Hur stressat spelar du? Smart mus ger svar

Robot
Hur stressat spelar du? Smart mus ger svar

Mionix gör mus som mäter hur du spelar.

#apple, #mionix


Medlem
Hur stressat spelar du? Smart mus ger svar

Skitball idé! Äntligen något som försöker innovera utan att förstöra gaming-standarden aka: Oculus.

Testpilot

Intressant ide men kommer inte funka för mig som alltid kör med "Fingertip grip" .
Jag vilar aldrig handflatan mot bakre delen av musen där de har sensorerna.

Medlem

Känns som det varit bättre med ett tangentbord tbh. Sitter själv med fingertip grip så handflatan nuddar aldrig musen.

Däremot vilar jag alltid handflatan mot tangentbordet när jag spelar.

MEG
Medlem

Det jag saknar är en stor härlig mus att hålla i, tycker inte om de små som man inte får riktigt grepp om. Kan inte säga att jag har saknat att kolla hur hög puls man har när man håller på med musen.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

To bad moinix mössen är skit osköna. Dom säger att dom är för stora händer men dom är för små för mina. Sen för att dom är byggda för " stora" händer så passar dom ej större händer för att passformen är gjort för att du ska ha typ palmgrip på dom.

Medlem
Skrivet av MEG:

Det jag saknar är en stor härlig mus att hålla i, tycker inte om de små som man inte får riktigt grepp om. Kan inte säga att jag har saknat att kolla hur hög puls man har när man håller på med musen.

Pratar du om något annat?

Medlem
Skrivet av starbuckxks:
Skrivet av MEG:

Det jag saknar är en stor härlig mus att hålla i, tycker inte om de små som man inte får riktigt grepp om. Kan inte säga att jag har saknat att kolla hur hög puls man har när man håller på med musen.

Pratar du om något annat?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

phi
Medlem

Meningslös gimmick.

Medlem

Får ej handsvett vid spelande, dock annan typ av svett efter några timmar.
Jag undrar när dom kallingarna kommer....

Inaktiv

Världens första smarta datormus... från Sverige. Det både ser och hörs bra ut!

MEG
Medlem
Skrivet av starbuckxks:
Skrivet av MEG:

Det jag saknar är en stor härlig mus att hålla i, tycker inte om de små som man inte får riktigt grepp om. Kan inte säga att jag har saknat att kolla hur hög puls man har när man håller på med musen.

Pratar du om något annat?

Hrm, jag förstår inte alls vad du syftar på.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av starbuckxks:
Skrivet av MEG:

Det jag saknar är en stor härlig mus att hålla i, tycker inte om de små som man inte får riktigt grepp om. Kan inte säga att jag har saknat att kolla hur hög puls man har när man håller på med musen.

Pratar du om något annat?

Hrm, jag förstår inte alls vad du syftar på.

Nu får ni passa er annars skickar FI katten på er!

Löste för övrigt mitt Mionix Naos 5000 problem med dubbelklickande/trippelklickande för ett tag sedan, visade sig att jag hade uppgraderat till en buggig firmware som sedan dragit tillbaks. Trodde det var fel på hårdvaran i över ett år... :S

1
Skriv svar