:

Morgondagens ledtråd: Monsters Inc

Inte tjuvkika under luckan!


signatur
Medlem

Jag förstår ingenting än så länge, jag avvaktar med glädje till morgondagens ledtråd.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Jag drog till en gissning. Som kan vara riktigt bra om man tänker "outside the box"

Medlem

Svaret är Africa av Toto. Nu kör vi singalong!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Anwest:

Jag förstår ingenting än så länge, jag avvaktar med glädje till morgondagens ledtråd.

Du är inte ensam! Förstår inte hur man kan koppla ihop gårdagens ledtråd med denna, tveksamt om morgondagens hjälper men det värsta är att när man får reda på svaret så kommer man tänka "självklart, hur kan man inte förstå att det är spelhjälte X". Men, men det är väl så det ska vara

Medlem
Skrivet av gamer_:
Skrivet av Anwest:

Jag förstår ingenting än så länge, jag avvaktar med glädje till morgondagens ledtråd.

Du är inte ensam! Förstår inte hur man kan koppla ihop gårdagens ledtråd med denna, tveksamt om morgondagens hjälper men det värsta är att när man får reda på svaret så kommer man tänka "självklart, hur kan man inte förstå att det är spelhjälte X". Men, men det är väl så det ska vara

Jag hoppas de gör en enklare version av denna för oss med lite svagare intellekt

Nu vet jag med hundra procents säkerhet vem det är.

Vad menar du "crew"? Vad menar du med "disskad"?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tror jag vet svaret efter detta, vart samtidigt intresserad av en till serie (som om jag inte följer tillräckligt många redan men en nyversion av Marco Polo låter inte fel=)).

Hade inte sagt nej till nyversioner på Uppdrag i Singapore eller Guldapans hemlighet heller=).

Medlem

Min gissning som igår var 100% korrekt känns idag inte lika korrekt, får hoppas på mer tur i nästa deltävling.

Mycket tur om man ska ha rätt snabbt i den här tävlingen.

Medlem

Missade att man kunde få ett bonuspris, ja det är nog en hel del tur för att vinna det för gårdagens ledtråd hade kunnat vara något helt annat. Dock kanske man har större chans på det än på att vinna något alls, tusan FZ nu vet jag inte om jag ska chansa dag ett eller vänta=).

inK
Medlem

Får man även se alla felgissningar? Vore kul att se hur folk tänker efter olika ledtrådar. Mitt svar som jag lämnade igår känns fortfarande rätt!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Så från att inte veta alls igår till att veta ännu mindre OCH ha en ny serie att se..

Medlem

Jaa! Jag hade rätt på mitt svar! Hoppas jag var först eftersom man svarade 20 minuter efter första ledtråden


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Skribent
Skrivet av Apministern:

Svaret är Africa av Toto. Nu kör vi singalong!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Haha, åh vad jag inser att min första gissning var käpprätt åt helvete nu.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Bra man läste innan man svarade fel ;p Tar och vinner i andra tävlingen

Medlem

Tror jag tog den nu, men det tog ett tag innan man kom på det.
Jag hoppas man får reda på rätt svar när denna deltävling är klar.

Medlem

Jerry Sprängvärk... helt hundra på det.

1
Skriv svar