Mordisk trailer för skräckspelet Until Dawn

Robot
Medlem
Mordisk trailer för skräckspelet Until Dawn

Såg lite intressant ut

Medlem

Ja, den här typen av spel tilltalar mig vanligtvis inte men det här verkade faktiskt intressant.

MEG
Medlem

HAHAHA...phu, Nu ska man ifs inte döma ett spel på en trailer men det såg riktigt dåligt ut, såg ut som en interaktiv film....


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:

HAHAHA...phu, Nu ska man ifs inte döma ett spel på en trailer men det såg riktigt dåligt ut, såg ut som en interaktiv film....

Precis och beroende på längden så är det en interaktiv film som jag absolut skulle vilja se.

Inaktiv

Ööh. Vad tittade jag på egentligen?

Medlem

Var är nyheten om spelet Adr1ft?

MEG
Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av MEG:

HAHAHA...phu, Nu ska man ifs inte döma ett spel på en trailer men det såg riktigt dåligt ut, såg ut som en interaktiv film....

Precis och beroende på längden så är det en interaktiv film som jag absolut skulle vilja se.

Kanske det finns en marknad för den typen av spel, kan bara hoppas att jag har fel (dvs att det blir skit).


signatur

Death is only the beginning

Medlem

QTE the game!
Heavy Rain var i och för sig ett underhållande spel.

Medlem

QTE.... Nej, vist det går att göra bra story drivna spel med QTE, men det här såg bara helt random ut.

Behövs betydligt mer info om spelet fören jag blir intresserad.

Medlem

Fzs spelinfo;
Until Dawn
Release: 2013

Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av MEG:

HAHAHA...phu, Nu ska man ifs inte döma ett spel på en trailer men det såg riktigt dåligt ut, såg ut som en interaktiv film....

Precis och beroende på längden så är det en interaktiv film som jag absolut skulle vilja se.

Kanske det finns en marknad för den typen av spel, kan bara hoppas att jag har fel (dvs att det blir skit).

Varför hoppas du att det blir skit? Är det verkligen så svårt att acceptera att du inte måste gilla allt som släpps? Bara ignorera spelet och gå vidare. Du kommer må bättre.


signatur

I drank what?

Medlem

När den första "interaktiva filmen" aka Dragon's Lair såg dagens ljus och undertecknad stod på Gröna Lund, tomt stirrandes på kabinettet som just hade slukat hela åkbudgeten på 2 minuter så har jag inte ett skit till övers för detta koncept till någon plattform för spel.
Detta hör hemma på youtube eller som en bonusskiva till nån lallig disney dvd.

EDIT; Såklart så finns det exempel på produkter som lyckas balansera detta på ett tillfredsställande sätt så som Max Payne 3 och Manhunter till exempel, där hollywoodandet tillsätter sin charm men det är nog bara Rockstar som har lyckats IMHO.

Ge mig fler exempel om ni har dom så jag kan få uppleva detta och då menar jag inte Gone Home stuket.


signatur

#PCMR

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av MEG:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av MEG:

HAHAHA...phu, Nu ska man ifs inte döma ett spel på en trailer men det såg riktigt dåligt ut, såg ut som en interaktiv film....

Precis och beroende på längden så är det en interaktiv film som jag absolut skulle vilja se.

Kanske det finns en marknad för den typen av spel, kan bara hoppas att jag har fel (dvs att det blir skit).

Varför hoppas du att det blir skit? Är det verkligen så svårt att acceptera att du inte måste gilla allt som släpps? Bara ignorera spelet och gå vidare. Du kommer må bättre.

Han menade ju att han tror det blir skit men hoppas att det inte blir det.

Skribent
Skrivet av Electrix:

Fzs spelinfo;
Until Dawn
Release: 2013

Ska försöka komma ihåg att uppdatera det där imorgon. Spelet utvecklades först till PS3 men gjordes sedan om från grunden till PS4.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

MEG
Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av MEG:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av MEG:

HAHAHA...phu, Nu ska man ifs inte döma ett spel på en trailer men det såg riktigt dåligt ut, såg ut som en interaktiv film....

Precis och beroende på längden så är det en interaktiv film som jag absolut skulle vilja se.

Kanske det finns en marknad för den typen av spel, kan bara hoppas att jag har fel (dvs att det blir skit).

Varför hoppas du att det blir skit? Är det verkligen så svårt att acceptera att du inte måste gilla allt som släpps? Bara ignorera spelet och gå vidare. Du kommer må bättre.

Jag skrev lite tokigt, jag menar att jag hoppas att jag har fel och att det blir ett bra spel, varför skulle någon hoppas på att ett spel blir skit


signatur

Death is only the beginning

1
Skriv svar