Sony släpper PS1-stylad Playstation 4

Robot
Sony släpper PS1-stylad Playstation 4

Exklusiv numrerad PS4 firar Playstations 20-årsjubileum, börjar säljas inom kort.

#sony


Medlem
Sony släpper PS1-stylad Playstation 4

Varför inte tvärtom också?

Dyrt med plast idag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hade varit cleant att ha!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Dyrt med plast idag.

Denna versionen kommer bara stiga i värde. Själv är jag dock mest sugen på kontrollen.

Skrivet av kebbe:
Skrivet av walter_iego:

Dyrt med plast idag.

Denna versionen kommer bara stiga i värde. Själv är jag dock mest sugen på kontrollen.

Köp hela paketet, släng konsolen och behåll kontrollen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Den var läcker, hoppas det är samma dassiga gråa som orginalet.

Medlem

Riktigt ful... Absolut inte intressant för min del

Skribent

Fanns många bra saker med PS1, men färgen var inte en av dem!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Mjahaaa, så den kommer inte till Europa för att det inte finns tillräckligt många ex? Då har jag en superidé till Sony så att även vi här i Europa kan få den: Bygg flera ex (helt otroligt smart, jag vet!!!).

Jag ser också varför priset är som det är, de har ju inkluderat vertikalstället i äkta plast, så då är ju hur många extra tusenlappar som helst rättfärdigade!!

Heja Sony!

Medlem

Som om att design har ändrats väldigt mycket sen den första konsolen från Sony? Dual shock är väl den tekniska produkt som ändrat minst utseende i hela elektronikhistorien?

Medlem

Tycker för övrigt att det på bilden ser ut som samma högblanka finish som den vanliga svarta PS4:an. Hade varit mycket bättre i den matta finishen från PS1!

De svarta delarna på handkontrollen känns också fel (precis samma problem som med den vita versionen av PS4).

Medlem

Blev lite besviken när jag såg bilden. Jag hade en förväntan på att den faktiskt såg ut som en original PS. Oh well. Fram med sprayburken, snart har jag en 20års jubbe som jag kan sälja på ebay senare.

Medlem

Den gråa kontrollen får det att rycka lite i nostalgi-nerven.

Medlem

Jag har aldrig varit sugen på en PS4 iom att jag spelar på en vettig PC men den här gav ju sånna nostalgivibbar att jag bara vill ha den!

Medlem

Det finns även ett PS1-tema att ladda hem för PS4, PS3, och PSVita: https://twitter.com/PlayStationEU/status/540064724885716994


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Fanns många bra saker med PS1, men färgen var inte en av dem!

Faxmodemgrått som är så vackert! Sanna mina ord, det kommer att göra comeback med besked en vacker dag.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Blev lite besviken när jag såg bilden. Jag hade en förväntan på att den faktiskt såg ut som en original PS. Oh well. Fram med sprayburken, snart har jag en 20års jubbe som jag kan sälja på ebay senare.

Jag med. Jag trodde de hade gjort ett förstorat PS "skin" att kapsla in PS4ans inre med. Ah well, de har ju i alla fall gjort PS4an med PS2 tema. Båda är svarta.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Synd att den bara är i en begränsad upplaga..

Medlem

Snygg! Dock tror jag att den vita hade passat mig bättre ändå.

1
Skriv svar