Julkalendern – vinn CoD, Destiny, Borderlands, PES...

Robot
Julkalendern – vinn CoD, Destiny, Borderlands, PES...
Inaktiv
Julkalendern – vinn CoD, Destiny, Borderlands, PES...

Hade rätt på draken förra tävlingen, men den här gången plingar det inte till lika gött i skallen tyvärr.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rockartisten:

Hade rätt på draken förra tävlingen, men den här gången plingar det inte till lika gött i skallen tyvärr.

Med dubbelt så många ledtrådar blev varje steg lite luddigare


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Rockartisten:

Hade rätt på draken förra tävlingen, men den här gången plingar det inte till lika gött i skallen tyvärr.

Med dubbelt så många ledtrådar blev varje steg lite luddigare

Jag antog det. Det blir nog att knåpa ihop en gissning imorgon bitti istället.

Medlem

Haha har en idé men känns lite osäkert även om det passar klockrent

Medlem

Btw är det någon fördel att rösta tidigt?

Redaktör
Skrivet av Lepr:

Btw är det någon fördel att rösta tidigt?

Citat:

Du får ge ditt svar när du vill medan tävlingen är igång, och några av de vinnare som svarar rätt snabbast kommer få ett litet bonuspris. Du kan dock bara svara en gång och du kan inte ändra ett inskickat svar, så se till att vara säker.


signatur
Medlem

Så nu har jag gissat på rätt svar.

Liten gambling då rätt svar idag kanske inte är rätt i morgon...

Medlem

GAH! Såg inte texten under. Tyckte väl att det var för lätt.
Annars har jag en idé på vad det kan vara

Medlem

Jahaja. Då har man gjort en gissning på det första som man kom på Kommer inte vinna iallafall med min tur så gör väll inte så mycket

Lycka till alla iallafall!

Medlem

Måste sätta klockan i fortsättningen så man har chans att rösta först.

Eller det logiska är väl att "svarar rätt snabbast" innebär de som svarade efter första ledtråden - inte exakt vilken tid.

jag kan inte låta blir säga det...diskriminering mot oss pc spelare!


signatur

New life, New hope

Redaktör
Skrivet av kalle.lindestrom:

jag kan inte låta blir säga det...diskriminering mot oss pc spelare!

Såg du priserna i förra tävlingen? Har inte hört nån klaga över dem.


signatur
Medlem

Leeeeeeroy Jenkins!!

Medlem

haha, jag väntar nog på fler ledtrådar. Nu är det på tok för långsökt.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Hade ju varit kul om svaret är WoW (Just nu så är det ju faktiskt en korrekt gissning)

Medlem

Leeroy Jenkins kom ju från World of Warcraft och Jenkins, det var ju även en karaktär i How I Met Your Mother. Mother of Dragons kallas ju Daenerys i Game of Thrones och en kamp om tronen, den pågår ju för fullt i det femte Elder Scrolls-spelet. Alltså måste Skyrim vara spelet ni söker!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Leeroy Jenkins kom ju från World of Warcraft och Jenkins, det var ju även en karaktär i How I Met Your Mother. Mother of Dragons kallas ju Daenerys i Game of Thrones och en kamp om tronen, den pågår ju för fullt i det femte Elder Scrolls-spelet. Alltså måste Skyrim vara spelet ni söker!

Men jag tror du slutade lite för tidigt där, genom att rimma på sky så kommer jag fram till Sly, som också heter Cooper, Mini Cooper är en bilmodell som är med i Gran Turismo. Turister ska man ta hand om i Tropico, Dead Island utspelar sig på en tropisk ö, ett annat spel med dead i titeln är Dead Space. Isaac Clarke heter huvudpersonen vilket leder mig till The binding of Isaac, som har vissa problem med sin mamma. How I met your mother har en karaktär som heter Jenkins vilket får mig att tänka på Leeroy Jenkins igen, alltså måste World of warcraft vara rätt svar!

Medlem
Skrivet av laban005:
Skrivet av kebbe:

Leeroy Jenkins kom ju från World of Warcraft och Jenkins, det var ju även en karaktär i How I Met Your Mother. Mother of Dragons kallas ju Daenerys i Game of Thrones och en kamp om tronen, den pågår ju för fullt i det femte Elder Scrolls-spelet. Alltså måste Skyrim vara spelet ni söker!

Men jag tror du slutade lite för tidigt där, genom att rimma på sky så kommer jag fram till Sly, som också heter Cooper, Mini Cooper är en bilmodell som är med i Gran Turismo. Turister ska man ta hand om i Tropico, Dead Island utspelar sig på en tropisk ö, ett annat spel med dead i titeln är Dead Space. Isaac Clarke heter huvudpersonen vilket leder mig till The binding of Isaac, som har vissa problem med sin mamma. How I met your mother har en karaktär som heter Jenkins vilket får mig att tänka på Leeroy Jenkins igen, alltså måste World of warcraft vara rätt svar!

Låter som en gåta

anonymitet hummm


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar