Sista dagen på Steam-rean!

Robot
Medlem
Sista dagen på Steam-rean!

Steam måste ha de sämsta sales. Liksom 26€ för vissa av dessa spel?!


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Många av dessa spel går att hitta för halva reapriset om man söker lite

Medlem

Som vanligt är Skyrims DLC nedsatt för lite... *suck*


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

"eller varför inte plöja ner hundratals timmar i The Elder Scrolls IV: Skyrim för 37 kr?"

Petitess, men Skyrim är spel nummer 5 i Elder Scrolls serien, således: The Elder Scrolls V: Skyrim, inte IV.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv

Jag tror Carl var lite väl för nyvaken när han skrev artikeln. #tomb-raider-ar-inte-nagon-korrekt-tagg-och-sen-ar-det-som-vad-sid-6-7-skrev-the-elder-scrolls-b|"Tomb Raider är inte någon korrekt tagg och sen är det, som vad SID 6.7 skrev, The Elder Scrolls [b"V[/b]: Skyrim och inte IV.

Hundratals speltimmar i Skyrim gäller för övrigt inte längre. En vän har spelat Skyrim i 1 335 timmar nu och spelet är inte slut än för hans del (oändligt med uppdrag), så hundratals speltimmar är istället tusentals speltimmar.

Medlem
Skrivet av nhagyavi:

Jag tror Carl var lite väl för nyvaken när han skrev artikeln. #tomb-raider-ar-inte-nagon-korrekt-tagg-och-sen-ar-det-som-vad-sid-6-7-skrev-the-elder-scrolls-b|"Tomb Raider är inte någon korrekt tagg och sen är det, som vad SID 6.7 skrev, The Elder Scrolls [b"V[/b]: Skyrim och inte IV.

Hundratals speltimmar i Skyrim gäller för övrigt inte längre. En vän har spelat Skyrim i 1 335 timmar nu och spelet är inte slut än för hans del (oändligt med uppdrag), så hundratals speltimmar är istället tusentals speltimmar.

Då måste han gå över 2000 timmar.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Som vanligt är Skyrims DLC nedsatt för lite... *suck*

Dem har jag suttit och väntat på länge. Tycker det är ett jävla sätt att sälja DLC(Patch) som är dyrare än själva spelet.

Inaktiv
Skrivet av DAoG:
Skrivet av nhagyavi:

Jag tror Carl var lite väl för nyvaken när han skrev artikeln. #tomb-raider-ar-inte-nagon-korrekt-tagg-och-sen-ar-det-som-vad-sid-6-7-skrev-the-elder-scrolls-b|"Tomb Raider är inte någon korrekt tagg och sen är det, som vad SID 6.7 skrev, The Elder Scrolls [b"V[/b]: Skyrim och inte IV.

Hundratals speltimmar i Skyrim gäller för övrigt inte längre. En vän har spelat Skyrim i 1 335 timmar nu och spelet är inte slut än för hans del (oändligt med uppdrag), så hundratals speltimmar är istället tusentals speltimmar.

Då måste han gå över 2000 timmar.

Ja. Hans första mål var ju att spela det 1 000 timmar, men han har bara kört på sedan dess Dock inte lika mycket som förr.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Som vanligt är Skyrims DLC nedsatt för lite... *suck*

Med hur skyrim är uppbyggt så äre bara att du äger grundspelet på steam, sen kan du ladda in allt annat betalt content gratis och segla hela vägen till bermudatriangeln.

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

Steam måste ha de sämsta sales. Liksom 26€ för vissa av dessa spel?!

Folk handlar ju för detta pris så varför sänka mera?

Medlem
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av Castor.T:

Som vanligt är Skyrims DLC nedsatt för lite... *suck*

Dem har jag suttit och väntat på länge. Tycker det är ett jävla sätt att sälja DLC(Patch) som är dyrare än själva spelet.

Roligt att jag inte är ensam.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av wastaah:
Skrivet av Castor.T:

Som vanligt är Skyrims DLC nedsatt för lite... *suck*

Med hur skyrim är uppbyggt så äre bara att du äger grundspelet på steam, sen kan du ladda in allt annat betalt content gratis och segla hela vägen till bermudatriangeln.

Du hade säkert någon poäng där någonstans


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar