Omröstning: fyndade du på Black Friday-rean?

Medlem

Köpte endast titanfall till pc för 99 spånn.
Men hade jag vetat hur kul de var innan hade jag lätt betalat fullpris.

Medlem

99kr (50% billigare) för en sladdhållare Köpte den nästan för fullpris dagen innan.

Medlem

Köpte en halsduk för 56kr. Överlag ganska dåliga rabatter överallt utom på Steam, mina köp där räknar jag dock inte till Black Friday-rean eftersom höstrean redan var igång.

Medlem

Borderlands: The Presequal, Batman Arkham City och Orgins för 250 kr totalt. Det var nice

Medlem

Det blev Mass Effect Collection för mig. Har alltid älskat Sci-fi rent allmänt. Stor fan av BSG, Stargate, Star Wars, Stargate etc. Men har aldrig spelat Mass Effect.. Så nu såg jag chansen att ta hem det billigt. Fick ettan och tvåan för 7 euro.

Medlem

Jag köpte lite (200-400) men jag måste säga att Valiant Hearts som jag gav 100kr för var för dyrt ändå. Dåligt spel.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Köpte Borderlands 2 GOTY för 81kr och Borderlands 1 för 41kr. Supernöjd!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Yes yes!
Skaffade Advanced Warfare för runt 260 SEK!

Medlem

Jag fick Far Cry 4 och AC: Unity för 200 kr vardera. Kändes värt det. Hoppas bara att Ubi hunnit fixa till dem. Jag har spelat Dragon Age Inquisition så mycket på sistone att jag inte har någon koll på om de patchat till spelen (iaf ACU) än.

Medlem

Låtsas rea, köpte inget alls.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tillhör kanske inte tråden men Destiny till konsol på CDON för 299kr

http://cdon.se/spel/destiny/


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Keza:

Det blev Mass Effect Collection för mig. Har alltid älskat Sci-fi rent allmänt. Stor fan av BSG, Stargate, Star Wars, Stargate etc. Men har aldrig spelat Mass Effect.. Så nu såg jag chansen att ta hem det billigt. Fick ettan och tvåan för 7 euro.

Nöj dig med dem två. 3an är så hemsk.


signatur

I drank what?

Medlem

Blev soul reaver samlingen och spintires

12
Skriv svar