Rust-utvecklarna gör spel om grottmänniskor

Robot
Medlem
Rust-utvecklarna gör spel om grottmänniskor

Kanske skulle satsa mer på att bli klara med rust först och SEDAN ge sig på att knåpa ihop deras nästa idé!

Men det ser ganska kul ut får jag säga

Medlem

Ojojoj , detta bådar intet gott för Rust


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Har verkligen noll förtroende för facepunch, rust är ju som en skitkörv som fastnat i toan, och som suttit där i typ ett år.

Medlem

Det här kan bli riktigt bra.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Loltron:

Har verkligen noll förtroende för facepunch, rust är ju som en skitkörv som fastnat i toan, och som suttit där i typ ett år.

Gott skratt

Medlem

Fin art style. Verkar riktigt intressant. Dock tycker jag att de borde göra färdigt Rust först. Det spelet är ju definitionen av trasigt. Har inte kunnat spela det på månader pga att det är så buggigt. När jag köpte spelet så var det spelbart och riktigt skoj, men nu har de på något sätt lyckats förstöra det helt och hållet.

Medlem

Rust är typ ett bra exempel på spel som alltid kommer ligga i Early Access.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ännu ett "spel" som aldrig kommer bli färdigt.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Jag har följt detta spel en längre tid och det är som jag förstått primärt en kille som jobbar på det men har blivit anlitade av Facepunch och jobbar på det hos dom nu. Förmodligen är det folk därifrån som också jobbar på det nu men ni behöver nog inte vara oroliga för Rust

Medlem

Kommer detta också bli ett "penis screenshot-spel"??

Medlem
Skrivet av oudiose:

Kanske skulle satsa mer på att bli klara med rust först och SEDAN ge sig på att knåpa ihop deras nästa idé!

Men det ser ganska kul ut får jag säga

Exakt. Kanske dom ska ta o lägga sina resurser på att leverera ett färdigt spel först.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Det roliga är att de som köpt rust i earlyaccess kommer köpa detta och så blir det samma gnäll igen

eld
Medlem
Skrivet av grollo_92:

Jag har följt detta spel en längre tid och det är som jag förstått primärt en kille som jobbar på det men har blivit anlitade av Facepunch och jobbar på det hos dom nu. Förmodligen är det folk därifrån som också jobbar på det nu men ni behöver nog inte vara oroliga för Rust

Ironin i det hela är att i en artikel om ett spel om grottmänniskor så tänker folk som grottmänniskor

Det går bra för Rust och det kommer gå bra för detta, det är även bra att Garry tycker att det är värt att dra in folk för att dessa ska kunna bygga sina spel.

varför skulle man lita på att dom kommer leverera version 1.0 av något spel ? fått för mig det bara är några finniga moddare med hamburgerdressing på tröjan .. dom har väl inget track reckord direkt

Medlem
Skrivet av oudiose:

Kanske skulle satsa mer på att bli klara med rust först och SEDAN ge sig på att knåpa ihop deras nästa idé!

Men det ser ganska kul ut får jag säga

Nja, dom har köpt/anställt killarna som har hållt på och utvecklat det här spelet i mer än ett år.

Lär inte påverka RUST.

Medlem

Så Rust har lämnat early access nu? Eller hoppar de bara mellan olika early access-spel och tar betalt för att testa sig fram om vad de faktiskt vill satsa på?

Skrivet av kebbe:

Så Rust har lämnat early access nu? Eller hoppar de bara mellan olika early access-spel och tar betalt för att testa sig fram om vad de faktiskt vill satsa på?

är fortfarande early access.. dom flesta lär ha tröttnat och gått vidare till andra spel när det väl kommer ut.. och dom som ville spela det gjorde det i early access.

Medlem

Gillar ideen bättre här än den Rust.

1
Skriv svar