Folk till Destiny raid..

Medlem
Folk till Destiny raid..

Börjat köra raiden med lite folk. Skulle vara intresserade av fler gubbar som kan hoppa in eller helt enkelt starta Fz raid grupp.

Lägg till mig ni som är sugna på att dra igång eller finnas för framtida raids.

Mic är ett krav, plus helst folk som är över 18 som har lite bakom pannan.

Jag är lvl 29 Hunter

PSN ID: RobbbarN


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem
Skrivet av RobbinC:

Börjat köra raiden med lite folk. Skulle vara intresserade av fler gubbar som kan hoppa in eller helt enkelt starta Fz raid grupp.

Lägg till mig ni som är sugna på att dra igång eller finnas för framtida raids.

Mic är ett krav, plus helst folk som är över 18 som har lite bakom pannan.

Jag är lvl 29 Hunter

PSN ID: RobbbarN

Tjenare, jag har lite frågor ang. vad Destiny är för spel? MMORPG förstår jag men vad liknar det?
MVH,
Tobbes

Medlem

LIknar rätt mycket Halo, samma typ av miljöer och fienderna är inte helt olika varandra heller för den delen. Dock ett enklare level system upp till 20, efter det blir det svårare att når 30.

Annars är detsamma som alla andra "MMO" spel, fast enligt Bungie själva är detta inte ett MMO utan Shared World Shooter. Vilket jag håller med om. Sjukt roligt och underhållande om du har några vänner att spela med.


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Tjena Robban! Vi är tre stycken som letar efter mer folk för att raida, oftast lirar vi lite halvt på vardagarna och fullt ut på helgerna. Vi är 2 Hunters och en warlock. Alla 27+

Jyu
Medlem

Adda daijow och kslseven. Jag och min bror lirar ganska mycket, tycker det är skit kul! Vi är 25+ år, och level 24 och 25

Medlem

Nu svarar jag lite sent kanske men jag är en lvl28 Titan och har inga vänner som lirar destiny så har aldrig chansen att köra weekly heroics eller weekly strikes, eller raids som i detta fallet. Jag är snart 26år gammal. Lirar mest på helger men ibland vardagar. Men använda mic på vardagar gör jag mer sällan då min sambo vill kunna kommunicera med mig då

Adda RobinPalma om ni är sugna på lite gött lir.

Tänkte fråga er som vet mer om spelet vid denna tid.

Finns det cross plattform play? alltså kan en på Xbox spela med er som har Playstation? är sugen på spelet men vill ha några att spela med innan jag bestämmer mig.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Spelar ni på PS3 eller PS4


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Banditen:

Spelar ni på PS3 eller PS4

Jag kör på PS4.

Någon som är sugen på att lira? Adda robinpalma isåfall

Medlem

Jag har det till ps3


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Jag är sugen på att spela tillsammans med andra? Är det fortfarande aktuellt?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Jag är sugen på att spela tillsammans med andra? Är det fortfarande aktuellt?

Absolut. Jag kör på Ps4. Vilken level är du? Adda RobinPalma på PSN så kan vi lira lite ikväll efter jobbet om du vill

1
Skriv svar