Hur gick den smärtfria The Crew-lanseringen?

Robot
Hur gick den smärtfria The Crew-lanseringen?

Ubisoft hoppades på en smidig och buggfri premiär. Vi har testat hur det gick.

#assassins-creed-unity, #ubisoft, #the-crew


Medlem
Hur gick den smärtfria The Crew-lanseringen?

Det ska bli intressant att få höra vad Ubisoft har för ursäkt den här gången.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ser ju sjukt tråkigt ut, tvivlar på att de blir bättre om de fixar alla problem.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Så jädra billigt gjort, rekommenderar alla som funderar på The Crew att hellre köpa Driver: San Francisco. Körkänslan och fysiken där är tusen gånger bättre.

Medlem

Det har hoppat så många grodor ur munnen på Ubisoft den senaste tiden att jag utgår från att allt de säger är lögn. Tomma löften, trasiga spel, Uplay och rent förakt mot sina fans har fått mig att aktivt undvika Ubisofts nysläpp. Det är en imponerande bedrift, då jag har haft väldigt roligt med många av deras spel genom åren.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Redaktör

Ubisoft har väl fått närmast omöjliga krav på sig nu efter de buggiga releaserna, och man ska inte förvänta sig helt perfekt fungerande spel av nån. Särskilt inte när mycket sker online. Men såna här missa borde inte ha slunkit under radarn, kan man tycka.


signatur
Medlem

Stillastående trafik och fysiklösa bilar ger en mera "filmisk" upplevelse...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Störde mig mest på motorljudet när man växlar. För varje växling så varvar motorn upp precis innan kopplingen börjar ta, hade man gjort så på riktigt så hade kopplingen tröttnat väldigt fort. Vet inte varför dom gjort ljudet så, dessutom rör sig inte varvräknaren uppåt när det händer så motorn varvar inte upp men låter som om den varvar upp.

Är väl ingen simulator det där så visst, never mind, speciellt med den fysiken vi såg så är det väl lite som nått spel som passar i arkadmaskiner för fulla människor på en finlandsfärja.

Medlem

Motorljud, bilfysik, krockskada, grafik..
Är det som är dåligt..
Bra? Nja vettefan..
Stötte på en fysikbugg efter 30 sekunders spelande, där stängde jag ner spelet.

Buggen: Jag åkte på motorvägen, fick sladd rakt in i en lastbil, min bil bytte håll och flög 100 meter bakåt.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Skillz på drivern som demar

jbx
Medlem

Playstation 2 ringde och ville ha tillbaka sina byggnader...


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Ser fruktansvärt tråkigt ut. No soup for you!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Råkade ut för stillastående trafik i betan, flyg, tåg o gående fungerade konstigt nog

Medlem
Medlem

http://www.twitlonger.com/show/n_1sit1nq

Skrivet av TotalBiscuit:

You can literally spend real money to get "perks" which increase handling, xp gain etc. You can also buy what looks to be most cars and parts in the game with "crew credits" as well. These are bought through microtransactions. It does look like some of them are so outlandishly priced that you'd never pay for them with real money but I'll say the same thing I've said before. Microtransactions in full priced releases are not ok because I can't trust you not to screw with the progression curve in order to "encourage" me to pay to accelerate it. Goddamnit Ubisoft.

Medlem

Det där såg fruktansvärt tråkigt ut.

Medlem

Är inte direkt förvånad. Here we go again...
Vänta ett tag till, sen kommer en pc technical problems thread dyka upp på steam (precis som vid de 90% av alla ubisoft-spel vid lansering).


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Servrarna nere nu. Kan inte spela men gör inte mycket eftersom jag inte spelar efter 20.00 då arbete väntar imorgon. Tar ju någon timma att varva ner

Jo, grafiken på PC är sämre än jag minns från Betan men flytet är helt okej på GTX 970.


signatur

Det var detta...

Medlem

Midtown Madness har till och med bättre fysik.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fick vibbar från skitspelet "Driver: San Francisco".
Nä, inget köp!


signatur

autograph

Medlem

Nämen! Vad förvånad jag blir :0


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Inaktiv
Medlem

Dags att det blir riktigt hårda jävla repressalier på spelutvecklare och utgivare i fortsättningen. Vad fan tror dem? Att vi är hjärndöda som bara ler och kastar pengar åt dem och deras trasiga skitprodukter?


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Tompa:

Ubisoft har väl fått närmast omöjliga krav på sig nu efter de buggiga releaserna, och man ska inte förvänta sig helt perfekt fungerande spel av nån. Särskilt inte när mycket sker online. Men såna här missa borde inte ha slunkit under radarn, kan man tycka.

Man ska inte förvänta sig helt perfekt fungerande spel... Men man ska kunna förvänta sig att spel funkar någorlunda rätt när man köpt det.

Ser ingen anledning att längre köpa spel på "Launch day", när 99% av dom spel som släpps oavsett utvecklare, är fullt med buggar som måste fixas dom första veckorna.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Fattar inte....
I flera år har Ubi släppt skitpel. Trots det köper folk fortfarande deras spel som om inget hade hänt.

Vill inte kalla människor för idioter men jag är jäkligt nära.

Medlem

Det känns som en dålig version av GTA, med outhärdligt dåligt motorljud!! Där man inte kan kliva ur bilen och gör någonting ?

Redaktör
Skrivet av Gamer-Tompa:

Fattar inte....
I flera år har Ubi släppt skitpel. Trots det köper folk fortfarande deras spel som om inget hade hänt.

Vill inte kalla människor för idioter men jag är jäkligt nära.

De släpper ju många bra spel också, t.ex. Valiant Hearts, Rayman, The Stick of Truth. Allt behöver ju inte vara skit för att vissa saker är undermånliga.


signatur
Medlem

Men, hur svårt skall det vara att mätta allas våra drömmar om ett nytt och bra NEXT-Gen NFS. Blir så trött. Jag chansar på 3/5 i FZ betyg.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Skrivet av Seraium:

Midtown Madness har till och med bättre fysik.

https://www.youtube.com/embed/Fbj9rg62ep4

Oh the memories Men vad gick det ut på, kommer ihåg att man bara åkte runt i stan och inte hade nått direkt mål?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

12
Skriv svar